Eipä sitä erotessa tiennyt miten hyvin asiat tulevatkaan menemään
Erosin muutama vuosi sitten valehtelija/pettäjänaisesta. Sain lähivanhemmuuden mutta lapset asuvat vuoroviikoin kummankin luona. Lapsiviikoilla olen 100% lasten kanssa. Omilla viikoilla teen mitä lystään. Minulla on NSA seksisuhteet kahden lähistöllä asuvan naisen kanssa. Toinen heistä on minua n. 20 vuotta nuorempi ja toinen n. 20 vuotta vanhempi. Minultq löytyy vähän fetissiä kumpaankin suuntaan ja se vaihtelu on aivan mahtavaa. Tämä vaan kaikille eroa hatkitseville. Asiat voivat mennä todella hyvin
M40
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan sitä ap nyt sitten oikeasti petti ja ketä, kun sinä vaikutat seksuaalisesti niin vapaamieliseltä, että se pettäminen sopisi enemmän sinun profiiliisi.
Väiitikö ap muka missään, ettei itse olisi pettänyt?
En pettänyt. Ensimmäisen kerran kun ex-vaimo petti yritin nähdä asian harmaana mutta kun hän muutama vuosi sen jälkeen jäi uudestaan kiinni pettämisestä ja valehtelemisesta niin minulle tuli selväksi että avioero on ainoa ratkaisu. Onneksi lapset eivät oireilleet eroa mitenkään
Kuulostaa omituiselta, etteivät lapset oireilleet erosta. Eivätkö uskalla ilmaista tunteitaan kummallekaan vanhemmalle?
Sen eron voi myydä lapsille kivana asiana. Isä ja äiti haluaa molemmat omat kodit. Teillä on jatkossa kaksi omaa kotia..
Kuulostaa omituiselta, etteivät lapset oireilleet erosta. Eivätkö uskalla ilmaista tunteitaan kummallekaan vanhemmalle?