Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaja Kallas: venäläiset ovat vastuussa valtionsa toimista. Viro ei myönnä sotilaskarkureille tur vapai kkaa

Vierailija
22.09.2022 |

Karkureiden velvollisuus on vastustaa sotaa Venäjällä.

https://twitter.com/Biz_Ukraine_Mag/status/1572918824118226945

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistohan tyri viime hallituksessa rajat oikein viimeisen päälle, sisään tuli lähes puolisataa tuhatta paperitonta.

Nyt olisi paikka vasemmistolla näyttää miten homma hoituu.

Vierailija
22/152 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettimään jos olisitte itse samassa tilanteessa. Suomea johtaisi joku Kim Jong Unin tai Putinin kaltainen diktaattori ja teidät pakotettaisiin sotaan sillä uhalla, että jos ette mene joudutte kidutus leirille tai kuolisitte. Mitäpä tekisitte? Jos valtiovallalla on hallussa poliisi ja aseita joita tavan ihmisellä ei ole niin mitäpä siinä mahtaa? Tilanne muistuttaa pohjois-koreaa

Se on rys särottien ongelma. Kannattaisi vähän katsoa, keitä päästää valtaan ja tarvittaessa vaihtaa valta mielenosoituksilla kuten mm. Ukrainassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannuli oli haluton liittymään Natoonkin.

Väärin.

Samoin kuin Niinistö, piti Natoon liittymistä epätodennäköisenä tällä vaalikaudella, jota se olikin. SItten tuli sota.

Niin vain suomi Natoon vassareiden vahtivuorolla, oikeistosta tähän ei ollut vaikka aikaa oli tehdä se omalla vuorolla.

Vierailija
24/152 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistohan tyri viime hallituksessa rajat oikein viimeisen päälle, sisään tuli lähes puolisataa tuhatta paperitonta.

Nyt olisi paikka vasemmistolla näyttää miten homma hoituu.

Rajat menee kiinni vain, jos sieltä tulee kauniita naisia tai jotain maailmanhuippuja.

Muutoin muumitalo on auki. Neoliberaaleilla on joku ihme vimma tuhota itse itsensä.

Vierailija
25/152 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pysty itse ajattelemaan että jokainen yksilö olisi vastuussa siitä mitä Putinin diktatuuri tekee. Toki kansakuntana on kansalaisillakin asiassa joku vastuu.

Vierailija
26/152 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virohan ei päästä edes venäläisturisteja maahan, mutta onneksi kuljettaa ne ilomielin Suomeen:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eb784220-1322-4ff8-b8c6-040d90e30aa1

Ja Suomi vastaanottaa, kuten 2015.

Miten tämä maa voi olla näin hölmö?

Johan meille nauraa harakatkin.

Tietysti voi myös kysyä miksei eduskuntatalon edessä ole mielenosoitusta jossa vaaditaan rajat kiinni.

Kai me ollaan niin nynny kansa että ansaitaan nynnyt johtajamme.

Vierailija
27/152 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin valmis vaihtamaan Sanna Marinin Kaja Kallakseen välittömästi.

Menköön vielä kaupan päälle kaikki muutkin ministerit.

Erityisesti Ohisalo, Mikkonen, Haavisto ja Tuppurainen.

Viisaudessaan ja tietämyksessään korvaisi nuo kaikki.

Vierailija
28/152 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virohan ei päästä edes venäläisturisteja maahan, mutta onneksi kuljettaa ne ilomielin Suomeen:

Kerrankin Suomi uskaltaa toimia eri tavalla kuin kaikki muut

Vierailija
29/152 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro on hieno maa. Ovat aina tienneet millainen Venäjä oikeasti on ja sanoneet asiat suoraan. Ei ole suomettumisen taakkaa kuten meillä yhä tänäkin päivänä.

Vierailija
30/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viron valtio ei kuljettaa vaan yksityiset yhtiöt. Ja näin on, koska Suomi on itse vapaaehtoisesti halunnut jatkaa ns turistien vastaanottoa. Sinuna syyttäisin siitä ihan uussuomettuneita poliittikoja (ketkä ensin haukkuivat Viroa "ei oikeusvaltioksi" rajojen sulkemisen vuoksi) eikä ketään muuta. Häpeä vähän sinäkin, aina ei tarvi hakea syyllisiä rajan takaa, niin kuin Venäjällä on tapana.

Vierailija
31/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Virossa ja ai että olin tyytyväinen katsellessani eilen uutisia. Venäläiset saavat poistua maasta mutta ei tulla takaisin, heti järjestetään ylimääräinen sotaharjoitus ja kerrotaan että Nato tulee kyllä apuun, ei mitään hätää. Ah, en muuta enää ikinä Suomeen.

Vierailija
32/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin Suomi uskaltaa toimia eri tavalla kuin kaikki muut

Mitä luulet että tapahtuu kun "lomalaisten" viisumi menee umpeen? Luuletko oikeasti että porukka matkustaa suurin joukoin loman jälkeen takaisin Venäjälle? Enpä usko, vaan jäävät etsimään asuntoa Suomesta.

Vierailija
33/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen pääministeri: "Öö ääää en voi tehdä mitään koska EU"

Suomessa on oikeusvaltio. Virosta en olev varma..

Oikeusvaltio tai ei, mutta helvetin hyvä siellä on asua. 6 vuotta olen asunut enkä muuta ikinä enää Suomeen.

Vierailija
34/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tuntuu typerältä että heidät pakotettaisiin jäämään Venäjälle jossa heidät pakotetaan tappamaan ukrainalaisia. Joku muu ratkaisu pitäisi keksiä. He eivät halua tuota, me ei haluta tuota ja silti niinhän tuossa käy jos jäävät.

Vierailija
35/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan kovan luokan pääministeristä, niin tässä on sellainen. Marin on pelkkää huttua.

Vierailija
36/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Virossa ja ai että olin tyytyväinen katsellessani eilen uutisia. Venäläiset saavat poistua maasta mutta ei tulla takaisin, heti järjestetään ylimääräinen sotaharjoitus ja kerrotaan että Nato tulee kyllä apuun, ei mitään hätää. Ah, en muuta enää ikinä Suomeen.

Onneksi Suomella on puolustusvoimat, iso reservi ja kunon väestösuojat jne. Ehkä USA lähettää Viroon säilykkeitä ja villasukkia, jokainen Nsto-maa kun päättää itse miten auttaa. Viro on niin pieni pläntti että sen valloittaa viidessä tunnissa. Ei tarvitse sitten tulla Suomeen pakoon, sinne jäädään kuten NL:n aikoina. Onnea matkaan.

Vierailija
37/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouskoot ryzxsscät nyt vihdoinkin sortoa vastaan! Ei kuulu muille maille hyysätä heitä.

Rajat kiinni!

Vierailija
38/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Virolla on munaa ja Suomella ei?

Vierailija
39/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannuli oli haluton liittymään Natoonkin.

Ei minun pääministeriaikana.

Vierailija
40/152 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Virolla on munaa ja Suomella ei?

Ei naisilla ole munaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä