Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se voi ollakin, että miesten äidit vihaavat minua?

Murjottava Myrtti
22.09.2022 |

Olen kuullut miehiltä että äiti sanoo:"Älä nyt tee ainakaan lapsia sen kanssa.
Erään äiti saikin eron aikaan, haukkui minut puhelimessa että "sinä oletkin ollut lopussa aina".
Yhden äiti hommasi exän synttäreille, minun tuloni piti perua, mutta joku unohti.
Yhden äiti oli sanonut pojalleen, että saisit paremmankin.
Viimeisin, no joo. Miehen osoitteeksi oli merkitty vanhempiensa osoite, joten eksyin sinne ovelle, kun treffit oli sovittu.
Äitykkä yhtäkkiä rupesi perumaan ajo-ohjeita, ensin möläytti että se asuu siellä ja siellä, kunnes vaikeni eikä neuvonut tietä, pyysin että soittaisi pojalleen että vastaa puhelimeen, kun minun puhelimeni oli mennyt rikki juuri, siis puoli tuntia aiemmin, ja yritin soittaa toisesta puhelimesta, mies ei vastannut.
Äitinsä lupasi, ei soittanut koskaan. Ilmeisesti inhosi minua ensinäkemältä.
Myöhemminkin on viitannut vain minuun, että "kai se toinen maksaa vesilaskun". Ei ole kutsuttu käymään, miehen kanssa olin 10 kuukautta. Asuvat muutaman sadan metrin päässä.
Olen vissiin niin helvetin epäkelpo. Jo ulkonäköni näköjään riittää siihen. Tai sitten miehet puhuvat minusta pahaa äideilleen, sekin on mahdollista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on selvästikin pielessä

Vierailija
2/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuntuu siltä, että poikaystävät vaihtuu sulla tiuhaan ja sen takia ehkä poika ystävien äidit miettivät, että kannattaako suhde loppupeleissä vai ei. Ehkä pelkäävät, että teille tulee taas jotain ja heti vaihdat poikaystävää.

En tiedä käsitinkö jotain väärin, mutta susta saa avauksen perusteella kieltämättä kuvan, että tykkäät vaihdella poikaystäviä. Tuskin aina poika ystävien äidit "pilaavat" suhteitasi. Kyllä siinä on pakko olla sitten jotain muutakin.

Ihme touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet noin muuten?

Vierailija
4/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis montako miestä sulla oikein on samaan aikaan? Minun maailmassani miesystävän äidin kanssa ei olla tekemisissä ainakaan ensimmäisen 3 kuukauden aikana eli jos on vappuna tavattu, niin en ole äitienpäivänä kahvipöydässä pönöttämässä.

Vierailija
5/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä peilistä löytyy syy, jos aina toistuu.

Vierailija
6/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tatuointeja, onko mitään ammattia,  onko painavat silmäripset entä typerät tekokynnet.  Ulkoinen olemus kertoo ensitapaamisella paljon.

Vierailija
7/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paha on alkoholiongelmasi?

Vierailija
8/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alkuaikojen suhde nykyiseen anoppiini oli hyvin vaikea lähinnä täysin erilaisten maailmankuvien takia. Ensimmäisen muutaman vuoden aikana anoppi möläytteli todella törkeitä asioita, esim. "ei kai se vaan ole raskaana" kun mentiin naimisiin. Kun ostettiin ensimmäinen yhteinen talo, anoppi sanoi että tuleehan se vaan poikansa nimiin kun miniä tuskin siitä mitään maksaa. Tosiasiassa minä maksoin yksin käsirahan kun pojallaan ei ollut yhtään säästöjä.

Nykyään välit ovat ihan asialliset, ei olla tekemisissä suoraan, en tiedä edes hänen puhelinnumeroaan. Mutta silloin kun tavataan niin hän käyttäytyy asiallisesti. On varmaan tajunnut että ei pääse minusta enää eroon, ollaan oltu naimisissa jo yli 10 vuotta. Olen paremmin koulutettu kuin anoppi ja korkeammassa asemassa työelämässä, joten epäilen että nihkeys johtuu osittain siitä, ainakin hän ottaa työpaikkani puheeksi aina kun nähdään.

Vierailija
9/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ruma, läski ja tyhmä nainen niin ei ne anopitkaan tykkää. Eikä ne pojatkaan ( iso leveä hymy )

Vierailija
10/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuntuu siltä, että poikaystävät vaihtuu sulla tiuhaan ja sen takia ehkä poika ystävien äidit miettivät, että kannattaako suhde loppupeleissä vai ei. Ehkä pelkäävät, että teille tulee taas jotain ja heti vaihdat poikaystävää.

En tiedä käsitinkö jotain väärin, mutta susta saa avauksen perusteella kieltämättä kuvan, että tykkäät vaihdella poikaystäviä. Tuskin aina poika ystävien äidit "pilaavat" suhteitasi. Kyllä siinä on pakko olla sitten jotain muutakin.

Ihme touhua.

Niin, olen viisikymppinen, onhan näitä miesystäviä jokunen vuosien varrella ollut.

Ap

Vierailija
11/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmasti vain vihaisia incelnaisia ilman seksiä.

Vierailija
12/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tatuointeja, onko mitään ammattia,  onko painavat silmäripset entä typerät tekokynnet.  Ulkoinen olemus kertoo ensitapaamisella paljon.

Ei, olen tuulipukupirkko, viisikymppinen nyt. Toki tämä on ollut aina ongelma, parikymppisestä lähtien.

Vierailija
13/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon tsemppiä sulle aapee, kyllä sä vielä joskus kelpaat pitemmäksi aikaa kuin yhdeksi yöksi!

Mene ensin kauneusleikkaukseen korjaamaan itseäsi 👍

Vierailija
14/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis montako miestä sulla oikein on samaan aikaan? Minun maailmassani miesystävän äidin kanssa ei olla tekemisissä ainakaan ensimmäisen 3 kuukauden aikana eli jos on vappuna tavattu, niin en ole äitienpäivänä kahvipöydässä pönöttämässä.

Kuten jo sanoin, kyllä jokunen anopintekele on yli viidenkympin ikään mennessä ollut.

Tuo viimeisin miesystävä on nyt ollut 10 kk, eikä äitinsä ole kutsunut alle km päähän kylään, ja puhuu minusta oudosti, "kai se nyt maksaa laskut" yli varojensa elävän poikansa puolesta.

Vierailija
15/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet ylipainoinen, erittäin tyhmä, amis koulutuksella oleva brunetti niin et jatkossa kelpaa kellee. Sinulle nauraa kaikki :) Vain blondit ovat älykkäitä :)

Vierailija
16/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon tsemppiä sulle aapee, kyllä sä vielä joskus kelpaat pitemmäksi aikaa kuin yhdeksi yöksi!

Mene ensin kauneusleikkaukseen korjaamaan itseäsi 👍

Kuule mulla ei oo rahaa. Kyllähän ton viimeisen myötä tulikin tunne etten kuitenkaan kelpaa kellekään, on se niin rumaksi läskiksi haukkunur.

Voisin oikeastaan laittaa linkin fb-profiilini tähän, niin voisitte tulla haukkumaan ihan kunnolla. Mulka meni jo se itsetunto tässä suhteessa kokonaan, en enää uskalka ottaa riskiä yhdenkään miehen kanssa.

Vierailija
17/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä peilistä löytyy syy, josaina toistuu.

Niin, useinkaan en ole edes tavannut äitykkää.

Ja tosiaan viimeisin päätteli 2 minuutin perusteella että valehtelee minulle poikansa tarkemman osoitteen, eikä soittanut tälle vaikka lupasi. Että ihan naamani oli kai niin kuvottava että päätteli että pitää pitää pojastaan erossa.

(Ps. Poika on väkivaltainen juoppo, ha tosiaan olen nyt erossa, turpiini saatuani useaan kertaan).

Vierailija
18/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen osoitteeksi oli merkitty vanhempiensa osoite? Eli siis katsoit jostain fonectasta osoitteen ja menit sinne ovelle? Soittaisi pojalleen että vastaa puhelimeen? 

Tämä kieltämättä kuulostaa hieman tungettelevalta käytökseltä, kokeile ensi kerralla jättää anoppiin tutustuminen kokonaan välistä ensimmäisen vuoden aikana.

Vierailija
19/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äidit on aika vanhoja jos säkin yli 50v niin ehkä pitäisi teidän huolehtia vanhasta äidistä ja kutsua sitä kylään eikä mennä sen luo enää paapottavaksi.

Vierailija
20/26 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ootte jotain juoppoporukkaa jota kukaan ei tahdo kotiaan varsinkaan vanhat vanhemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän