Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te laihduttajat pidätte mielihalut kurissa?

Vierailija
24.09.2022 |

Esim ettette ota hyvää ruokaa enempää kuin yhden annoksen? Ettei tee leipää mieli jne...
Itellä psyyke lääkitys ja yritän laihduttaa mutta mieliteot on kovat. Yleensä tulee syötyä liikaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläisyyshormooni,  ihan uus juttu ihmisellä.

Ennen lihoi jos söi liikaa,ja laihtui jos ei syönyt tarpeeksi. 

Se hormonitoiminta varmasti ollut aina ihmisessä, vaikka sinä et sitä olekaan tiennyt! Ja mikä tahansa hormonin säätely voi mennä sekaisin.

Tuskin vieläkään tunnetaan ihmisestä kaikkea, vielä satoja vuosia sitten ei olisi voitu kuvitellakaan, että perintötekijät ovat selvillä DNA:ssa eikä tähtien asennossa.

No eiköhän tuossa haettu sitä että nyt on ihmiset paisuneet,ei ennen, vaikka hormoonit todellakin olleet ihan samat. Eli ei tuo selitys oikeen toimi ,kuten ei muutkaan uudet selitykset.

Vierailija
62/63 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonipohjaisella laihdutuslääkkeellä kuten lähes jokainen laihduttaja nykyisin. Vaikuttaa kylläisyyskeskukseen. 20 kg/5 kk. Kaikki muu on rahastusta.

Mistä tuota lääkettä saa ja miten?

Terveysaseman yleislääkäri kirjoittaa reseptin, kun itse otat asian puheeksi. Moni sairaus helpottuisi, jos painoa saisi vähemmälle, mutta lääkärit ei tätä helpolla sano ääneen, kun pitää olla hienotunteinen, ja ihmiset loukkaantuvat tosiasioistakin. Mahtaa olla turhauttavaa hoitaa seurauksia, kun syy näkyy ja tuntuu konkreettisesti. Ja hei, olen itsekin ylipainoinen, turha tulla aukomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos iskee sietämätön herkkuhimo, otan nikotiinipurkan. Pari kolme purkkaa menee päivässä.

En suosittele jos ei ole koskaan tupakoinut. Mä olen joskus kauan sitten polttanut ja lopetin nikotiinipurkan avulla, joten tämä on tuttu tuote.

Toimii hyvin mulla, ei tule naposteltua enää. Eikä kiinnosta mitä mieltä joku terveysintoilija tästä tavasta on, pääasia että läskit lähtee.