Millainen on annokseni joulupöydässä? Mittasi?
Paino ja pituus? Mitä yleensä syöt ja kuinka paljon?
Kommentit (36)
Mistä kysymysgeneraattorista näitä älyttömiä aloituksia tulee?
2 perunaa, 3 lihapullaa, hieman punajuurisalaattia, 2 karjalanpiirakkaa munavoilla
174/77
Kokonainen kalkkuna ja 5 kilon perunalaatikko, painan 47 kiloa ja pituus 173 cm.
Painonhallinnan kannalta ei ole mitään väliä mitä mitä syö joulun ja uuden vuoden välillä. Oleellisempaa on mitä syö uuden vuoden ja joulun välillä.
Kinkkua ja punkkua. Aatoillan kuluessa Pandan suklaakonvehtirasia poksahtaa auki, eikä sitä tarvitse turhan takia sulkea. Glögiä ja/ tai lisää punkkua. Hyvää joulua! :D
Riippuu, mitä olen joulupöytään viitsinyt väsätä, vaihtelee yleensä vuosittain.
Millainen on annokseni joulupöydässä? .................tuo oli aloitusotsakeesi. Suomenkieli hugassa vai liian waffaa gLöökiä?
Kalaa, monenlaista. 1 siivu kinkkua. Punajuuripiparjuurisalaatti. 1 keitetty peruna. Jauhelihamakaronilaatikkoa, puolukkaa. Lusikallinen lanttulaatikkoa. Keskiolut. Jälkkärinä luumurahka.
Paljon kaikkea, niin paljon, että on ähky. Normaalipainoinen. Ruoka ei lihota vaan herkut.
Meillä et saa muuta kuin kinkkua, rosollia ja lanttulaatikkoa (sitä on ehkä yksi iso kaupan loota joulun ajaksi)
Aina ei ole kyllä noitakaan.
2 jouluna meillä on ollut kinkku, koska kukaan ei oikein välitä siitä. Itselleni tärkeät on rosolli, salaatit, kala ja riisipuuro.
Kala lohi, kirjolohi, taimen tai nieriä tuoreena fileoitu ja fileet suolattu 1-2 päivän ajan. Ei enempää. Pääosa kaloista ovat erinomaisia fileoituna ja suolattuna, mutta ongelma on se mudan maku. Silakkasilli ns suutarinlohena. Ohur hapanleipä tai vastaava graavin kalan kanssa. Kasa eri vihaneklsia, perinteinen laatikkopöytä. Ja kalan kanssa VOI JUODA PUNAVIINIÄ! Punaviini ja valkoviini on suun huuhtelemiseen ei graavin kalan kanssa syömiseen. Kalokuna olis kivajuttu, mutta en osaa valmistaa. Onko tofu-laatikoita vegelle? Tofu on ainoa missä on ne kaikki 12 proteiinia - toisella proteiinilla ei voi korvata toista. Tilli unohtui kalasta. HDyvänlaatuista suklaata ja se salmiakki-kovakarkki rohkeimille. Irish mist jälkiruoaksi. Päärynäkonjakki Xante vaikka keskustelujuomaksi. Tai long iland icetea. Takka valmiina syttymään ja sitten tuijotmme tuleen. Itse olen poahanlaatuinen tuleen-hiilokseen tuijottaa. Fazerin vienernougaat kylmänä lautasella tai kipossa.öööö.....
Se suihku , Joulusuihku, unohtu - JA MINÄ SAAN RIITTÄVÄN KAUAN NAUTTIA SUIHKUSTA! Tai mietolöylyinen sauna. Onkoha syyskoivun vihdoissa vielä ytyä ja kestivätk pakastamisen? Äi8dinkiölen ope saa tässävaiheessa kognitiivisen sarkasmi-dissonanssin kerala perSSoonan jakautumisen.
Mittani - moderaattori saa skitsohepulin jos ilmoitan 190 cm ylittävän mitan joka lukee ajokortissa. Otsa aina lapsesta saakka kuhjumuyilla.
En voi tietää annostasi joulupöydässä, kun ei tunneta. Joo, tulee kyllä mitta täyteen tällaisesta.
No vaikea sanoa sinun jouluannoksestasi mitään.
Holvikaarihullun jankutuksia, ei kannata vastata.
Miten mun mitat liittyy sun annokseen?
13 kilon kinkku. Mieti sitä.