Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin kyllästynyt mun elämään, yksinoloa ja töitä

Vierailija
23.09.2022 |

sellasta mun arki lähinnä on. Satunnaisesti jotain kavereiden tapaamisia mm. mutta harvoin. Muut on parisuhteessa tai perheellisiä, niin ei niillä ole aikaa tämmöiselle sinkulle enää.
Haluisin muuttaa elämääni jotenkin, repäistä oikein kunnolla mutta en tiedä miten!

Kommentit (37)

21/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin yhteiskunnallinen aktivismi, johon kuuluu verkostoitumista ja uusien ihmisten tapaamista? Poliittinen tai jokin hyväntekeväisyyteen liittyvä aktivismi?

Vierailija
22/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama mutta en vielä keksinyt miten. En ole mikään supersosiaalinen joten en ihmistenkään parissa viihtyisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on todennäköisesti ihmisolennolle luonnoton yksin asuminen. Ehdotan kommuuniin muuttoa. Joko viihdyt tai vaikket viihtyisikään niin saat ainakin muisteltavaa vanhoille päiville.

Vierailija
24/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Jokin yhteiskunnallinen aktivismi, johon kuuluu verkostoitumista ja uusien ihmisten tapaamista? Poliittinen tai jokin hyväntekeväisyyteen liittyvä aktivismi?

Politiikka ei niin paljoa kiinnosta, kun nyt hakusessa enemmän lähinnä koko elämää muuttava uudistus. En tarvitse lisää kavereita / ihmisiä elämään. Muuten kokemuksia jossa olis jotenkin samalla haasteita mm. AP

Vierailija
25/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Muuta uudelle paikkakunnalle

Vierailija
26/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieti aluksi että mitä toivoisit tämän uuden asian tuovan elämääsi tai persoonaasi, jota nyt et koe?

Olen sosiaalinen ihminen, haluaisin nähdä ja kokea enemmän asioita, haluaisin haastaa itseäni. AP

Crossfit?

Kokeiltu on ja siis harrastuksia ihan sen verran mitä haluan ja tarviin, ei ole siitä kyse. AP

Kannattaisko jutella jonkun filosofin kanssa? Oon kuullut, että ainakin pk-seudulla on joillakin filosofeilla vastaanottoja samaan tapaan kuin psykologeilla. Kuulostaa siltä, että tarvitset arvojesi kirkastusta, sen määrittelemistä, mikä juuri sinulle on tärkeää. Aika vaikea on tosiaan lähteä tekemään muutosta/muutoksia, jos ei yhtään tiedä, mihin suuntaan kannattaisi lähteä.

Vierailija
27/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana on todennäköisesti ihmisolennolle luonnoton yksin asuminen. Ehdotan kommuuniin muuttoa. Joko viihdyt tai vaikket viihtyisikään niin saat ainakin muisteltavaa vanhoille päiville.

Ei ole yksin asuminen ongelma, nautin siitä että eron jälkeen saan asua yksin ja mennä ja tehdä mitä huvittaa. Eli kommuuni ei ihan minun juttu olisi :D AP

Vierailija
28/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama mutta en vielä keksinyt miten. En ole mikään supersosiaalinen joten en ihmistenkään parissa viihtyisi. 

Onko sulla mitään käsitystä mite voisit haluta tehdä? AP

Vierailija
29/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieti aluksi että mitä toivoisit tämän uuden asian tuovan elämääsi tai persoonaasi, jota nyt et koe?

Olen sosiaalinen ihminen, haluaisin nähdä ja kokea enemmän asioita, haluaisin haastaa itseäni. AP

Crossfit?

Kokeiltu on ja siis harrastuksia ihan sen verran mitä haluan ja tarviin, ei ole siitä kyse. AP

Kannattaisko jutella jonkun filosofin kanssa? Oon kuullut, että ainakin pk-seudulla on joillakin filosofeilla vastaanottoja samaan tapaan kuin psykologeilla. Kuulostaa siltä, että tarvitset arvojesi kirkastusta, sen määrittelemistä, mikä juuri sinulle on tärkeää. Aika vaikea on tosiaan lähteä tekemään muutosta/muutoksia, jos ei yhtään tiedä, mihin suuntaan kannattaisi lähteä.

