Haluaisin löytää parisuhteen.
Ongelma on vain että minä kiinnostun tai yritän tutustua mutta naiset ei olen huomannut. Haluaisin löytää parisuhteen ja kyllästyny olemaan yksin. En ole siis pahimmasta päästä oleva mies vaan hiukan erilainen ja yksinäinen. Siis ihan normaalisti vakityö on, vähän urheilen mutta on ylipainoa kyllä jonku verran ja en oo mikää malli mut en rumakaan.
Kommentit (25)
Sanottu jo sata kertaa, että joku vertainen, siis hieman jälkeenjäänyt, sopisi ja voisi jostain vertaisryhmästä löytyä. Mutta tämähän neuvo ei varmaan taas kelpaa.
Ei vaa millää löydy tai sitte ne on kaikki vääränlaisia mitä yritän.
Vierailija kirjoitti:
Sanottu jo sata kertaa, että joku vertainen, siis hieman jälkeenjäänyt, sopisi ja voisi jostain vertaisryhmästä löytyä. Mutta tämähän neuvo ei varmaan taas kelpaa.
Kyllä samanlainen sopisi ja mulle ei niin väliä onko nainen työtön vai töissä, voi olla myös masennusta.
En tykkää olla enää sinkkuna ja sen huomaa musta kyllästyny. Olen todella paljon yksin ku ei ole kavereitakaan. Mutta kaipaisin jo pikkuhiljaa naista rinnalle, meinaa olla tosi vaikeeta.
Tiedän että kumppanin löytäminen on tosi vaikeeta ja raskasta, mutta en tiiä mistä löytäis kun ei kukaa halua ees oikein nykyää tavata ja jutella.
Käytä välillä vasuria niiiiin olet kuin vieraissa
Joku vertaistukiryhmä esim. mielenterveys-kuntoutujille?
Lähde lappiin, "Työtön/perheetön , miksi et lähtisi talvisesongiksi töihin Lappiin?" aiheen mukaan sieltä saa helposti parisuhteen
En tiiä mitä tässä voisi tehdä. En halua käydä joka vloppu baareissa tai juoda, ei mun juttu.
Haluaisin että nainen ihastuu muhun tai toisinpäin voitais viettää aikaa yhdessä ja olla, olen vähän katkera ja kateellinen toisille ku niillä on kumppanit ja itse koen olevani aivan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että nainen ihastuu muhun tai toisinpäin voitais viettää aikaa yhdessä ja olla, olen vähän katkera ja kateellinen toisille ku niillä on kumppanit ja itse koen olevani aivan erilainen.
Ei luonnossakaan kaikilla uroksilla ole edellytyksiä saamaan naarasta. Sä olet yksi näistä vähemmän värikkäistä uroksista.
Ei vaan niinku mistää löydy naista, paljo nättejä naisia on mutta saa vain katella.
En mä ymmärrä miksen mä kiinnosta ketään, on varmasti naisia jotka ajattelee samoin eikä löydä miestä joka niistä kiinnostuisi.
Jotenki kai sitte olen naisten mielestä vanhentunut lihonut ja rupsahtanut ku ei tuu tinderissäkää enää osumia.
En tiedä mitä voisi tehdä. Ei kiinnosta joka vloppu baareissa hyppääminen ja tinderissä ei tule osumia, tuntuu olevan todella hiljasta.
Mitä naiset mä voisin tehdä ku ette musta ollenkaa kiinnostu?
No en tiiä ei vissiin mitään, yksin jatketaa elämää niinku aina, onneks on töitä ja on terve kuitenkin, haaveeksi jää parisuhteet. Toisilla kyl käy flaksi en ymmärrä mitä toisissa miehissä on niin kiinnostavaa tai naisissa.
Oon huomannu jo pitkään että deittipalstoilla en kiinnosta naisia tuntuu käsittämättömän pahalta, olen varmaa lihonut sitten lisää ku en ketään kiinnosta.
Allu!