Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte jos saisitte tietää että miehellänne olisi ollut toinen nainen liki puolet avioliitostanne?

Vierailija
21.09.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttäisin avioerohakemuksen, tarvitseeko sitä enempää miettiä.

Vierailija
22/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo haittaisi, minkä sille mahtaa jos panettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähtisi suhteeseen kuvitellen, että toinen pysyy uskollisena. Sitä varten tehdään avioehto, ja pettämisen paljastuessa tienataan hyvät rahat. 

Mitäköhän miljonäärejä sinäkin luulet naivasi:D

Taidat olla sinkku?

En luulekan enkä koskaaan suhteeseen alkaisi. Olet oikeassa. Täysin naiivia luulla (ja sitten järkyttyä), että tulee petetyksi. 

Mutta ole sinä onnellinen siitä, että mies kävi vieraissa. Itsehän sen valitsit, kun et kestänyt olla sinkku. 

Vierailija
24/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin varmaan että jotain tässä on mennyt ihan kunnolla p e r s e e l l e e n sekä ukon valinnassa ja tuntemisessa ja siinä, että mistähän kaikesta muusta se onkaan valehdellut. En haluaisi nähdä koko ihmistä enää koskaan. Varmaan saisin jäätävät kilarit tai kylmänviileästi nakkaisin ukon kamat pihalle enkä puhuisi enää koskaan sanaakaan. Terapiaan olisi varmaan järkevää mennä. Lapsille en puhuisi mitään aikuisten asioista, sanoisin että iskän piti lähteä ja muille kyselijöille varmaan kertoisin totuuden.

Vierailija
25/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättynyt siitä, että olemme naimisissa.

Vierailija
26/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin yllättynyt siitä, että olemme naimisissa.

Yllättyisin enemmän siitä jos olisin naimisissa, että mies uskaltaisi riskeerata noin koko elämänsä, luulin ettei hällä ole itsetuhoisia ajatuksia tai kuolemantoivetta koska otsikoihinhan tuollainen skenaario päätyisi.

Vierailija
27/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen romut kiikuttaisin ulos ja laittaisin eron vireille. Jos lapsia olisi niin niiden asiat hoitaisin asiallisesti mutta muutoin en sanaakaan sanoisi ukolle.

Itsekseni surisin ja miettisin, että miten olen näin pahasti voinut ihmisestä erehtyä.

Vierailija
28/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samansukuinen tilanne päällä, vaikka ei ole noin pitkään fyysisesti pettänyt. Mutta siis mies ilmoitti haluavansa erota, ja syyksi että hänen nuoruuden ihastuksensa on pari vuotta sitten eronnut avioliitostaan ja ollut hänestä kiinnostunut. He ovat itse asiassa vuoden jo seurustelleetkin, miehen kuspää halusi ensin varmmistua että uuden kanssa seksi ja muu toimii ennen kuin jätti entisen. Vittumainen asia tässä on se että meillä on 2 lasta joten en voi tuosta vaan lopettaa kaikkea yhteydenpitoa heidän isään, vaan täytyy jatkossakin nähdä tuota käärmettä. 

Itse kertoisin lapsille rehellisesti, että heidän isänsä petti, ja saisivat sitten itse sen perusteella päättää kuinka tiheään tahtovat olla yhteyksissä.

Ei missään tapauksessa. Pettäminen on tapahtunut 2 aikuisen välillä ja rikkonut heidän suhteensa. Isyys on olemassa aina. 

Vaikka kuinka tekisi mieli tehdä kusipäälle kusipäinen temppu - älä! Pahimmassa tapauksessa lapset jonain päivänä katkeroituvat sinulle kun pilasit heidän isäsuhteensa. 

Mun ex petti, tosin sain tietää sen vasta eron jälkeen. Tuosta erosta on nyt 28v eikä lapset tiedä vieläkään. 

Vierailija
29/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen ettei mieheni ole tarvinnut olla puutteessa.

Vierailija
30/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin anaalia

Vierailija
31/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin eikä se varmaankaan kovin sopuisasti menisi. Kaksoiselämää elänyt tosiaan varmasti on epärehellinen ollut monessa muussakin asiassa, joten toisin tämän henkilön todellisen luonteen esille kyllä, kun kertoisin asiasta. Tuollaiset paatuneet pettäjät ovat epäluotettavia ihmisiä.

Mutta monesti on niinkin, että vaimo tietää, hän vain ei ole halunnut tietää eli koettanut selittää asioita parhain päin. Ei tietysti aina, mutta tällaisenkin parin tiedän. Ovat sittemmin eronneet. 

Olen jo sen ikäinen, että olen nähnyt, ettei kaksoiselämätyyppien elämä mene hyvin, vaan tilanteesta kuivin jaloin selviää lopulta se rehellinen osapuoli. Sitä saa mitä tilaa näissä asioissa. Kroonisen pettäjän ja epävakaan elämä muuttuu vanhemmiten hyvinkin paljon vaikeammaksi kuin sen, joka on luotettava ja rehellinen ihminen. Avioliitto ihmissuhteineen ei enää kannattele sitä, joka oli näyttänyt millainen oikeasti on. Eivät kaikki tuollaiset mitään pahoja ihmisiä ole, mutta ongelmakimppuja kyllä. 

Vierailija
32/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sitä olisi erota. Olisin todella järkyttynyt.

Vierailija
33/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin miten on ehtinyt.

Vierailija
34/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiltävä vako kirjoitti:

Pakkohan sitä olisi erota. Olisin todella järkyttynyt (kiihottunut).

Tämä

Erota estoista ja pikkareista...

Saisi mies käsitellä rasvaista likaista anaaliani

Vierailija
35/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan alusta asti sovittu, että suhteemme on avoin johtuen siitä, että olen itse bi. Mieheni Mervi on upea ihminen. Hän on jopa vahtinut meidän lasta, että päästään yhdessä ulos. 

Vierailija
36/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan alusta asti sovittu, että suhteemme on avoin johtuen siitä, että olen itse bi. Mieheni Mervi on upea ihminen. Hän on jopa vahtinut meidän lasta, että päästään yhdessä ulos. 

okei

Vierailija
37/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän saan puolet hänen omaisuudesta, kun avioero astuu voimaan.

Just näin ja se rasauttaisi miestä enemmän kuin mikään muu. Peritty omaisuuteni on testamentilla suojattu ja avioehtoa ei ole.

Vierailija
38/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se toinen nainen jonka kanssa mies on ollu melkein puolet avioliitostaan. Meillä ollut nyt melkein kuusi vuotta suhde. Tänä aamunakin heräsin miehen vierestä. Heillä normaali perhe elämä. En kyllä tiedä mitä tapahtuisi jos vaimo saisi tietää. Luulisi että jokainen järkevä nainen pistäisi pihalle, mutta toisaalta lapset ja vaimolla helppo elämä.

Vierailija
39/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuisin. Toki myös vähän pelkäisin että mies jättäisi minut. Varmaan antaisin seksin saralla vielä enemmän

N35

Vierailija
40/55 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottuisin. Toki myös vähän pelkäisin että mies jättäisi minut. Varmaan antaisin seksin saralla vielä enemmän

N35

Näinhän se on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi