Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sm-liiga ongelmissa, katsomot tyhjillään. Miksi sinä et käy lätkämatsissa?

Vierailija
24.09.2022 |

Ihan vaan provoilematta jos saisi vähän vastauksia ?
Tämän tyylistä minigallupia on hankala toteuttaa fanisivustoilla koska enemmistö käy katsomassa pelejä paikan päällä. Joten: miksi et käy peleissä?

Kommentit (284)

Vierailija
201/284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisomapaikkaliput maksaa 20e, ruuat ja juomat siihen päälle. Minulta ja mieheltä menee yhteen matsiin vähintään 100e.

Nyt kun kaikki hinnat on nousseet, niin säästetään ja katotaan matsit kotona.

Siis mitä ihmettä te ostatte kun on noin kallista?? Lippu alle 20€, jos yhden oluen ottaa erätauolla niin alle 10€. Kuka menee hallille erikseen muka syömään? Käykää syömässä ennen peliä tai syökää jossain muualla...

Vierailija
202/284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meeppä katsomaan tampereelle ilves-tappara peli. 12000 katsojaa ja uskomaton tunnelma.

Miksi alapeukkuja? Ihan vain mielenkiinnosta, kun siellä hallissa on 12000 ihmistä kannustamassa niin onhan siellä tunnelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meeppä katsomaan tampereelle ilves-tappara peli. 12000 katsojaa ja uskomaton tunnelma.

Uskomaton tunnelma😅😅

Ilves! Ö-Ö-Ö!

Vierailija
204/284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi siellä hallilla on pakko syödä joku kympin hodari. Minun pelissä käynti kestää matkoineen n. 4,5 h ja jaksan kyllä sen ajan syömättä ja juomatta.

Vierailija
205/284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko ei kiinnosta. Miksi katsoisin jotain mistä en ole tippaakaan kiinnostunut?

Vierailija
206/284 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liigakiekko on pösilöimmän kansanosan viihdettä, todellista turvenuijien kansanhuvia.

Vierailija
207/284 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko ei kiinnosta.

Vierailija
208/284 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukauden perusteella; oman suosikkijoukkueen pelit (tosin telkusta) katsottuna ja ollut ihan viihdyttäviä pelejä. Ei tylsiä ollenkaan ja vauhtiakin on riittänyt. Vaikka pidän joitakin joukkueita vähän tylsinä niin ovat yllättäneet eivätkä olleet ollenkaan tylsiä. 

Mielestäni hyvä kauden alku tähän mennessä! Turhaa täällä kaikkea morkataan. 

Syy hallille menoon voi olla hieman muuttuneet tottumukset esim. koronan jälkeen. Kodeista on tullut ihmisille entistä tärkeämpi tukikohta. 

Vierailija
209/284 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vuosia työpaikan kausivapaaliput käytettävissä. Eipä tullut kertaakaan käytyä. Muutamat samat kävi kun ei ruuhkassa ollut menijöitä. Suomen MM ottelut yleensä katson telkkarista.

Vierailija
210/284 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilveksen markkinointiosastoa hehkutetaan ihan suotta, fanit ja osasto41 sinne areenalle tuo ihan yhtä paljon satunnnaiskatsojia kuin itse joukkue, joka tosin pelaa liigan viihdyttävintä kiekkoa.

Vierailija
211/284 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy matseissa koska etoo ajatus jostain ihmismassoista. Ehkä jopa ainoa syy.

Vierailija
212/284 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiga wokeilee äijälajin pilalle, lätkään kuuluu kaikenmoiset pikku rähinät

Vierailija
213/284 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit takaisin !!

Vierailija
214/284 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko manselaiset ja mouhot jaksaa vielä olla uros-areenan hinnoista ja ahtaudesta innoissaan?

Toistaiseksi porskutellaan uutudenviehätyksen voimalla, entäs parin vuoden päästä?

Vierailija
215/284 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran elämässäni käynyt katsomassa jääkiekkoa, kahdeksasluokkalaisena 70-luvun lopulla Äijänsuolla, kun paras kaverini oli ihastunut yhteen pelaajaan ja minun piti sitten lähteä mukaan sitä fanittamaan. Muuten olen katsonut jääkiekkoa telkkarista, mutta en sieltäkään enää suunnilleen viiteentoista vuoteen. Ei enää kiinnosta, paitsi että olin iloinen Lukon mestaruudesta, vaikka olen asunut Turussa jo 36 vuotta. Kyl Raum o ain Raum, ainakin jääkiekossa. 😁

Vierailija
216/284 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy miesten peleissä, koska

- suljettu sarja (itsestäänselvä)

- liikaa joukkueita (14 aivan maksimi)

- woke -säännöt (kutsut Myllylän juoppoa poikaa juopoksi ja saat pelirangaistuksen. Ei näin).

Nämä kun korjaavat niin harkitsen uudestaan.

Naisten peleissä en käy, koska uhriutuvat, vaikka mitään syytä sellaiseen ei ole.

Vierailija
217/284 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eräs pelaaja näytti keskisormea vastustajan katsomoon viime kaudella ja sai pelikieltoa. Mietittiin kumppanin kanssa vaan että mitäköhän vahinkoa tuostakaan kenellekkään tuli? Jotakin kaksinaismoralistista tuossa jääkiekon rangaistuskulttuurissa on ja se vähän syö lajia. Väkivaltaa en kannata tietenkään mutta joku keskisormen näyttäminen...hohhoijaa.

Vierailija
218/284 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ korjaus: vastustajan aitioon, ei katsomoon.

Vierailija
219/284 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Eräs pelaaja näytti keskisormea vastustajan katsomoon viime kaudella ja sai pelikieltoa. Mietittiin kumppanin kanssa vaan että mitäköhän vahinkoa tuostakaan kenellekkään tuli? Jotakin kaksinaismoralistista tuossa jääkiekon rangaistuskulttuurissa on ja se vähän syö lajia. Väkivaltaa en kannata tietenkään mutta joku keskisormen näyttäminen...hohhoijaa.

Oikea rangaistus, vain juntin mielestä tuo on ok.

Vierailija
220/284 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi maksustakaan.

Eron jälkeen ei sitä ölinää ole tarvinnut

edes kuulla telkkarista.

Ei sulla mitään mielenkiintoista asiaa sitten ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi