Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää oma naiseus?

Vierailija
22.09.2022 |

Olin hieronnassa, jossa keskustelun lomassa hieroja, vanhempi rouva, varovasti kysyi "miten oma naiseutesi voi". Heräsin.

Olen äiti, yh, työntekijä, liikkuja, huolehtija, vastuunkantaja...mutta naiseus, mitä se minussa on?

Liikunta, olen kivannäköinen, välitän terveydestäni, huolehdin siisteydestäni..en silti tunnista omaa naiseuttani nykyään juuri lainkaan.

En tunne seksuaalista halukkuuttakaan nykyään. Välillä käyn treffeillä ja on jopa seksiä, mutten saa orgastia kuin yksin, enkä kaipaa seksiä.
Olen niin lukkiutunut omaan arkeeni etten kaipaa mitään.

Mutta haluaisin todella vahvistaa naiseuttani. Mitä se on, miten löydän? Miten vahvistan? Haluan, mutten tavoita.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tähän päivään mennessä löytynyt, olet mies. Aloita hoidot välittömästi ja valitse lokerosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tähän päivään mennessä löytynyt, olet mies. Aloita hoidot välittömästi ja valitse lokerosi.

Naiseus on tiukka boxi. Ap on jo nainen.

Vierailija
4/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet nainen niin olet, et voi olla muuta, ei sun tarvi löytää mitään. Onko se siis seksuaalisuus ja seksielämä jonka oikeastaan haluat löytää? Vai naisellisempi tyyli vai mitä käytännössä?

Itse en ainakaan viitsi miettiä tuollaisia sukupuolia ja niiden löytämisiä ollenkaan. Olen mikä olen, joskus haluan seksiä enemmän, joskus vähemmän jne. Enkä välitä juuri tehdä mitään naisille stereotyyppisiä juttuja, mutta sellainenkin nainen voi olla eikä tarvi yrittää muuttua muuksi.

Vierailija
5/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tuo on asia jonka voi löytää. Enemmänkin tuo on asia joka sinulla joko on tai ei ole, eikä sitä voi muuttaa.

Vierailija
6/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra paratkoon noita hierojia.

Vierailija
7/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra paratkoon noita hierojia.

Tämä. Hieroisi vain eikä mölisisi joutavia.

Vierailija
8/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joutuu tallotuksi sitä mukaa kuin ikää kertyy, jotta itse pitää kannatella. Tai josko alkaisi olla finaalissa? 

Vierailija
9/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kertoi eräs erittäin kyseenalainen vanha herra joskus, että naiseus tulee lantion liikkeestä. Jos lantio ei enää pyöri, naisen energia jumittuu. Hänen mielestään suomalaisilla naisilla on aivan liian jäykkä lantio. Naureskelin silloin mutta taisi pappa tietää, mistä puhuu. Aloitettuani joogaharrastuksen sain nimittäin lantion alueen jumit katoamaan ja löysin aivan erilaisen naisellisuuden tunteen sekä innon parisuhdeseksiin. Sanotaan, että jooga auttaa hormonitoimintaan, mikä varmaan myös vaikuttaa naiseuden kokemukseen.

Vierailija
10/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vähän vaikea kysymys. Itse en ole ajatellut ollenkaan noin, että naiseus pitäisi erikseen löytää minusta. Olen äiti, puoliso, työntekijä ym. rooleja, olen sukupuoleltani nainen. En koe, että sitä tarvitsisi jotenkin erityisesti korostaa? Miksi pitäisi? Kunhan osaa noin yleisesti ajatella itseäänkin.

Vierailija
11/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo koulutus ja suorittavalle alalle töihin.

Vierailija
12/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä naiseus sulle itsellesi tarkoittaa ja milloin olet viimeksi tuntenut olosi naiselliseksi. Oletko ensisijaisesti äiti ja olemassa vain lastasi varten ja unohtanut siinä sivussa itsesi ja omat tarpeesi? Viihdytkö omassa kehossasi? Oletko tyytyväinen elämääsi? Miten sun henkinen hyvinvointi? 

Vierailija
13/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naiseus siellä on. Et vain ole sitä aktiivisesti ajatellut ja miettinyt. Eikä tarvitsekaan. Olet nyt jo tehnyt asioita, joista pidät kuten liikunta. Olet liikunnallinen nainen, pidät huolta itsestäsi naisena. (Jos olisit mies, ties mikä sottapytty olisitkaan?). Olet jopa toteuttanut naiseutta saamalla lapsia ja olemalla nyt äiti. Kaikki naiset eivät näitä puolia koe tai halua kokea.

Naiseus kulkee mukanasi ja on sinun näköisesi. Ei sitä kannata liikaa jäädä märehtimään tai siitä tulee jokin pakkomielle tai jopa kipukohta. Kun liikaa vaahotaan eilaisista seksuaalisuuden suuntautumisista tai siitä millainen ihminen pään sisällä kokee olevansa, herkimmät menevät solmuun.

Älä sinä mene solmuun ja vipuun vaan nauti siitä mikä olet. :-D

Vierailija
14/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruuta autolla tolppaan.

Vierailija
15/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kertoi eräs erittäin kyseenalainen vanha herra joskus, että naiseus tulee lantion liikkeestä. Jos lantio ei enää pyöri, naisen energia jumittuu. Hänen mielestään suomalaisilla naisilla on aivan liian jäykkä lantio. Naureskelin silloin mutta taisi pappa tietää, mistä puhuu. Aloitettuani joogaharrastuksen sain nimittäin lantion alueen jumit katoamaan ja löysin aivan erilaisen naisellisuuden tunteen sekä innon parisuhdeseksiin. Sanotaan, että jooga auttaa hormonitoimintaan, mikä varmaan myös vaikuttaa naiseuden kokemukseen.

Hyh, hyh. Oikeen tunnen uimahallissa vanhojen patujen silmien porautumisen. Koitan tahallaan kävellä tönkömmin.

Vierailija
16/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulit hierojalta epämääräisen sanan ja nyt haluat löytää sille merkityksen. Tutki mieluummin semantiikkaa kuin elämääsi.

Vierailija
17/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko, että on ihan o.k. ja mukana kulkee?

Vierailija
18/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AlfaTV vakiokatsoja. Angstailee?

Vierailija
19/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olit täysin tyytyväinen elämääsi, mitä nyt niskat vähän jumissa, ja sitten hieroja (onko kallellaan new age-höpöön kenties?) möläytti tuollaista. Nyt pysy lujana, äläkä mene mihinkään ihme "naiseuden vahvistaminen" -juttuihin mukaan. Toki kannattaa nautintoon ja mukavuuteen sekä omaan aikaan panostaa aina, mutta tämän voi tehdä ilman hömppääkin.

Vierailija
20/23 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.....huolenaiheensa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi