Sm-liiga ongelmissa, katsomot tyhjillään. Miksi sinä et käy lätkämatsissa?
Ihan vaan provoilematta jos saisi vähän vastauksia ?
Tämän tyylistä minigallupia on hankala toteuttaa fanisivustoilla koska enemmistö käy katsomassa pelejä paikan päällä. Joten: miksi et käy peleissä?
Kommentit (284)
Ei voisi vähempää kiinnostaa. On paljon mukavaa ja hyödyllistäkin käyttöä ajalle. Lätkätouhu on todella lapsellista hommaa. Sopii keskenkasvuisille pojille mutta aikuisella miehellä luulisi olevan parempaa tekemistä.
Jatkuvien pelikatkojen aikainen melusaaste on pääsyy, etten areenan ovea avaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepsillä oli viime kaudella jotkut sateenkaarihihat, varmaan niitä pelaajiakin vit**ti😅
Paljon kiinnostavampaa olis katsoa miesten välistä ryhmäseksonia, jossa kentälliset vaihtuis ja olis erikoistilanteita, lihaksikkaat lätkäjätkät öljyttyine vartaloineen nuhjais kulmissa mailat ojossa ja yrittäisivät pistää sisään. Se joukku lopulta voittaisi jolla olisi enemmän laukaisisi ueammin.
Vahva KYLLÄ tälle!
Ahneus pilannut lajin vähän joka tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kiinnostavampaa olis katsoa miesten välistä ryhmäseksonia, jossa kentälliset vaihtuis ja olis erikoistilanteita, lihaksikkaat lätkäjätkät öljyttyine vartaloineen nuhjais kulmissa mailat ojossa ja yrittäisivät pistää sisään. Se joukku lopulta voittaisi jolla olisi enemmän laukaisisi ueammin.
Eiköhän pojilla pukuhuoneen ja suihkun puolella miekkailuksi homma käännykin.
Sata kilsaa yhteen suuntaan, ilman autoa on vähän sellanen juttu ettei viitsi lähteä hallille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö ap katsomassa naisten lätkää? Ringetteä?
Ringette on vielä tylsempi peli kuin jääkiekko. Naiskiekosta puuttuu äly, vauhti , taito ja kamppailu. Olen seurannut tyttären joukkueen pelejä ,joten tiedän mistä on kyse. Naiskiekko on ihan kiva harrastus pelaajille.
Kommenttisi kertoo sinusta, ei lajista ja sen pelaajista. # naisvihanäkyväksi.
No nainen olen itsekkin ja harrastanut aikoinaan jääpalloa. Todella hyvää kuntoilua. Naiskiekkoilua olen seurannut vuodesta 2006 lähtien kun oma tytär alkoi sitä harrastaa kuusi vuotiaana. Rahaa olen tähän harrastukseen sijoittanut tänä aikana varmaan reilut 15 k kun kaikki lasketaan mukaan plus käyttänyt aikaa kuskaamiseen, toimitsijana toimimiseen ja rahoituksen keräämiseen seuralle ja joukkueille. Se että sanoo totuuden ei ole naisvihaa.
Minusta on aina niin surullista kun naisvihaajalla on tyttäriä. Sinulta pitäisi ottaa lapset pois.
Paljonko olet itse panostanut tyttö- ja naiskiekon hyväksi?
Jaa verrattuna edelliseen kommentoijaan? Olen jättänyt haukkumatta naisten peliä lajiksi josta "puuttuu äly, vauhti ja taito" ja olen jättänyt tyrkyttämättä näitä naisviha-ajatuksia muille. Jo se tarkoittaa että olen panostanut enemmän.
Totuus sattuu. Suomessa naiskiekkoilu on harrastelua. Yhtään ammattimaisesti toimivaa joukkuetta ei ole. Joukkueissa muodostuu toisiaan kyräileviä kuppikuntia ja voimakastahtoisimmat itseään muita kovempia pelaajina pitivät pomottaa niin toisia pelaajia kuin valmentajiakin. Osassa joukkueista tapahtuu ihan suoranaista simputusta. Taso ei nouse sillä, että "huiput" lähtee läpyttelemään kiekkoa Ruotsin tai Tanskan sarjoihin. Kuortane ei pysty tuottamaan sen laadukkaampia pelaajia kuin muutkaan joukkueet. Kun sieltä tulee pelaaja muihin joukkueisiin niin useimmiten taitoeroa ei jäällä näy- ehkä kovempi kunto voi olla kuin ihan höntsääjillä. Kehittyäkseen pitäisi lähteä USAn/Kanadan sarjoihin pelaamaan ja harjoittelemaan , mutta on helpompi ja mukavampi olla iso kala pikku lammikossa kuin tosissaan K sata pelipaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanikausi oli ja meni. Korona-aika vei mielenkiinnon väkijoukkoihin sekä yleisötapahtumiin. Veroissa maksan jo hallikuluja kunnalliselta puolelta.
Miten niin maksat veroissa?
Jokainen hallin käyttäjä, myös jääkiekko seurat, maksavat hulppeat vuokrat hallin käytöstä.
Ei mitään halleja saa käyttää ilman käyttömaksuja.
Niissä on tuntivuokrat tai päivävuokrat kaikille.Ja ne käyttövuorot on varattava pitkälle etukäteen. Tietenkin, ettei kallis halli seiso tyhjillään.
Eihän nämä jääaikamaksut läheskään kata käyttökuluja. Kyllä jo viime vuosina moni halli on ollut veronmaksajien kukkarolla ja vinkunut ja saanut tukea. Nyt kun sähkö on sika kallista niin vielä useampi halli joko menee konkurssiin tai kaatuu kuntien niskaan.
Vierailija kirjoitti:
meeppä katsomaan tampereelle ilves-tappara peli. 12000 katsojaa ja uskomaton tunnelma.
Ei kiinnosta.
Tätä pitäisi varmaankin kysyä heiltä, jotka aikaisemmin ovat käyneet suhteellisen säännöllisesti katsomassa jääkiekkoa. Itse en ole käynyt koskaan, ei ole tullut edes mieleenkään. En myöskään seuraa jääkiekkoa muutakaan kautta. Mutta voisin kuvitella, että nykyisen inflaation ja muutenkin epävarman taloudellisen tilanteen aikana jotkut jääkiekko- yms. reissut ovat varmaan ensimmäisiä, joista säästetään. Entä ovatko jääkiekkoseurat väen vähetessä aktiivisesti lähteneet alentamaan lippuja tai kehitelleet jotain kampanjoita tyyliin maksa yksi, ota kaksi, tai joka 3.s ottelu ilmainen tms?
Vierailija kirjoitti:
Junttien laji...
Jostain syystä jääkiekko vetää puoleensa kaikki ääliöt.
Ilves ainoa joukkue joka pelaa aidosti viihdyttävää kiekkoa ja innokkaille faneille kuuluu tästä iso kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö ap katsomassa naisten lätkää? Ringetteä?
Ringette on vielä tylsempi peli kuin jääkiekko. Naiskiekosta puuttuu äly, vauhti , taito ja kamppailu. Olen seurannut tyttären joukkueen pelejä ,joten tiedän mistä on kyse. Naiskiekko on ihan kiva harrastus pelaajille.
Kommenttisi kertoo sinusta, ei lajista ja sen pelaajista. # naisvihanäkyväksi.
No nainen olen itsekkin ja harrastanut aikoinaan jääpalloa. Todella hyvää kuntoilua. Naiskiekkoilua olen seurannut vuodesta 2006 lähtien kun oma tytär alkoi sitä harrastaa kuusi vuotiaana. Rahaa olen tähän harrastukseen sijoittanut tänä aikana varmaan reilut 15 k kun kaikki lasketaan mukaan plus käyttänyt aikaa kuskaamiseen, toimitsijana toimimiseen ja rahoituksen keräämiseen seuralle ja joukkueille. Se että sanoo totuuden ei ole naisvihaa.
Minusta on aina niin surullista kun naisvihaajalla on tyttäriä. Sinulta pitäisi ottaa lapset pois.
Paljonko olet itse panostanut tyttö- ja naiskiekon hyväksi?
Jaa verrattuna edelliseen kommentoijaan? Olen jättänyt haukkumatta naisten peliä lajiksi josta "puuttuu äly, vauhti ja taito" ja olen jättänyt tyrkyttämättä näitä naisviha-ajatuksia muille. Jo se tarkoittaa että olen panostanut enemmän.
Naiskiekko on Suomessa ihan kiva harrastus ja aina on positiivista että ihmiset harrastaa liikuntaa. Kuitenkaan kaikki mitä naiset tekee ei ole automaattisesti hyvää ja tässä tapauksessa ei voida puhua huippu-urheilusta. Esim. Tänään oli viisi naisten liigan ottelus ja niissä oli yhteensä 251 katsojaa ja näisskin on selkeästi pyöristetty lukuja ylöspäin.
Jostain syystä jääkiekko vetää puoleensa kaikki ääliöt.[/quote]
Esim Noora Räty & co 😅
Harrastan mieluummin itse liikuntaa kuin kulutan vastaavan ajan toisten liikkumista/urheilua katsellen. Lisäksi lippujen hinnat liian korkeat.
Ei kiinnosta niin paljoa, että viitsisi lähteä asioikseen katsomaan. Kuten joku muukin totesi, yhteistyökumppanit kutsuu silloin tällöin maksamiinsa aitioihin ja tarjosivat vieläpä juomat ja syömiset ,mutta kiitos vaan, mutta ei kiitos.
Nyt loppui hifkin peleissä käynnit!
Hyvin Ville vedät👍
Ei oikein tee mieli kantaa rahoja hallille kun NoHo ja juti elvistelee lehdissä huipputuloksillaan
Aikanaan kävin katsomassa pelejä
Liikaa rahastuksen makua homassa
Kummollan kultapossukerho liigapitäisi avata
Nuosijoille likkaa otteluita 3.matsia viikossa .