Meidän taloyhtiössä ei seksiä harrasteta saunassa eikä muissakaan taloyhtiön yleisissä tiloissa. Kaikissa taloyhtiön sauna ja muissa yleisissätiloissa on tallentava kameravalvonta. Kaksi kertaa viikossa hallitus minun johdollani perkaa viikon tapahtumat videoilta ja jaamme huomautuksia ja varotuksia siveättömästä käyttäytymisestä taloyhtiön yleisissätiloissa. Olemme myös antaneet häätöjä sekä ottaneet huoneistoja taloyhtiön hallintaan siveättömän käytöksen vuoksi taloyhtiön yleisissätiloissa. Myös siveätöntä käytöstä ei suvaita osakkaiden huoneistoissa, joten käytössämme on Stasin mukaisesti naapurivahdit jotka ilmiantavat siveättömästi käyttäytyviä naapureita ilmi.
..tiukka-pipot? vähän ainaki. luulen. (Koska. ihmisen) elämässä, suositeltavaa että, ihmiset saa mieluusti:
Omia seksuaalisia mieltymyksiään toteuttaa tekoina varsin vapaasti, jos se ei loukkaa toisen ihmisen oikeuksia eikä riko lakia,yms.jargonia.
(.."kunnoneukkumeininki VAA" - Kaikkialle. kaikkien "etu"oikeudeksi..niinkö?) Ei kyllä, minusta ainakaan!
..tiukka-pipot? vähän ainaki. luulen. (Koska. ihmisen) elämässä, suositeltavaa että, ihmiset saa mieluusti:
Omia seksuaalisia mieltymyksiään toteuttaa tekoina varsin vapaasti, jos se ei loukkaa toisen ihmisen oikeuksia eikä riko lakia,yms.jargonia.
(.."kunnoneukkumeininki VAA" - Kaikkialle. kaikkien "etu"oikeudeksi..niinkö?) Ei kyllä, minusta ainakaan!