Millaisia housuja te ylipainoiset pidätte?
Kommentit (39)
Pidän parjattuja leggingssejä. Onneksi työpaikkani ei ole muodollinen. Minulla on yhdet mustat paksua farkkukangasta olevat housut joita käytän silloin kun pitää pukeutua vähän paremmin. Hautajaisissa ja häissä käytän mekkoja.
Kapeita stretch farkkuja ja joskus leggareita.
Korkea vyötäröisiä, reisistä isoja, kokoa 46-48.
Tilasin joku aika sitten joustavia farkkuja h&m:ltä.....ne oli sellaisia että yhden käytön jälkeen ei pysyneet enää jalassa vaan valuivat päivän aikana.
Ap
Leggingsejä, verkkareita, farkkuja, pellavahousuja, suoria housuja, kapenevia housuja, levenevä lahkeisia, korkeavyötäröisiä, normaalivyötäröisiä, pitkiä housuja, nilkkapituisia housuja, ulkoiluhousuja.. tossa nyt jotain listattuna.
Vierailija kirjoitti:
Farkkuja: Mac dream jeans.
Googletin ja aika hinnakkaita näin köyhälle!!
Ap
Joustavia mutta kuitenkin hyvin istuvia ja napakoita. Ei mitään löysiä ja liehuvia. Jalat on kuitenkin ihan ok ja sääret jopa hoikat. Paidat ja puserot on aina housujen päällä ja sopivan pitkiä. Yläosakaan ei saa olla teltta tai näyttää entistä lihavammalta. Hyvät alusvaatteet.
Paremmat housut ostan kunnollisesta isojen tyttöjen vaateliikkeestä palvelua saaden
.
Arkena käytän esim prismasta ostettuja housuja, joissa on vyötärönauhat. Plus- mallistosta löytyy sopivia. Eivät siis ole urheiluhousuja.
Joskus on hirveän leveäreitisiä malleja että jokaiselle löytyy sitten kai. Itellä ei ole reidet paksut, mutta löytyy housuja joihin maha ja peppu sopii.
Vierailija kirjoitti:
Joustavia mutta kuitenkin hyvin istuvia ja napakoita. Ei mitään löysiä ja liehuvia. Jalat on kuitenkin ihan ok ja sääret jopa hoikat. Paidat ja puserot on aina housujen päällä ja sopivan pitkiä. Yläosakaan ei saa olla teltta tai näyttää entistä lihavammalta. Hyvät alusvaatteet.
Onko esimerkkejä? Oon ihan pihalla että millaisia ylä tai alaosia voi käyttää!!! Oon siis lihonnut suht nopeasti. En ole aina ollut lihava. Mutta en osaa pukeutua hyvin.
Ap
501 Levi's on ollut aina mun housut. Muita en suostu käyttämään. Tosi painoa ei paljon.
Korkea joustava vyötärö, kannattaa suosiolla kokeilla plusmallistoja, ihan tokmanni prisma linjalla voi onnistaa, zizzistä voi tilailla kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Korkea joustava vyötärö, kannattaa suosiolla kokeilla plusmallistoja, ihan tokmanni prisma linjalla voi onnistaa, zizzistä voi tilailla kanssa.
Nää h&m oli plus mallistoa. Oli suoran malliset. Mahalle tilaa. Ei pysy jalassa vaan valuu. Ja oli oikean kokoiset.
Ap
Semmosia housuja joissa on kuminauhavyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkkuja: Mac dream jeans.
Googletin ja aika hinnakkaita näin köyhälle!!
Ap
Joo eikä nämä ole hyvät koska vyötärö on liian matala ja jenkkakahvat näkyy, Ovat kyllä supermukavat jalassa mutta varmaan menevät myös puhki nopeasti kun reidet hinkkaa.
Miksi olla ylipainoinen ja ostaa isoja vaatteita kun voi syödä vähemmän ja laihtua?
Miesten housuja xxl