Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olit viimeksi kateellinen?

Vierailija
21.09.2022 |

Ja muistetaan nyt että kadehtiminen on ihan normaalia eikä merkki siitä että on jotenkin huono ihminen. Toki siinäkin voi mennä liian pitkälle kuten kaikissa tunteissa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kadehdi ketään mutta eilen menin lukemaan juttuja Ralph Fiennesin naisista. En ollut pelkästään kateellinen vaan ihan raivona:D Ihan kuin joku olisi vehdanut mieheni kanssa.

Vierailija
2/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen luonne. Joskus tunnen kateuden sekaista ärtymystä ihmisiä kohtaan, jotka saavat jatkuvasti ylikehuja, yliarviointeja, ansiotonta suitsutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneelle kuningatar Elisabethille kun se saa kuolleena ajella pitkin maita ja mantuja.

Vierailija
4/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa seuraan yhtä kanssaharrastajaa, eli pistetään hyvin samanlaisia juttuja sinne. Yksi hänen postauksistaan pääsi viraaliksi ja seuraajia ja tykkäyksiä satoi oikealta ja vasemmalta. Hieman olen kateellinen. Tosin nyt alkaa hiukan huomata että pissi alkaa nousta päähän. Saa nähdä nouseeko vai onnistuuko pitämään jalat maassa.

Vierailija
5/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kateellinen mistään.

Vierailija
6/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa seuraan yhtä kanssaharrastajaa, eli pistetään hyvin samanlaisia juttuja sinne. Yksi hänen postauksistaan pääsi viraaliksi ja seuraajia ja tykkäyksiä satoi oikealta ja vasemmalta. Hieman olen kateellinen. Tosin nyt alkaa hiukan huomata että pissi alkaa nousta päähän. Saa nähdä nouseeko vai onnistuuko pitämään jalat maassa.

Se on jännä ilmiö, miten joku kuva tai videopätkä voi yhtäkkiä saada valtavan huomion. Koin pienemmässä mittakaavassa sen Instagramissa muutama vuosi sitten, kun yksi kuvistani sai tuhansia tykkäyksiä siinä missä normaalisti kuvani eivät keränneet kuin kymmeniä, korkeintaan pari sataa tykkäystä. Itselläni suosio jäi siihen yhteen kuvaan. :D

Vierailija
7/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä en kadehdi ketään mutta eilen menin lukemaan juttuja Ralph Fiennesin naisista. En ollut pelkästään kateellinen vaan ihan raivona:D Ihan kuin joku olisi vehdanut mieheni kanssa.

Juuri toissapäivänä katsoin Lukija elokuvan ja on Ralph kyllä komea. Elokuva myös todella hyvä! Mutta kyllä minullakin pistäisi vihaksi jos lukisin että Fiennes pelehtii vieraitten naisten kanssa joten älä syytä itseäsi😜

Vierailija
8/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa mutta olin kesällä kateellinen yhdelle koiralle ja sen käytöstavoille. Ja juu, meidän koira on perseilevä paviaani joka varsinkin kesällä löytää sen sisäisen sutensa.

Vierailija
9/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen menettänyt molemmat vanhemmat tässä ihan lyhyen ajan sisällä ja se nyt aiheuttaa aika useinkin kateutta. Esimerkiksi tänään kun työkaverini kertoi, että hänen vanhempansa ovat tulossa heille viikoksi viettämään aikaa niin tunsin oikein vihlaisun sydämessäni, kun mulla ei enää ole vanhemmat elossa. Ja hän on mua paljon vanhempikin ja saa vieläkin nauttia vanhempiensa seurasta 😡.

Vierailija
10/17 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä sai yllätysperintönä ihan järjettömän määrän rahaa. Juu pitäisi olla iloinen hänen puolestaan ja olenkin, mutta olen myös kateellinen. 

Vierailija
11/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen eräälle joka sai kaiken sen mitä minä halusin, vei huijaamalla sen kenet minä halusin.

Vierailija
12/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska viimeksi.

Vierailija
13/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen teille kaikille joilla on hyvä, luotettava, mukava, helposti lähestyttävä, ammattitaitoinen, tervepsyykkeinen ja turvallisuutta luova esihenkilö.

Olen kateellinen teille jotka viihdytte työssänne ja nautitte työnteosta hyväsä porukasa.

Vierailija
14/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kaikille jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä.

Hanki hyvä koulutus niin saat hyvän työpaikan ja hyvän ja turvatun elämän ja tienaat hyvin

Noniin tein ja ei ollut minua varten. Olisin varmaan onnellisempi jossain yksinkertaisemmassa suorittavassa työssä vaikkapa vaikka putkarina.

Tienaat hyvin; joo, tienaan bruttona tonnin enemmän kun keskiverto duunari, kiitos progressiivisen verotuksen saan kuitenkin käteen vain satasen tai kaksi enemmän.

Nyt muuten katkesi kamelin selkä, seuraavassa yhteishaussa haen lvi asentajaksi

Vierailija
15/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kaikille, joilla on työpaikka. Valmistuin kesällä korkeakoulusta ja olen etsinyt todella aktiivisesti töitä jo viisi kuukautta, täysin tuloksetta. Koulutuksella voi hakea monenlaisiin töihin, mutta enpä kelpaa yhtään mihinkään. Olen tottunut tekemään töitä, en olemaan työttömänä, joten tämä on tosi ahdistavaa.

Vierailija
16/17 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eräät pääsee suomesta pois talveksi

Vierailija
17/17 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä.

Kateus vain katkeroittaa itsesi, opettele olemaan tyytyväinen siihen, mitä sinulla jo on tai ala korjata elämääsi haluamaasi suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi