Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa luottoa mistään! Vaikka kaikki kunnossa.

Vierailija
22.09.2022 |

Hei. Yritin verkkopankista hakea joustoluottoa n. Kk sitten. Ei onnistunut. Tänään olin ostamassa netissä luoton kautta, mutta en saanut. Mutta laskuun sain, missä osamaksu mahdollisuus. Ja tarkistin mun luottotiedot tänään. Niissä ei näkynyt mitään merkintöjä. Minua ahdistaa miksi minulle ei lainoja/luottoja myönnetä..
Ei edes isoista summista kyse. Minulla on vakituinen työ. Mikä mättää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tarvitset kulutusluottoa, jos kaikki on kunnossa?

Vierailija
2/4 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun ottaa sinne yhteyttä ja kysyä missä mättää ?

Vois selvitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työ ja paljonko tienaa,sekin vaikuttaa. Ja mikä on pikkusumma kenenkin mielestä..

Vierailija
4/4 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut pientä kulutusluottoa enkä luottokorttia kun oma-aloitteisesti hain muutaman kerran, vakityöstä ja 3000 bruttopalkasta huolimatta. Olin kyllä aika huithapeli opiskeluaikoina rahan kanssa ja ottanut monta pikavippiä yhteen aikaan, mutta siitä oli jo vuosia ja luottotiedot on aina olleet kunnossa, ainut velka pari tonnia opintovelkaa.

Unohdin koko asian pariksi vuodeksi kunnes pankista joskus soitettiin ja haluttiin jutella pankkiasioista, niillä oli kai joku asiakkaiden kontaktointikamppis meneillään. Siinä jutellessa asiakaspalvelija tyrkytti luottokorttia ja laitettiin hakemus menemään, mutta taas tuli tyrmäys. Asiakaspalvelijakin ihmetteli ja selvitteli sitten asiaa, luotonantajan algoritmit vaan piti mua epäilyttävänä tai jotain, mutta asiakaspalvelijan avustuksella sain lopulta luottokorttini. Suosittelen että otat yhteyttä pankkiisi ja kysyt asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi