Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Sisustusvinkkejä! Uudet verhot, sohvatyynyjä ja matto hankintalistalla, ideoikaa mulle.
21.08.2008 |
Olohuoneessa sohva ja lepotuoli tumman harmaat, seinät luonnon valkoiset, kalusteet pähkinää, lattia koivua. Piristävää ja tyylikästä muutosta haen uusilla verhoilla, tekstiileillä ja matolla, vinkit kehiin :)
Kommentit (3)
turkoosia ja valkoista varhoissa, torkkupeitossa ja tyynyissä, matto on tumma harmaa :) Tota vaaleanpunaista olen itsekin miettinyt..miestä saa vaan puhua ympäri jonkun aikaa ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
harmaan tilalla vaan beesi ja tummanruskea. Tehostevärinä tumma lila.
Verhoilla ja sohvatyynyillä saa paljon aikaan, tietysti matollakin. Tai sitten joku iso taulu tms. joka kokoaa värit yhteen. Itse mietin valkoisten seinien osatapetointia/-maalausta, kun ovat jotenkin liian valkoiset.
Alue: Aihe vapaa
Meillä tumman harmaa matto ja tehostevärinä tummaa turkoosia tyynyissä ja verhoissa. Toinen kiva väri olisi limenvihreä... tai toisaalta luonnonvalk.tyynyissä ja vaikka vaaleanpunainen tulisi kivasti sohvan harmaasta esille. Mies ei ehkä tykkäisi tuosta vaaleanpunaisesta:)
Eli turkoosi, valkoinen, tummanharmaa ja suklaanruskea olisivat edelleen minun valintani verhoihin, mattoon ja tyynyihin. Kuvioilla ym. on ihan mukava leikkiä kankaiden kanssa, esim.kohokuviot.