Mistäköhän tässä on kyse? 73-vuotias isäni kieltää minua kävelemästä yleisellä tiellä, etteivät naapurit näe hän sanoo.
En oo julkkis tai rikollinen. Jotenkin outoa etten saa mennä kävelemään nuoruuden maisemiin. Asuin näillä seuduilla joskus. Nyt ei tee mieli tavata isää ollenkaan.
Kommentit (10)
Kävelin kuitenkin ja juttelin tuttujen naapureiden kanssa. En vaan kertonut siitä isälleni. t.ap
Mun äiti vaatii mua aina kun menen heille, että äkkiä autosta sisään ja ei saa oleilla etupihalla (jonne naapureista ja tieltä näkee). Syy: olen lihava ja ruma ja hän häpeää minua :(
Itseäni naurattaa ihmiset, jotka ihmettelevät toisten näkymättömyyttä tai sitä että eivät tule juttelemaan kun eivät itsekään mene juttelemaan. Hah, vai kielletty....
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti vaatii mua aina kun menen heille, että äkkiä autosta sisään ja ei saa oleilla etupihalla (jonne naapureista ja tieltä näkee). Syy: olen lihava ja ruma ja hän häpeää minua :(
kel läski on se läskin kätkeköön
Isäsi on vanhuudenhöperö ja alkanut kuvitella asioita, kuten esimerkiksi että naapurit vainoavat häntä. Ei kannata mennä noihin juttuihin mukaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Isäsi on vanhuudenhöperö ja alkanut kuvitella asioita, kuten esimerkiksi että naapurit vainoavat häntä. Ei kannata mennä noihin juttuihin mukaan ollenkaan.
Joo, mutta kun sanot että älä höpsi, todistat olevasi mukana siinä häntä vastaan suunnatussa salaliitossa...
käppänä on haastanut riitaa ja pelkää, että joudut osalliseksi kun sinut nähdään sen luona
Minun isä komensi pois tien varresta seisoskelemasta, kun kerroin että ohi ajava maajussi oli vilkutellut minulle innoissaan. Ihmettelin kun en henkilöä tunne.