Poika oli kaatunut mopolla aamulla kun joku tollo oli ajanut kolmion takaa hänen eteensä
Eikä ollut edes pysähtynyt katsomaan mitä kävi. Onneksi muutama muu pysähtyi. Oon niin raivoissani. Mun lapsi olisi voinut kuolla.
En muuta toivo kuin että pidä silmät auki liikenteessä ja kurkkaa myös autoillessa myös palkin taakse ennen kuin liityt isolle tielle. Ja jos jotain sattuu niin jää edes auttamaan. Se on vähintä mitä voit tehdä.
Kommentit (44)
Just joo......
Ihan uskottavaa. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko tässä kolari tapahtunut?
Ei, mutta ei kuljettaja ole voinut olla huomaamatta aiheuttamaansa vaaratilannetta ja sitä että mopoilija kaatui hänen töpeksinnän takia. Minun mielestä hänen olisi pitänyt pysähtyä katsomaan kuinka pahasti kävi. Ap
Tuli muutama naarmu varmaan. Tarviko ryhmä hau laastarin?
Ei ihan laastari tuohon polveen riitä. Ymmärrätkö miten pahasti olisi voinut käydä? Tämäkin on onneksi pientä pahimpaan mahdolliseen verrattuna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö poikasi tosiaan ennakoinut ollenkaan, että näin saattaa käydä? Pari vuotta voimassa ollut tieliikennelaki velvoittaa jokaisen tienkäyttäjän ennakoimaan, mitä tiellä saattaa tapahtua!
Kerro toki mitä tämä käytännössä tarkoittaa. Sitä että hiljentää joka kolmioristeyksen kohdalla siltä varalta että joku tuleekin sieltä eteen liikennesääntöjä noudattamatta?
Poika hyvä tarinoimaan.
äipät uskoo kaiken ku vähä tekoitkua tirauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ei kuljettaja ole voinut olla huomaamatta aiheuttamaansa vaaratilannetta ja sitä että mopoilija kaatui hänen töpeksinnän takia. Minun mielestä hänen olisi pitänyt pysähtyä katsomaan kuinka pahasti kävi. Ap
Varmaan sanottu ei ole varmaa tietoa.
Helposti tuommoisissa kaatumistilanteissa voi murtaa paikkoja. Varsinkin ranteet voi mennä poikki, jos käsillä ottaa vastaan.
"Sinun lapsi"? Luuletko että ketään kiinnostaa sinun hellanterttu? Sen jälkeen kun mopot ovat terrorisoineet lukemattomia kesiä omaa untani niin että on terveys mennyt ei ainakaan minua. Enkä ole ainoa.
Mopo pois siltä pojalta jos olet järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Poika hyvä tarinoimaan.
äipät uskoo kaiken ku vähä tekoitkua tirauttaa.
Taidat nyt puhua itsestäsi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti tuommoisissa kaatumistilanteissa voi murtaa paikkoja. Varsinkin ranteet voi mennä poikki, jos käsillä ottaa vastaan.
Taitaa olla polvi paskana. Kato toi apn viesti.
Vierailija kirjoitti:
"Sinun lapsi"? Luuletko että ketään kiinnostaa sinun hellanterttu? Sen jälkeen kun mopot ovat terrorisoineet lukemattomia kesiä omaa untani niin että on terveys mennyt ei ainakaan minua. Enkä ole ainoa.
Mopo pois siltä pojalta jos olet järkevä.
Hienoa yleistämistä, että kaikki ovat samanlaisia. Ennemmin sinulta pitäisi ottaa kortti pois, kun kuulostat noin vastuuttomalta.
Ei vaan kehtaa sanoa, että on ite toheloinut. Keksinyt sitten tarinan autosta. Niitä on niin helppo syyttää, ja kukaan ei kyseenalaista tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti tuommoisissa kaatumistilanteissa voi murtaa paikkoja. Varsinkin ranteet voi mennä poikki, jos käsillä ottaa vastaan.Taitaa olla polvi paskana. Kato toi apn viesti.
Puhuin tilanteesta ennen näitä viestejä. Ap:n lapselle olisi voinut käydä noin kuin sanoin, että paikalta ei lähdetä pois noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kehtaa sanoa, että on ite toheloinut. Keksinyt sitten tarinan autosta. Niitä on niin helppo syyttää, ja kukaan ei kyseenalaista tarinaa.
Oli siellä silminnäkiöitä. Ei ole itse keksinyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika oli väsynyt yöllisestä rälläyksestään ja ajoi mopollaan 90kmph auton eteen?
Lue uudestaan. Auto ajoi kolmion takaa mun pojan mopon eteen. Ymmärrätkö miten pahasti tuossa olisi voinut käydä mun pojalle? Säikähtäisit itsekin jos jollekin sun rakkaalle olisi käynyt noin. Mietippä vähän siis mitä provoat. Ap
Kait sitä ajaa kolmion takaa eteen kun ei sitä valotonta krossipyörää nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa
Öö miksi? Kaikki on hyvin.
Voi saatana. Joutaisi lopettaa koko palsta näitten kusipäitten takia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo lastaan rakkaaksi? 😂
Ei sinun vanhemmat ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö poikasi tosiaan ennakoinut ollenkaan, että näin saattaa käydä? Pari vuotta voimassa ollut tieliikennelaki velvoittaa jokaisen tienkäyttäjän ennakoimaan, mitä tiellä saattaa tapahtua!
Miten silti päästään näihin tilanteisiin? Kolmion takaa suhaavat sankarit tuijottavat mihin sattuu tai tulevat vain eteen. Missä on heidän velvollisuutensa? Mitä hittoa sillä kolmiolla tekee, jos risteävä liikenne alkaa "ennakoimaan" ja ihan varuiksi vetää vaikka täyden stopin? Koska sieltä saattaa joku hyökätä eteen.
Ei ole vielä saanut mitään vastausta tähän mennessä ja se on ihan hyvä idea.