Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen Alkossa. Olin ainoa asiakas ja henkilökuntaa pienessä myymälässä oli kolme. He juttelivat keskenään niitä näitä. Naisia olivat. Näinkö on kannattavaa toimintaa?

Vierailija
23.09.2022 |

Joo-o.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut useita kertoja Alkoon töihin. Myynti- ja asiakaspalvelukokemusta yli 20 vuotta. Alkon rekrytoinnissa harrastetaan ikärasismia, koska Treella Alkon työntekijät ovat suurimmaksi osaksi nuoria työntekijöitä, itse olen yli 50-vuotias ja kokemusta löytyy, silti ei palkata. Ilmeisesti Alko haluaa säästää myös tuntipalkoissa kun otetaan nuoria töihin sinne. Aika törkeää että valtionyhtiö harrastaa ikärasismia.

Tämä on totta. Minulla olisi jopa vastaavan kaltaista työkokemusta sekä muuta kaupallisen puolen kokemusta, mutta niinpä vain hylättiin hakemus heti kättelyssä. Ja nimenomaan hakemuksessa toivottiin juuri näitä ominaisuuksia. T. 46-vuotta

Vierailija
62/65 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä, kun veronmaksajien rahoilla maksetaan palkka. Jos Alko olisi yksityinen, myymälässä olisi ollut vain yksi myyjä.

Joo, yksin kuormat vastaan, hyllytykset, myynnit ynnä muut hommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä oli aloituksen pointti?

Vierailija
64/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mikä oli aloituksen pointti?

Mikä kommenttisi pointti on?

Vierailija
65/65 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kannattavaa. Alkon ovelle täytyy laittaa sisään heittäjä. Lisäksi Alkon pitää alkaa näkyvästi kampanjoida viinan kulutuksen ja myynnin lisäämiseksi, esim. lastentarhoissa. Uusi asiakassukupolvi pitää kouluttaa jo varhain. Alko voisi myös viikon verran jakaa ilmaisia viirejä ja ämpäreitä myynninedistämistarkoituksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi