Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia ovat ihmiset jotka kehoittavat köyhiä ja työttömiä säästämään hakemalla -30% ja -60% "aletuotteita"? Kuvittelevatko he että niitä on vapaasti saatavilla kaikille halukkaille?

Vierailija
22.09.2022 |

Minä olen tänä vuonna yrittänyt metsästää itselleni noita alennuslapuilla olevia tuotteita sekä ennen, että jälkeen iltayhdeksän.
Voin kertoa että niitä ei ole todellakaan helppo löytää, varsinkaan ysin jälkeen.
Koko ajan löytyy vain vähemmän ja vähemmän, kun ajat ovat koventuneet ja kovenevat.

Alelaputetuista tuotteista on erittäin kova kilpailu nykyään.

Eivätkö nämä "neuvojat" vain ymmärrä, vai ovatko vain jotenkin muuten yksinkertaisia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanituotteita on aina täydellä alella. Mitta kukaan ei halua niitä maun eikä hinnan takia.

Ovatko ne siis alennushintaisinakin kalliimpia kuin ei-vegaaniset ruoat?

Yhtä kalliita kuin monet muut valmisruoat. 

Vierailija
22/29 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole tiukkaa rahasta, mutta kävin pikkukunnan kaupassa kun olin siellä auttelemassa vanhaa lähiomaista syystöissä. Punalaputetut tuotteet olivat jotain valmissalaatteja, joita ei kannata ostaa edes 60 % alella, koska jos ei ole sairas ettei ruokaa jaksa laittaa, ihan tuoreista vihanneksista saa paremman salaatin edullisemmin. Sitten oli jotain huippukallista lihaa, joka on alessakin jauhelihaa kalliimpaa. Itse ostin eilen katkarapuja laputettuna, niissä oli jo jotain järkeäkin, kilohinnaksi tuli jotain 7,5 euroa, mutta ei sekään nyt edullinen ole. Eikä liika varastointi kannata, vaan siinäkin kannattaa käyttää järkeä niin että tila riittää ja kaikki tulee käytettyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanituotteita on aina täydellä alella. Mitta kukaan ei halua niitä maun eikä hinnan takia.

Ovatko ne siis alennushintaisinakin kalliimpia kuin ei-vegaaniset ruoat?

Todellakin. Joku nuudeli-tofu-salaatti 6 e alessa.

Vierailija
24/29 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat -60% aletuotteita, pitää mennä jo 20.30 kauppaan keräämään aletuotteet koriin ja kävellä kaupassa se puoli tuntia kunnes ale alkaa klo 21.00.

Täällä ilta-ale alkaa jo klo 20:00 jos menee 19:30 ei mitään enää löydä. Kun kuulutus tulee kassalle suuntaa eläkeläiset kärryt täynnä. Nämä on tehneet myös sitä, että päivällä käyvät piilottamassa näitä prosentti tuotteita ja tulevat sitten illalla takaisin penkomaan piilojaan. Kerran meinasin jo yhdelle sanoa asiasta, ostoskärry täynnä lihaa ja takana lapsiperhe joilla ei ollut yhtään aletuotetta kun ei jäänytkään, että voisko jättää niitä muillekin eikä ahnehtia kaikkia itselle.

Vierailija
25/29 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sen minkä tarvitsen. Jos alelaputettuja sattuu olemaan, ostan vain, jos käytän tuotteen viimeistään seuraavana päivänä.

Vierailija
26/29 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat -60% aletuotteita, pitää mennä jo 20.30 kauppaan keräämään aletuotteet koriin ja kävellä kaupassa se puoli tuntia kunnes ale alkaa klo 21.00.

Tiettyyn kansallishameeseen pukeutunut väki käy jo päivällä piilottamassa -30 tuotteet ja illalla hakemassa ne.

Itse olen ollut niin pirullinen, että heti olen kaivanut ne jemmatut esiin (vaikka en itse niitä ostaisi tai haluaisikaan) jos olen todistanut tällaista käytöstä. Toki odotan että jemmaaja lähtee :D ärsyttää tuollainen toiminta niin paljon.

Vierailija
27/29 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö paskaa vaikka olisin kuinka köyhä!

Vierailija
28/29 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään joistakin vegaanituotteista, vaikka en ole vegaani. Jos sen 6 euroa maksavan tuotteen saa 60% alennuksella, niin sillä hinnalla sen malttaa ostaa, vaikka normaalihinta on köyhälle liian kallis.

Vierailija
29/29 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilta-ale alkaa jo klo 20:00 jos menee 19:30 ei mitään enää löydä. Kun kuulutus tulee kassalle suuntaa eläkeläiset kärryt täynnä. Nämä on tehneet myös sitä, että päivällä käyvät piilottamassa näitä prosentti tuotteita ja tulevat sitten illalla takaisin penkomaan piilojaan. Kerran meinasin jo yhdelle sanoa asiasta, ostoskärry täynnä lihaa ja takana lapsiperhe joilla ei ollut yhtään aletuotetta kun ei jäänytkään, että voisko jättää niitä muillekin eikä ahnehtia kaikkia itselle.

Ja nää eläkeläiset on monesti vielä sellaisia, ettei ne edes käytä niitä tuotteita. Kunhan hamstraavat kymmenen pakastinta täyteen ja siellä ne lappuruoat sitten on kunnes perikunta ne joskus löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän