Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on linea negra?

30.10.2006 |

(kirjoitetaanko se edes noin) HEH :D

Siis se tumma viiva navan alapuolelle?

Onko se tummaa karvoitusta, vai onko se vaan yksinkertaisesti ihon värjäytyminen tummaksi vai mitä se on?

Paljon on kerrottu tuosta " poika-viivasta" mutta mikä se on?

ITselläni on hieman tummia karvoja ilmaantunut navan alle että voisko se alkaa olla tuota " poika-viivaa" vai onko muuten vaan karvoitus tummumassa:D

HEH HEh...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sanotaan usein poikaviivaksi, mutta minulla on ollut viiva molemmissa raskauksissa navan alapuolella ja 2 tyttöä on tullut. Tosin viiva ei ehtinyt häviämään ekan raskauden jälkeen kun lapsien ikäeroksi tuli 2v.

Lisäksi minulle tuli molemmissa raskauksissa sellaista vaaleaa " naavaa" eli sellaista hassua nukkakarvoitusta alavatsalle (koko navanalunen). Näkyi onneksi vain tietyssä valossa, ettei sentään ihan valkoista karvaa tursunnut napinlävistä ;) Tämän olen joskus kuullut myös olevan tyttöoire.

Vierailija
2/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihon tummentumaa ollenkaan, vaan navan alapuolelle kasvoi hirvee karva viiva niinku miehillä. Ne kyl katos tosi nopeesti synnytyksen jälkeen.

Nyt toises raskaudes on sama juttu, koko maha on untuvan peitos ja vähän vahvempi viiva keskellä.

Hirveetä ja hassua yhtäaikaa.

rv14+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaa karvaa:)

Itselläni huomasin kans tuota ihmeellistä vaaleaa karvaa navanpuolella aika leveällä alueella. Eivät ole vielä tummentuneet nuo karvat mutta kyllä tuo pöheikkö tuntuu käteen vaikkei varsinaisesti näy silmään:D

Rv 18 menossa ja nyt " tuota karvaa alkaa tulla" ...

Vierailija
4/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just se tumma pigmenttiviiva, karvat on sitten eri juttu, niitäkin voi tulla. mulla oli n.häpykarvoista nenänpäähän asti ylettyvä tumma " poikaviiva" , sekä pysty poikamasu.jopa 1. uä näytti poikaa mutta maailman suloisin tyttö tuli.