Miksi kuuskymppinen mies haluaa lisää lapsia?
Tauskia nyt ei kukaan ihmettele, mutta onhan näitä muitakin. Miksi vanha äijänkäppyrä enää haluaa hankalaa ja stressaavaa lapsiperhearkea kun voisi vain nauttia elämästään ja vapaudestaan? En tajua.
Kommentit (82)
Eihän tuon ikäinen enää jaksa mitään vauva-aikaa. Kuvittelee liikoja itsestään. Sitten taas erotaan ja ollaan Seiskan kannessa.
Miehet muka haikailevat uutta nuoruutta, vaikka se on ollut takana jo kauan aikaa.
Ehkä sille edelliselle lapselle ei ollut aikaa. Haluaa korjata asian.
Siksi kun mä reilu 40v. nainen haluan vielä lapsen. :D No eipä miestä tarvinnut kauaa suostutella kun suostui siihen, että jätän ehkäisyn pois. Vauva tulee jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
" Etsii tasoistaan naista" :)
Pubeista löytyy pubiruusuja jotka on Tauskin tasoa.
Koska 60-vuotiaaksi asti on eletty villinä ja vapaana. Jossain vaiheessa pitää aikuistuakin.
Haluaako ne lapsia kuuskymppisen tai edes neljäkymppisen naisen kanssa? No ei.
Ei tässä ole lastenhankkimisesta kyse vaan siitä, että 60-kymppiset ikämiehet haluavat sen < neljäkymppisen nuoren naisen, joka niitä lapsia haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun mä reilu 40v. nainen haluan vielä lapsen. :D No eipä miestä tarvinnut kauaa suostutella kun suostui siihen, että jätän ehkäisyn pois. Vauva tulee jos on tullakseen.
Ja lapsi saa hävetä seniilejä vanhempiaan. Kiva.
Kyllä lapset pitää tehdä parikymppisenä - max kolmikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Eli kuusikymppistä, vai mitä tämä itsestään kuvittelee? Kannattaisi unohtaa kyllä ne vauvahaaveet.
Vain rikkaat 60v miehet saa vauvoja
Miksi kukaan haluaa lapsia? Masokistit ehkä. Ihan järjetöntä itsekidutusta all the way.
Ne ei tykkää nähdä lapsiaan aikuisena.
Kai tohonkin retkuun joku tuulella käyvä retkahtaa. Täytyyhän Seiskaan saada sisältöä. Onni kukoistaa ensimmäiseen nyrkiniskuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti miehenhakkaajia on vapaana. Koittaisi naisvankilaa, sieltä voi löytyä Tauskin tasoa oleva painija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsi saa hävetä seniilejä vanhempiaan. Kiva.
Kyllä lapset pitää tehdä parikymppisenä - max kolmikymppisenä.
Iäkkäät vanhemmat kasvattavat lapsensa itsenäisiksi, jotta ei olisi niin iso shokki kun vanhemmat kuolevat lapsen ollessa suhteellisen nuori.
Varmaan olettaa että nainen hoitaa kaiken ja itse saa lapsesta omaishoitajan kun nainen kyllästyy ja eroaa.