Sm-liiga ongelmissa, katsomot tyhjillään. Miksi sinä et käy lätkämatsissa?
Ihan vaan provoilematta jos saisi vähän vastauksia ?
Tämän tyylistä minigallupia on hankala toteuttaa fanisivustoilla koska enemmistö käy katsomassa pelejä paikan päällä. Joten: miksi et käy peleissä?
Kommentit (284)
Vierailija wrote:
En halua koronatartuntaa.
En minäkään.
t. joka viikko peleissä käyvä
Vierailija wrote:
Vanha ketju, mutta sama pätee tänäkin vuonna:
Katso, missä Saipa on tuloksellisesti.
Tänään alkoi SaiPa:n nousu. Idän jättiläiset kaatoivat Turun ylpeyden.
Huonosti hidastuksia. Pari kertaa olen käynyt paikan päällä lätkämatsissa, ja ihan liian monta kertaa on tullut missattua maali. On tullut tutkailtua suupalaa lautaselta tai juteltua vierustoverin kanssa. Ja laji itsessään on melkoisen epäkiinnostava.
Tylsää, kylmä ja liput jäätävän kalliita ainakin täällä Tampereella. Lisäksi ällöttää noitten hokiäijien ihmeellinen ja toksinen machokulttuuri. Entistä vähentää kiinnostaa, kun on ollut nämä raiskaustapaukset julkisuudessa. En muutenkaan kyllä seuraa urheilua. Minusta maailman turhinta hommaa ja käytän aikani mieluiten muilla tavoilla.
Vierailija wrote:
Heti, kun SaiPa, Sport ja Pelicans siirretään Mestikseen. Ja Jokerit ja Kiekko-Espoo liigaan.
Miksi venäjän narrit ja konkka-espoo ansaitsisi paikan enemmän? Esim Pelikaanit oli viimeksi finaalissa ja Sport antoi tänään Kalpalle isän kädestä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vanha ketju, mutta sama pätee tänäkin vuonna:
Katso, missä Saipa on tuloksellisesti.
Tänään alkoi SaiPa:n nousu. Idän jättiläiset kaatoivat Turun ylpeyden.
Hah! Yksittäisi suonenvetoja nuo ovat. Kokonaiskuva on sama kuin jo useamman kauden putkeen. Onneksi karsinnat palaavat niin pääsee Saipa tasoiseensa seuraan kaudelle 25-26.
Jääkiekko on varmaan fantastinen laji asiaan vihkiytyneelle mutta kulttuurisetelini menee pariin valittuun ooppera- ja balettinäytökseen.
Penkkiurheilu ei kotonakaan kiinnosta. Ei meillä kukaan katso urheilua. Ei sitä ole aktiivisesti vältetty ja lapsillekin jaksettu selittää että valkoiset sedät onnsuomalaisiq ja ne yrittää saada kiekon keltaisten setien maaliin...jne. lapset on myös opetettu luistelemaan ja hiihtämään, korejakin heitelty. Mutta ei. Ei niitä kiinnosta.
Toivottavasti Jokerit ei enää koskaan löydä tietään Liigaan.
Itse menivät ja lähtivät niin saavatkin pysyä poissa.
Ja vähän jännitystä tuo se, että Liiga avataan. Tylsää oli seurata, kun kukaan ei sieltä voinut tippua eikä kukaan päästä mukaan.
Lippujen hinnat ihan liian kalliita paikan päällä katsottavaksi.
Katson mieluummin vaikka leffan tai muotinäytöksen naistenmessuilla.
Jokerit takaisin liigaan, niin heti ostan kausilipun. Naurettavaa tämä divarin kautta kierrättäminen.
Vierailija wrote:
Toivottavasti Jokerit ei enää koskaan löydä tietään Liigaan.
Itse menivät ja lähtivät niin saavatkin pysyä poissa.
Ja vähän jännitystä tuo se, että Liiga avataan. Tylsää oli seurata, kun kukaan ei sieltä voinut tippua eikä kukaan päästä mukaan.
Lippujen hinnat ihan liian kalliita paikan päällä katsottavaksi.
Ikävä pilata fantasiasi, mutta kaudella 25-26 Helsingin Jokerit nousee liigaan karsintapelin kautta. Tämä on pedattu jo tässä vaiheessa. Espoolaiset nousevat kabinettipäätöksellä tämän kauden jälkeen ja seuraavalle kaudelle narripaidat kasaa sellaisen joukkueen, että Saimaan Pallolla ei ole mitään palaa karsinnoissa.
Vierailija wrote:
Jokerit takaisin liigaan, niin heti ostan kausilipun. Naurettavaa tämä divarin kautta kierrättäminen.
Itse lähtivät tukemaan Venäjää, nytkö pitäisi saaada vielä erikoiskohtelua Liigassa?
Ap:n kysymykseen.
Miksi maksaisin kiskurihinnan vähä-älyisten kiekon perässä luistelevien takia. Ei löydy yhtään syytä.
Mikäs sensuuri täällä on? Kaikki kommentit, joissa sanon, että ainut oikea tapa nousta liigaan on karsinta, laitetaan sensuuriin. Tuleekohan tämäkään läpi?
Itse kävin edellisen kerran SM-sarjan matsissa, kun olin käymässä JKLssä opiskelevien lasteni luona. JYPin peliin maksoi muistaakseni 33 e / kpl,liput.
Väki vanhenee ... ei riitä enää porukkaa niin paljoa urheilu tapahtumiin.
Nythän karsinnat palautetaan, tai päätös ainakin tehtiin. Liigan viimeinen vs Mestiksen mestari. Ihan hyvä uudistus. Liigasta huonoin voi tippua pois ja Mestiksen parhaalle mahdollisuus nousta.
Vierailija wrote:
Väki vanhenee ... ei riitä enää porukkaa niin paljoa urheilu tapahtumiin.
Ei se ikään liity. Nimenomaan vanhat ukothan sitä peleissä käy. Yleisö karsiutuu, kun tarjontaa on liikaa ja yhden piletin hinnalla saa kuukaudeksi kaikki ottelut kotisohvalle. Liiga on itse pissinyt muroihinsa suostumalla tuollaiseen tv-pakettiin.
Meillä syy on yksinkertaisesti raha. Tykkäisimme käydä peleissä, mutta 5 henkiseltä perheeltä se on pelkkien lippujen osalta noin satasen keikka. Tv-paketti maksaa kolmisenkymppiä kuussa.
Heti, kun SaiPa, Sport ja Pelicans siirretään Mestikseen. Ja Jokerit ja Kiekko-Espoo liigaan.