Täytyypä tutkia, ei ehkä huono ajatus ollenkaan. Tosin luulisin, että arvot mulle aika selkeitä mutta ainahan voisi tulla uusiakin näkemyksiä ja ajatuksia tuollaisen kautta. AP

Vierailija
30/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tää on näitä, miten pääsen kylille kun autosta on bensa loppu, polkupyörä varastettu, jalat amputoitu ja bussitkin ei kulje. Vastausta ei tule löytymään, ainakaan täältä.

Vierailija
31/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään käsitystä mite voisit haluta tehdä? AP

Pitäisi kai muuttaa kokonaan uudella alueelle. Olen asunut täällä 20v ja jotenkin kyllästynyt. ;/

Vierailija
32/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vapaata töistä, paljon. Lähde katsomaan maailmaa, ota joku irtiotto. Mitä olet aina halunnut tehdä? Ei tässä kannattaa odotella yhtään mitään ja jos on tylsä arki niin muuta se. Kukaan muu sitä ei sinun puolestasi tee. 

Vierailija
33/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa tää on näitä, miten pääsen kylille kun autosta on bensa loppu, polkupyörä varastettu, jalat amputoitu ja bussitkin ei kulje. Vastausta ei tule löytymään, ainakaan täältä.

Ei varmaan tulekaan, tai mistä sitä tietää mistä se vastaus löytyy.  No niin kuin sanoinkin niin asiat on hyvin eikä varsinaisesti mitään puutu, ja siksihän tämä hankalaa onkin! AP

Vierailija
34/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluaisitko itsekin parisuhteen ja/tai perheen? Vai niitä ystäviä?

Ei ole kyse nyt parisuhteesta eikä perheestä. Haluaisin tehdä jotain ihan yksin omalle elämälleni. Kavereitakin on riittävästi kun entisiäkään ei tule tarpeeksi nähtyä. AP

Ei ihmisillä ole omaa elämää. Elämä itsessään on turhaa. On otettava sellainen itselleen alapäästään.

Vierailija
35/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole kuin yksinoloa ja töitä, töitä ja yksinoloa. Tosin töissäkin olen yksin.

Erotuksena ap:hen mulla ei ole kuin pari hassua kaveriakaan, ja he asuvat aika kaukana. Olen tietoisesti muuttanut landelle, enkä kadu muuttoa sinänsä. Ainakin kaikki pinnalliset tuttavuudet ja ajankulutusharrastukset jäivät - saivat jäädäkin!

Mutta onhan tämä elämä aika orpoa ja yksinäistä näin talven kynnyksellä.

Olen asunut myös ulkomailla pitkiä aikoja, joten sekin kortti on käytetty ja katsottu.

Olen melko introvertti eikä yksinolo ole minulle ongelma. Mutta kaipaan elämääni ystäviä, kavereita. Mistäpä heitä nyt pullahtaisi,kun ei ole juuro aiemminkaan ollut.

Parisuhteista ei jää kavereita, mikä on sääli.

Vierailija
36/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuota ikävuodet 30-40. Tiesin että haluan jotain muutosta, jotain muuta, mutta en tiennyt mitä. Ja nekin mitä vähän edes halusin vaihteli. Välillä tuntui että haluan ulkomaille, pari kertaa hain töitäkin (Ruotsista ja Irlannista), mutta kun tuli vastaus niin jänistin enkä mennytkään, koska en sittenkään ollut varma haluanko mennä ulkomaille tai pärjäänkö siellä. Välillä halusin miehen ja lapsia, mutta toisaalta sitten taas en halunnutkaan, ajattelin että voisin katua semmoistakin joten en saanut aikaiseksi mitään miestääkään etsiä. Välillä taas halusin luoda uraa kotimaassa, mutta vuoden jälkeen alkoi ryynääminen kyllästyttää ja totesin etten jaksa kilpailla ja nähdä vaivaa. Jossain 40 v paikkeilla sitten vaan meni itsekseen ohi halu muutoikseen, totesin että mullahan on kaikki hyvin tässä ja nyt, en kaipaa muuta.

Vierailija
37/37 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille? Minä aion muuttaa jonnekin, missä on ihana ilmasto, monipuolinen luonto, kaunista ja hyvä elintaso. Täällä on niin aneemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi