Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä taloyhtiön saunassa

Vierailija
24.09.2022 |

Mitä mieltä tästä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Aika ja paikka?

Vierailija
2/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dgu jrru hfe🥵🥵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy. Aika ja paikka?

Oho 😁

Mulla on mies.

Vierailija
4/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy. Aika ja paikka?

Oho 😁

Mulla on mies.

Et silti kerro aikaa ja paikkaa?

Vierailija
5/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hakee jännitystä elämäänsä. Ota vieras mies sinne saunaan niin se on tuplasti jännempää.  

Vierailija
6/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy. Aika ja paikka?

Oho 😁

Mulla on mies.

Kolmen kimppa onkin mun fantasia 🤤

Vierailija
7/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen

Vierailija
8/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy. Aika ja paikka?

Oho 😁

Mulla on mies.

Et silti kerro aikaa ja paikkaa?

En kerro.

Vierailija
9/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on pyhä paikka, ei siellä nussita.

Vierailija
10/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette sotke paikkaa ettekä elämöi niin se on ok. Kyllähän se aikarajoite joskus voi olla kiihoittavakin, vaikka itsellekin useimmiten kevyt turnoff.

Vierailija
11/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorina taloyhtiön saunassa, kun nuorin lapsista oli vielä pieni ja leikki leluilla pesuhuoneessa vadissa, istui vaimo sylissäni seivästettynä saunassa hieroen itselleen orgasmin. Rauhallisesti keinuen ei tullut edes pahemmin hiki. 

Vierailija
12/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus panin puolison tissien väliin saunaosaston suihkussa ja laukesinkin sinne. Yhdyntää mieluummin sängyssä. Toki olen siellä myös runkannut ja pissannut itseni päälle suihkussa yksin saunoessa. Ei siinä minusta mitään väärää ole, kunhan siivoaa jälkensä.

Vierailija
13/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukaalle voi ampua ne ei-toivotut lapsiehdokkaat.

Vierailija
14/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön säännöissä kielletään paneskelu yhtiön omistamassa saunassa.

Vierailija
15/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä ei seksiä harrasteta saunassa eikä muissakaan taloyhtiön yleisissä tiloissa. Kaikissa taloyhtiön sauna ja muissa yleisissätiloissa on tallentava kameravalvonta. Kaksi kertaa viikossa hallitus minun johdollani perkaa viikon tapahtumat videoilta ja jaamme huomautuksia ja varotuksia siveättömästä käyttäytymisestä taloyhtiön yleisissätiloissa. Olemme myös antaneet häätöjä sekä ottaneet huoneistoja taloyhtiön hallintaan siveättömän käytöksen vuoksi taloyhtiön yleisissätiloissa. Myös siveätöntä käytöstä ei suvaita osakkaiden huoneistoissa, joten käytössämme on Stasin mukaisesti naapurivahdit jotka ilmiantavat siveättömästi käyttäytyviä naapureita ilmi.

Vierailija
16/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
17/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka torstai kaverin taloyhtiössä saunavuorollaan padelin jälkeen. Pelaamme nelistään avovaimojemme kanssa. He saunovat sitten jälkeemme

Pete26

Vierailija
18/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön hallituksen pj kirjoitti:

Meidän taloyhtiössä ei seksiä harrasteta saunassa eikä muissakaan taloyhtiön yleisissä tiloissa. Kaikissa taloyhtiön sauna ja muissa yleisissätiloissa on tallentava kameravalvonta. Kaksi kertaa viikossa hallitus minun johdollani perkaa viikon tapahtumat videoilta ja jaamme huomautuksia ja varotuksia siveättömästä käyttäytymisestä taloyhtiön yleisissätiloissa. Olemme myös antaneet häätöjä sekä ottaneet huoneistoja taloyhtiön hallintaan siveättömän käytöksen vuoksi taloyhtiön yleisissätiloissa. Myös siveätöntä käytöstä ei suvaita osakkaiden huoneistoissa, joten käytössämme on Stasin mukaisesti naapurivahdit jotka ilmiantavat siveättömästi käyttäytyviä naapureita ilmi.

Kuuluuko taloyhtiönne rangaistukeinoihin muuta kuin tuo häätö tai huoneiston hallintaan otto? Tarkoitan nyt lähinnä jotain fyysistä rankaisua, piiskan antamista tms.!

Jatkokysymys, jos edelliseen tulee myönteinen vastaus:

Onko taloyhtiössänne vapautunut lähiaikoina yhtään huoneistoja vuokralle tai myyntiin?

T. N51

Vierailija
19/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön hallituksen pj kirjoitti:

Kuuluuko taloyhtiönne rangaistukeinoihin muuta kuin tuo häätö tai huoneiston hallintaan otto? Tarkoitan nyt lähinnä jotain fyysistä rankaisua, piiskan antamista tms.!

Jatkokysymys, jos edelliseen tulee myönteinen vastaus:

Onko taloyhtiössänne vapautunut lähiaikoina yhtään huoneistoja vuokralle tai myyntiin?

T. N51

Kyllä. Perseeseen paneminen koko hallituksen voimin sukupuolesta riippumatta on rangaistus.

Huoneisto nro. 69 B-rapusta tuli juuri myyntiin.

T. Hallituksen pj

Vierailija
20/21 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan vielä kun asuttiin kerrostalossa vaimon kanssa niin nussittiin monesti saunavuorolla menemään taloyhtiön saunassa. Oli mahtavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme