Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten te itse kuvittelette mistä se nainen ja miten orgasminsa saa? Parhaiten ja isoimman.

Vierailija
21.09.2022 |

lienee paljon erilaisia uskomuksia ja käsityksiä asiasta. En muista että olis aiemmin kysytty.. Naislta ei vastaavaa tarvitse miehiltä kai kysyä..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä samaa kysynyt vaimoltani suht säännöllisesti noin 25 vuoden ajan. Valitettavasti hänen seksuaalisuutensa on mysteeri hänelle itselleenkin. Klittaorgasmeja tulee liukuhihnalta, mutta emätinorkut vain tippuvat taivaasta silloin tällöin. Kysymisestä ja kokeilemisesta tämä ei ole kiinni. Nainen vain on niin pirun monimutkainen otus.

Vierailija
2/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä samaa kysynyt vaimoltani suht säännöllisesti noin 25 vuoden ajan. Valitettavasti hänen seksuaalisuutensa on mysteeri hänelle itselleenkin. Klittaorgasmeja tulee liukuhihnalta, mutta emätinorkut vain tippuvat taivaasta silloin tällöin. Kysymisestä ja kokeilemisesta tämä ei ole kiinni. Nainen vain on niin pirun monimutkainen otus.

En tajua kuka näitä orgasmeja erottelee toisistaan.

Olen nainen ja en vaan tiedä mist se milloinkin tulee. Kunhan tulee. Ja ihan pelkällä klitorikselakin tulee aivan järkyttäviä. Miksi se ei kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kuka näitä orgasmeja erottelee toisistaan.

Olen nainen ja en vaan tiedä mist se milloinkin tulee. Kunhan tulee. Ja ihan pelkällä klitorikselakin tulee aivan järkyttäviä. Miksi se ei kelpaa?

Itse olen nainen myös ja kyllä todella tiedän, mistä milloinkin orkku tulee. Tottakai klittaorkut kelpaa. Mutta täytyyhän se säännöllisesti saada muunlaisiakin, jotta nautinto on monipuolista.

Vierailija
4/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet  ei näytä tietävän.

Vierailija
5/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele vaan kysyn naiselta ja seuraan hänen reaktioitaan. Se mikä toimii yhdelle, ei toimi toiselle.

Vierailija
6/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva saa nuolemalla ja panemalla, ei kumpikaan ole toistaan parempi.

M57

Vierailija
7/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni saa parhaiten ihan rehellisellä panolla, monta peräjälkeen. Ja kyllä, olen tarjonnut kaikkea muutakin, mutta näin hän sen haluaa.

Uskomuksista tai kuvitelmista tässä ei kuitenkaan ole kyse, ja tämä tietenkin koskee vain häntä, ei ketään muuta naista, palstalla tai missään muuallakaan.

Vierailija
8/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin yksilöllinen asia jokaisella, niin naisella kuin miehelläkin. Ei auta kuvitella jotain tiettyä kohtaa tai kaavaa miten se parhain orgasmi tulee, kun se kumppani -sukupuolesta riippumatta - voi sitten haluta vaikka täysin päinvastaista.

Vierailija
9/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen sai hulluna sarjaorgasmeja kun ratsasti päälläni ja nostin hieman takapuoltani ylemmäksi ja tuin käsin edestä, toinen sai ainoastaan nuolemalla, jne.

Eli ei ole yhtä juttua

Vierailija
10/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietysti odotti vastaukseksi, että klitoris.

Vierailija
11/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä, miten mies saa isoimman ja parhaimman orkkunsa?

Jep, tiedät ehkä miten sun oma mies saa mutta ei se päde kaikkiin. Niin turhaa tehdä tämmösiä ketjuja. Eri asia olisi pyytää täällä ihmisiä kuvailemaan, miten kukin saa parhaimman orkkunsa. Se perustuisi jokaisen omaan kokemukseen, ei arvailuihin ja uskomuksiin.

Vierailija
12/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kerrankin järkeviä vastauksia! Eikä vaan sitä "olet huono kun et panossa saa hulluna" tms.

Ja totta tuokin,vaikka nyt yleensä miehet haluaa panna ja sillä saavat, niin onhan muitakin tapoja toki.

Loistavaa, että joskus voi oikeasti puhua ilman haukkumista  ties miksi.

Vierailija
13/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa kerrankin järkeviä vastauksia! Eikä vaan sitä "olet huono kun et panossa saa hulluna" tms.

Ja totta tuokin,vaikka nyt yleensä miehet haluaa panna ja sillä saavat, niin onhan muitakin tapoja toki.

Loistavaa, että joskus voi oikeasti puhua ilman haukkumista  ties miksi.

Siis miten tähän ketjuun olisi edes voinut vastata "olet huono kun et panossa saa"?? Ei tainnut olla nyt siitä kyse että arvaillaan miten sinä saat? Tai ylipäätäänkään puhuttu sinusta.

Vierailija
14/15 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eivät, mut sen ne ainakin tietävät, ettei kovin hiekkaiseen lootaan kannata edes yrittää.

Vierailija
15/15 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on yhtä mielekäs kuin "miehet, millaisesta ruoasta kuvittelette naisten tykkäävän?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme