Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä sitä erotessa tiennyt miten hyvin asiat tulevatkaan menemään

Vierailija
23.09.2022 |

Erosin muutama vuosi sitten valehtelija/pettäjänaisesta. Sain lähivanhemmuuden mutta lapset asuvat vuoroviikoin kummankin luona. Lapsiviikoilla olen 100% lasten kanssa. Omilla viikoilla teen mitä lystään. Minulla on NSA seksisuhteet kahden lähistöllä asuvan naisen kanssa. Toinen heistä on minua n. 20 vuotta nuorempi ja toinen n. 20 vuotta vanhempi. Minultq löytyy vähän fetissiä kumpaankin suuntaan ja se vaihtelu on aivan mahtavaa. Tämä vaan kaikille eroa hatkitseville. Asiat voivat mennä todella hyvin

M40

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä hyvä että olet löytänyt ensin virheitä tehden todellisen onnesi. 👍 Ja virtaa riittää kahteen kun monilla ei nykyään enää riitä edes siihen yhteenkään kun niin raskaaksi on mennyt työelämä joka imee ihan kaikki mehut ihmisestä. 

Vierailija
2/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun et heti löytänyt itseäsi vaan piti rikkinäinen perhe perustaa ensin. Lasten takia kurjinta kun he eivät voi valita vanhempiaan. Ne eivät saa omista vanhemmistaan mitään perhemallia ja vaikeampaa heillä sitten perustaa omaa omaa perhettään. 

Olen eroperheestä ja kärsin siitä kun koti oli kuin hotelli vieraalle miehelle, äitini uusi mies asui meillä kaikki viikonloput eikä osallistunut kodin töihin ollenkaan. Koti ei ollut koti silloin kun hän oli kylässä. Minä ihmettelin kuinka joku mies voi olla toisen huushollissa kaikki viikonloput antamatta yhtään rauhaa siellä vakituiseen asuville mutta lapset eivät näköjään mitään merkinneet eikä meiltä kysytty yhtään mitään. 

Oma elämäni on ollut ihan toisenlainen enkä ole toistanut vanhempieni mallia millään lailla. En tee mitään vika vetoja elämässäni perustaen perhettä ja sitten eroten. Kyllä omaan elämäänsä voi vaikuttaa hyvin paljon kun käyttää älykkyyttään, yläpäätään eikä alapäätään. 

Toivottavasti pidät salassa fetissisi sillä kukaan ei halua tuollaisista harrastuksista tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän monilla naisilla on ihan samanlainen kokemus eli eroaminen kyllä usein kannattaa. Jos erolle ei voi mitään, niin se on totta kai parempi kuin huono liitto ihmisen kanssa, joka ei ole millään tavalla sopiva. Erosta voi ottaa opikseen ja lapset voi erosta huolimatta pyrkiä hoitamaan mahdollisimman hyvin. Aikanaan sitten löytyy sopiva kumppani jos on löytyäkseen, sillä välin voi elellä vapaata sinkkuelämää. 

Itsellä tosin ei ole asiasta kokemusta eli olen pitkässä liitossa. Mutta eroaisin kyllä, jos liittoni ei toimisi. 

Vierailija
4/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän voitte siis sekä exä ja sinä paneskella joka toinen viikko vapaasti joka suuntaan ja nauttia lapsista joka toinen viikko.

Kuulostatte lopulta melko samanlaisilta luonteilta.

Vierailija
5/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä asiat menevätkin eron jälkeen ihan hyvin, vaikka ensin on vaikeaa.

Vierailija
6/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun kerroit. Olinkin miettinyt, miten sulla menee.

Vierailija
7/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän voitte siis sekä exä ja sinä paneskella joka toinen viikko vapaasti joka suuntaan ja nauttia lapsista joka toinen viikko.

Millähän perusteella? Ap mainitsi vaimonsa pettäneen ja on lastensa lähivanhempi. Ei se aina niin ole, että mies on vastuuton. 

Turhaa moralisoida, jos eron jälkeen on villimpää seksielämää. Aika monilla on, vaikkei itsellä olekaan kokemusta. Jopa hyvin vähäisen seksikokemusten ja yksiavioisten kohdalla voi olla fwb suhteita, jotka sopivat hyvin tuohon elämänvaiheeseen, ettei lapsia sotketa suhdeviritelmiin. Hyvä ratkaisu minusta, vaikkei olekaan omaa kokemusta, sivusta vain olen seurannut. Huomattavasti tyhmempää on ottaa kotiin asumaan joku ventovieras poika- tai tyttöystävä.

Vierailija
8/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella? Ap mainitsi vaimonsa pettäneen ja on lastensa lähivanhempi. Ei se aina niin ole, että mies on vastuuton. 

Turhaa moralisoida, jos eron jälkeen on villimpää seksielämää. Aika monilla on, vaikkei itsellä olekaan kokemusta. Jopa hyvin vähäisen seksikokemusten ja yksiavioisten kohdalla voi olla fwb suhteita, jotka sopivat hyvin tuohon elämänvaiheeseen, ettei lapsia sotketa suhdeviritelmiin. Hyvä ratkaisu minusta, vaikkei olekaan omaa kokemusta, sivusta vain olen seurannut. Huomattavasti tyhmempää on ottaa kotiin asumaan joku ventovieras poika- tai tyttöystävä.

Kuka tässä moralisoi ja kielsi ap:ta paneskelemasta? Tuntui vain kiinnostuksenkohteet olevan samat kuin ex-vaimolla eli jotain samaa luonteessa.

Vierailija
9/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä moralisoi ja kielsi ap:ta paneskelemasta? Tuntui vain kiinnostuksenkohteet olevan samat kuin ex-vaimolla eli jotain samaa luonteessa.

Aika monia kiinnostaa seksin saaminen ja läheisyys. 

Vierailija
10/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Et kykene yhteenkään.

Vierailija
11/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, muttei yleensä useamman ihmisen kanssa päällekkäisissä suhteissa, kuten ap ja exänsä.

Vierailija
12/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan sitä ap nyt sitten oikeasti petti ja ketä, kun sinä vaikutat seksuaalisesti niin vapaamieliseltä, että se pettäminen sopisi enemmän sinun profiiliisi.

Vierailija
13/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan sitä ap nyt sitten oikeasti petti ja ketä, kun sinä vaikutat seksuaalisesti niin vapaamieliseltä, että se pettäminen sopisi enemmän sinun profiiliisi.

Väiitikö ap muka missään, ettei itse olisi pettänyt?

Vierailija
14/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, muttei yleensä useamman ihmisen kanssa päällekkäisissä suhteissa, kuten ap ja exänsä.

On täysin eri asia pettää kumppania kuin olla NSA-suhteessa. Eivät sellaiset sopisi välttämättä minullekaan, mutta arvostan rehellisiä ihmisiä, en pettäjiä. Päällekkäisiä suhteita on monenlaisia, jossain elämäntilanteessa on tosiaan fiksua toimia noin (lasten takia) kuten kirjoitin.

Arvostan niitä, jotka panevat eron jälkeen lapset etusijalle. Ja koska seksiäkin tarvitaan, on minusta ap:n ratkaisu oikein hyvä. Naisilla varmasti myös on syynsä olla tuollaisessa suhteessa. 

Vierailija
15/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jätti mut, pitkän liiton jälkeen. Ensin pelkäsin miten tulen pärjäämään ja miten sopeudun yksineloon. Kaksi vuotta on nyt mennyt erosta ja olen onnellisempi kuin moneen vuoteen. Elämä ilman miestä onkin helppoa ja mukavaa, ihana rauha ja kotityöt vähenivät 70%. Nyt minulla on aikaa itselleni ja voin tehdä mitä haluan, milloin haaluan. En aio enää koskaan asua miehen kanssa saman katon alla. Sinkkuus on ihan parasta 😚

Vierailija
16/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän monilla naisilla on ihan samanlainen kokemus eli eroaminen kyllä usein kannattaa. Jos erolle ei voi mitään, niin se on totta kai parempi kuin huono liitto ihmisen kanssa, joka ei ole millään tavalla sopiva. Erosta voi ottaa opikseen ja lapset voi erosta huolimatta pyrkiä hoitamaan mahdollisimman hyvin. Aikanaan sitten löytyy sopiva kumppani jos on löytyäkseen, sillä välin voi elellä vapaata sinkkuelämää. 

Itsellä tosin ei ole asiasta kokemusta eli olen pitkässä liitossa. Mutta eroaisin kyllä, jos liittoni ei toimisi. 

Minä en mene sellaiseen liittoon ja valitse sellaista kumppania jonka kanssa ei saada yhteiselämää toimimaan. Älkää valitko puolisoa ulkonäön mukaan ja sen alku hekuman perusteella sillä ne liitot loppuvat yhtä nopeasti kuin alkavatkin. Mitenkä sen saa toimimattomaksi on hyvin helppoa kun kummallakaan ei yläpäässä toimi yhtään mikään mutta alapää toimii kyllä ja pakko lapsia on tehdä heti kun luullaan että ne sitovat ja alkaa toimimaan lapsilla se liitto ja ne yhdistävät. 

Kummallista kun kaikilla se liitto toimii siihen asti kunnes saadaan lapset siitettyä ja sitten se toimiminen loppuu kuin seinään. Sitten pitää kaikenmaailman uusperhe virityksiä perustaa kamalalla vimmalla että edes  joku toimisi vaikka on ihan luonnevikainen ihminen eikä tule kenenkään kanssa toimeen pitkään. Kamala perhemalli annetaan lapsille jotka sitten helposti toistaa sitä samaa sekavaa parisuhteiden vaihtelemista tehden lapsia siihen väliin jollekkin väli etappi ihmiselle joka saa potkut jotta seuraava pääsee tilalle. 

Vierailija
17/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voivat mennä hyvin? No sen takia erotaan että olisi asiat paremmin kuin yhdessä ollessa, ja yleensä niin onkin. Tuo nyt on just sellanen tilanne kuinka normaalit ihmiset eroaa, ettei ole alkoholismia, muita päihteitä, pahoja mielenterveysongelmia tai väkivaltaa mukana, kumpikin saa viettää yhtä paljon aikaa lasten kanssa, ja saa omaa aikaa saman verran, toinen osapuoli luultavasti enemmän kuin naimisissa ollessa.

Vierailija
18/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies jätti mut, pitkän liiton jälkeen. Ensin pelkäsin miten tulen pärjäämään ja miten sopeudun yksineloon. Kaksi vuotta on nyt mennyt erosta ja olen onnellisempi kuin moneen vuoteen. Elämä ilman miestä onkin helppoa ja mukavaa, ihana rauha ja kotityöt vähenivät 70%. Nyt minulla on aikaa itselleni ja voin tehdä mitä haluan, milloin haaluan. En aio enää koskaan asua miehen kanssa saman katon alla. Sinkkuus on ihan parasta 😚

Miksi jätti ja löysikö jonkun uuden. Meille ei tule tuollaista tapahtumaan ja on todella pitkä suhde. Olemme sielun kumppaneita, tullaan hyvin toimeen toistemme kanssa eikä meitä erota muu kuin kuolema. Olemme toistemme parhaat ystävät lisäksi ja meillä sen verran iso koti että saamme omaa rauhaa tarpeen vaatiessa. Aika harvoin jaksetaan jostain riidellä tai olla eri mieltä ja lyhyeksi ne jäävät. 

Millä on samanlainen siisteystaso, rahan käyttö, moraali, alkoholin käyttö eikä olla haluttu kumpikaan lapsia niin se yhdistää. Ekä muututa niin kuin tuuliviiri että nyt haluan sitä ja toisena päivänä en haluakkaan sitä ja tätä. Kaiken perusta ja kivijalka on luotettavuus niin että voidaan luottaa siihen mitä sovitaan niin että se pitää. 

Vierailija
19/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ulkonäön mukaan ja sen kemian mukaan valitsee kumppaninsa niin on se kumma kun hyvin harvoilla se suhde kestää.🤣 Olisiko syynä se että toisella ei ollutkaan mitää kemiaa muuta kuin jotkut muut syyt parisuhteen perustamiseen. Kun sitten tunnetaan paremmin niin ei tulla toimeen ollenkaan. Ja miksi ihan alkuhuumassa tehdään lapset niin ettei viitsitä edes sen alkuhuuman ylitse olla kaksistaan jotta nähtäisiin kestääkö se suhde. Pakko saada ihan kaikki heti kun jonkun uhrin löytää omien tarpeittensa tyydyttämiseensä. Siitä johtuu suurimmaksi osaksi kaikki erot kun on niin kova kiire. Jos menisi hitaalla systeemillä niin ero tulisi jo ennen kuin lapsia alettaisiin tehtailemaan. 

Pitää saada ihan kaikki ennen kuin todellinen luonne tulee esiin ja alussa voidaan jonkin aikaa esittää ihan muuta kuin on. Kaikissa eroissa jompi kumpi tai kummatkin ovat huijanneet toistaan ja kummissakin on syytä eikä vain siinä jättäjässä joka lähtee. Sairaan nalkuttajan ja koko ajan kyttääjän kanssa ei voisi elää kukaan sillä toisen yksityisyyttä ja itsenäisyyttä ei voi viedä tai alkaa hallitsemaan kokonaan koskaan parisuhteessakaan. 

Vierailija
20/22 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiitikö ap muka missään, ettei itse olisi pettänyt?

En pettänyt. Ensimmäisen kerran kun ex-vaimo petti yritin nähdä asian harmaana mutta kun hän muutama vuosi sen jälkeen jäi uudestaan kiinni pettämisestä ja valehtelemisesta niin minulle tuli selväksi että avioero on ainoa ratkaisu. Onneksi lapset eivät oireilleet eroa mitenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi