Myönnän olevani kateellinen lääkkeillä helposti laihduttaville
Itse en saa reseptiä koska painoindeksi ei riitä. Hirveä työ kilojen kanssa kun toiset laihtuu kymmeniä kiloja muutamassa kuukaudessa.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarvitse kuin päättäväisyyttä ja itsekuria.
SYVÄ HUOKAUS. Asutko jossain maakuopissa, etkä seuraa mediaa ollenkaan, kun tuo on tutkimuksissa todettu aikapäiviä sitten BULLSHITIKSI.
Miten on todettu?
Ainoa mitä on todettu ettei ihmisillä ole päättäväisyyttä ja itsekuria. Sen osoittaa se etteivät ihmiset laihdu ennen kuin heille määrätään lääkkeitä jotka vähentävät ruokahalua.
= mikä todistaa sen mitä on koko ajan sanottunkin. Syö vähemmän niin laihdut.
Samaa mieltä, minä haluan ehdottomasti lääkityksen!
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeiden jälkeen paino tulee bumerangina takaisin.
Lääkitys on siis hormonipohjainen pistos, ja sitä voi käyttää vaikka loppuelämänsä. Monilla painonpudotus liittyy juurikin hormoneihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lääkkeen nimi? Eikö sitä voi tilata netistä, ulkomailta siis?
Pistoslääkke, ja reseptiinkin tarvitaan aika iso painoindeksi - ainakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nopea painon pudotus lääkkeellä tai ilman erillisiä lääkkeitä ole kovin hyvä juttu. - Se, että laihtuu hitaasti ja varmasti ja pikkuhiljaa on luullakseni parempi koska usein suurin ongelma että miten omaksua uudempi elämä hoikkana, ettei paino palaisi entiselleen, tai alkaisi jojoilemaan.
Kaunis ajatus kyllä, mutta ihan tutkitusti sillä ei ole mitään väliä, pudottaako painoa nopeasti tai hitaasti, lääkkeellä, leikkauksella tai ihan vaan omin keinoin - se tulee lähes aina takaisin.
Höpön löpön, ei tule ainakaan leikatuilla "lähes aina takaisin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lääkkeen nimi? Eikö sitä voi tilata netistä, ulkomailta siis?
Pistoslääkke, ja reseptiinkin tarvitaan aika iso painoindeksi - ainakin vielä.
On saatavilla myös tabletteina. Saxendan BMI-raja on 27, jos liitännäissairaus esim. verenpaine koholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarvitse kuin päättäväisyyttä ja itsekuria.
HaHaAHAHAhaHA, PELLE
Millä perusteella? Jos sitoutuu 99% seuraavaksi 5 vuodeksi laihdutusprojektiinsa, olisi ihme mikäli tuloksia ei syntyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nopea painon pudotus lääkkeellä tai ilman erillisiä lääkkeitä ole kovin hyvä juttu. - Se, että laihtuu hitaasti ja varmasti ja pikkuhiljaa on luullakseni parempi koska usein suurin ongelma että miten omaksua uudempi elämä hoikkana, ettei paino palaisi entiselleen, tai alkaisi jojoilemaan.
Kaunis ajatus kyllä, mutta ihan tutkitusti sillä ei ole mitään väliä, pudottaako painoa nopeasti tai hitaasti, lääkkeellä, leikkauksella tai ihan vaan omin keinoin - se tulee lähes aina takaisin.
Höpön löpön, ei tule ainakaan leikatuilla "lähes aina takaisin".
Leikatuista vain 10% pysyy tavoitepainossaan. Toki jos ylipainoa on ollut reilusti, kuten leikatuilla usein, ei se kaikki tule takaisin, mutta paljon kuitenkin. Näitä leikattuja on todella paljon esim. Saxendan käyttäjissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Olen ehkä vähän arka kun aattelen, että asiat ovat harvoin mustavlkoisia siksi luulen, että elimistöllekin on jo iso rasite, jos laihtuu vaikka sitten lääkkeelä tai millä hyvänsä hyvin nopeasti suuren määrän, jolloin tulee väksin mieleen, ettäeikö tuolloin elimistö lyö kampohin ja huuda halua ja äkkiä palata vanhaan tuttuun ja turvalliseen.
Kun taas, jos laihtuu pikkuhiljaa niin elimstö ikäänkuin tottu pienin askelin siihen, että ei tarvitse niin paljon energiaa jne. -
Toisekis jos tai kun haluaa laihtua nopeasti, niin kasaa myös itse laihtumiselleen huomattavia paineita. Sitä saattaa odottaa laihtumiseltaan jotain sellaista, jota se (laihtumien) ei välttämättä tuo mukanaan lainkaan. Esimerkiksi voi kuvitella, että hoiekmpana ei kiusattaisi. - Kuietnkin ei pelkkä laihuus estä kiusaamiseksi tuloa. - Jolloin kun elämä ei jatkukaan laihana sellaisena kun uskoi, niin saattaa mm. lohtusyödä tms. itsensä entitäkin tukevammaksi,
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ongelma laihdutuslääkkeiden kanssa se, että rasva ei imeytynyt elimistöön(sen lääkkeen funktio) niin se tuli pas--kan mukana ulos ja joskus vahinkona, kun pierasi. En uskaltanut käyttää sitä, kun kaupungillakin pelkäs, että tulee lusikallinen pas-karasvaa housuun, jos pieraisee.
Tosi juttu.
Laihdutuslääkkeiden? Ei kaikki toimi noin. Yksi ryhmä. Ja et osannut oikein käyttää.
Miten niin et saanut, ap? Kyllä saat, joudut vaan itse maksamaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ongelma laihdutuslääkkeiden kanssa se, että rasva ei imeytynyt elimistöön(sen lääkkeen funktio) niin se tuli pas--kan mukana ulos ja joskus vahinkona, kun pierasi. En uskaltanut käyttää sitä, kun kaupungillakin pelkäs, että tulee lusikallinen pas-karasvaa housuun, jos pieraisee.
Tosi juttu.
Mies käyttää piikkilääkettä ja tosiaan rasva heittää mahan ripaskalle. Paljon on helpottanut kun on jättänyt rasvan tosi vähälle eikä koske mihinkään rasvasyötäviin kuten pizza yms joita ei tarvitse oikeasti. Paino tippuu vaikka hän syö ruokaa.
Paino tippuu, vaikka hän syö ruokaa Voi prkl nyt taas, on se kumma, että lihavat ajattelevat, että pizzan ja makkaraperunoiden syömistä pitäisi saada jatkaa, senkun vaan pistää lääkettä, niin laihtuu. Kun se idea siinä laihduttamisessa (lääkkeenkin kanssa) on juuri se, että muuttaa ruokailutapojaan terveellisimmiksi.
Mitä sä keuhkoot? Nimenomaan hän voi syödä ruokaa muttei niitä rasvamättöjä. Tai persaus laulaa . Ja muuttaa niitä ruokailutapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tavoilla laihduttaneille paino tulee bumerangina takaisin.
Kelle tulee kelle ei. Laihdutin viime vuoden loppupuolella vajaat 10 kg ja sen jälkeen opettelin ne elintavat, joilla paino pysyy. Normaalipainoon on matkaa toinen mokoma ja syksyn tullen olen aloittanut uuden laihdutuskuurin. Itselläni pelkkä normaali ruokavalio ja päivittäinen liikunta eivät riitä laihtumiseen, tarvitsen selvät miinuskalorit ja punnitsen ruokani siten, että syön 1200 -1600 kCal päivässä. Onnekseni makeanhimo ei ole ikinä ollut vaivani, ongelmana on taipumus tehdä hyvää ruokaa ja syödä sitä hieman liian paljon. Edellisellä laihdutusjaksolla opin, ettei ruuan aina tarvitse olla elämys, arkena riittää, että se on syötävää ja terveellistä, en enää käytä "tyhjiä" vatsantäytteitä kuten vaikka riisiä. Painonhallinta vaatii keskittymistä, mutta ei se mahdotonta ole laihduttamisen jälkeenkään, jos ruokavalio ei ole ennenkään ollut täysin pielessä eikä liikkuminen ole vastenmielistä.
Miksi ylipainoiset heti hermostuu kun sanoo että se vaati hieman työtä ja itsehillintää laihtuakseen? Heti alkaa haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoiset heti hermostuu kun sanoo että se vaati hieman työtä ja itsehillintää laihtuakseen? Heti alkaa haukkuminen.
Eihän kukaan hauku. Tosi moni vain toteaa, että mitta yrittämiseen on täynnä. Ja nyt siihen on ratkaisu. Miksi tämä ratkaisu ahdistaa sinua?
Minulla on krooninen, etenevä sairaus, enkä pysty liikkumaan (rollaattori niinä päivinä kun edes nousen). Laihduin lääkkeellä ja olen ikionnellinen. Muutenkin raskasta, saati sitten ylipainoisena.
Mikset osta inositolia? Se vaikuttaa samalla tavalla kuin lääke. Vähentää ruokahalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan hauku. Tosi moni vain toteaa, että mitta yrittämiseen on täynnä. Ja nyt siihen on ratkaisu. Miksi tämä ratkaisu ahdistaa sinua?
Ai ei hauku? Tässäkin keskustelussa parit haukkumiset tuli jo ensimmäisellä sivulla... Luetun ymmärtämisessä vikaa? Noh olkaa läskejä, ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tavoilla laihduttaneille paino tulee bumerangina takaisin.
Ja sitten palstalla ilkutaan ylipainoisille, että miksette laihduta. Ja jos laihduttaa, niin että se tulee bumerangina takaisin. Onko teillä jotain asiat todella noin surkeasti?
HaHaAHAHAhaHA, PELLE