Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se voi ollakin, että miesten äidit vihaavat minua?

Murjottava Myrtti
22.09.2022 |

Olen kuullut miehiltä että äiti sanoo:"Älä nyt tee ainakaan lapsia sen kanssa.
Erään äiti saikin eron aikaan, haukkui minut puhelimessa että "sinä oletkin ollut lopussa aina".
Yhden äiti hommasi exän synttäreille, minun tuloni piti perua, mutta joku unohti.
Yhden äiti oli sanonut pojalleen, että saisit paremmankin.
Viimeisin, no joo. Miehen osoitteeksi oli merkitty vanhempiensa osoite, joten eksyin sinne ovelle, kun treffit oli sovittu.
Äitykkä yhtäkkiä rupesi perumaan ajo-ohjeita, ensin möläytti että se asuu siellä ja siellä, kunnes vaikeni eikä neuvonut tietä, pyysin että soittaisi pojalleen että vastaa puhelimeen, kun minun puhelimeni oli mennyt rikki juuri, siis puoli tuntia aiemmin, ja yritin soittaa toisesta puhelimesta, mies ei vastannut.
Äitinsä lupasi, ei soittanut koskaan. Ilmeisesti inhosi minua ensinäkemältä.
Myöhemminkin on viitannut vain minuun, että "kai se toinen maksaa vesilaskun". Ei ole kutsuttu käymään, miehen kanssa olin 10 kuukautta. Asuvat muutaman sadan metrin päässä.
Olen vissiin niin helvetin epäkelpo. Jo ulkonäköni näköjään riittää siihen. Tai sitten miehet puhuvat minusta pahaa äideilleen, sekin on mahdollista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet ylipainoinen, erittäin tyhmä, amis koulutuksella oleva brunetti niin et jatkossa kelpaa kellee. Sinulle nauraa kaikki :) Vain blondit ovat älykkäitä :)

Sinä et kirjoituksesi perusteella taida sitten olla blondi?

Vierailija
22/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuntuu siltä, että poikaystävät vaihtuu sulla tiuhaan ja sen takia ehkä poika ystävien äidit miettivät, että kannattaako suhde loppupeleissä vai ei. Ehkä pelkäävät, että teille tulee taas jotain ja heti vaihdat poikaystävää.

En tiedä käsitinkö jotain väärin, mutta susta saa avauksen perusteella kieltämättä kuvan, että tykkäät vaihdella poikaystäviä. Tuskin aina poika ystävien äidit "pilaavat" suhteitasi. Kyllä siinä on pakko olla sitten jotain muutakin.

Ihme touhua.

Niin, olen viisikymppinen, onhan näitä miesystäviä jokunen vuosien varrella ollut.

Ap

Hih, viisikymppisellä poikaystäviä😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen osoitteeksi oli merkitty vanhempiensa osoite? Eli siis katsoit jostain fonectasta osoitteen ja menit sinne ovelle? Soittaisi pojalleen että vastaa puhelimeen? 

Tämä kieltämättä kuulostaa hieman tungettelevalta käytökseltä, kokeile ensi kerralla jättää anoppiin tutustuminen kokonaan välistä ensimmäisen vuoden aikana.

Joo niin oli. Treffit oli sovittu, mutta mies ei kai tiennyt että vanhempien osoite on littymässä, ja etten tiennyt hänen osoitettaan, kun tutustuimme yhteisen tuttavan kautta.

Pointti on se ettei äitinsä halunnut kertoa minulle osoitetta, eikä 10 kk sen jälkeenkään ole ollut kiinnostunut tapaamaan. Välimatkaa siis alle kilometri.

Vierailija
24/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuntuu siltä, että poikaystävät vaihtuu sulla tiuhaan ja sen takia ehkä poika ystävien äidit miettivät, että kannattaako suhde loppupeleissä vai ei. Ehkä pelkäävät, että teille tulee taas jotain ja heti vaihdat poikaystävää.

En tiedä käsitinkö jotain väärin, mutta susta saa avauksen perusteella kieltämättä kuvan, että tykkäät vaihdella poikaystäviä. Tuskin aina poika ystävien äidit "pilaavat" suhteitasi. Kyllä siinä on pakko olla sitten jotain muutakin.

Ihme touhua.

Niin, olen viisikymppinen, onhan näitä miesystäviä jokunen vuosien varrella ollut.

Ap

Hih, viisikymppisellä poikaystäviä😉

Joo, minä puhuin miesystävistä. Ensimmäinen näistä minua selkeästi inhoavista anopintekeleistä oli kun olin 17v. Seuraava kun olin 28v. Sitten 37v. Ja sitten 43v. Ja nyt 51v.

Vierailija
25/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet hepsankeikka tai suttura.

Vierailija
26/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet hepsankeikka tai suttura.

Joo, todellakin, tämmöinen tuulipukumamma on tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän