Poikaystävä myönsi rukoilevansa välillä, että olen turvassa
Pelkää, että mulle tapahtuu jotain pahaa kun lähden ovesta ulos ja sanoo voivansa fyysisesti pahoin, kun ei tiedä onko mulla kaikki hyvin.
Toki ymmärrän, että suuressa kaupungissa voi tapahtua mitä tahansa, mutta en kulje ulkona illalla, saati sitten yksin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Asutteko Lontoossa?
Ei asuta, vaikkakin isossa kaupungissa.
Ap
Tommosia nössöjä ne miehet nykyään ovat. Pelkäävät menettävänsä tussunsa.
Oletteko kristittyjä vai muslimeja?
Päinvastoin kuin ylläoleva, vaikuttaa todella hyväsydämiseltä mieheltä. Kuulostaa unelmalta.
Vierailija kirjoitti:
Pussyboy
Painu sinä helvettiin sika.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin kuin ylläoleva, vaikuttaa todella hyväsydämiseltä mieheltä. Kuulostaa unelmalta.
tämä siis nössökommentin antajalle, lainasin huonosti. Tarkoitin että mies vaikuttaa kunnolliselta.
Arvokkainta on, että joku rukoilee puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kristittyjä vai muslimeja?
Itse olen ateisti, eikä poikaystäväkään ole uskovainen. Olemme kuitenkin molemmat saaneet kristillisen kasvatuksen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkiksesi tarvitsee
terapiaaSinä ateistipaska tarvitset terapiaa. Sydämesi on paha.
Nainen astuu ovesta ulos niin miestä ahdistaa niin että huono olo ja oksettaa.
No varmaan ihan normaalia palstamamman suhteessa.
Päivällä voi tapahtua mitä vaan. Kimppuusi hyökkää joku ulkkis joka haluaa seksiä joten poikaystäväs huoli on aiheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Hän on parasta mun elämässä.
Ap
Se on tärähtänyt, tai olette luultavasti molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Se on tärähtänyt, tai olette luultavasti molemmat.
Emme asu Suomessa ja rikollisuus täällä on huomattavasti yleisempää kuin Suomessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kohta Et saa poistua yksin minnekään
Tämä tuli mullekin mieleen. Palstalla oli joskus ketju sairaalloisen mustasukkaisista puolisoista. Yksi oiva keino saada toinen vähentämään yksin (=ilman puolisoa) liikkumista on syyllistäminen siitä, miten huolissaan se kontrolloiva osapuoli on kun toinen on jossain muualla kuin kotona.
Onpas taas hurskasta uskovaista liikenteessä😂
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko hän jumalan lisäksi muillekin mielikuvitusolennoille?
Laita ateisti myllynkivi kaulaasi ja hyppää meren syvyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili ateisti siellä näköjään yrittää laittaa leikiksi. Pilkkasi osuu omaan nilkkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili ateisti siellä näköjään yrittää laittaa leikiksi. Pilkkasi osuu omaan nilkkaasi.
Rukoilen sun puolesta.
Asutteko Lontoossa?