Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle käynyt niin, että olet puhunut jostain ihmisestä selän takana, mutta syystä tai toisesta asia on tullut kyseisen henkilön tietoon?

Vierailija
21.09.2022 |

Tai oletko itse ollut juoruilun kohteena? Miten tämmöisestä voi päästä yli?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi lapsena niin, mutta kyseisen henkilön äiti sattui olemaan se joka kuuli. Sillä hetkellä tunne oli kyllä kammottava ja voimakas, mutta jälkeenpäin tajusin, että ei se niin paha ollu ku kuitenkin puhuin totta. Käytännössä ne oli observaatioita kyseisen henkilön käytöksestä, eikä niinkään haukkumista tms vaikka negatiivissävytteistä oli. Aika auttaa yli.

Vierailija
2/6 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monelle on käynyt näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se henkilö oli tehnyt yhden toisen henkilön kanssa sellaisen sopimuksen, että jos jompikumpi heistä kuulee toisesta puhuttavan jotain kielteistä, niin hän kertoo siitä sille toiselle.

Vierailija
4/6 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Olen mokannut elämässäni juuri näin. Ja hitto että on nolottanut kun olen haukkunut toista selän takana. Totuus on kuitenkin sellainen että olen purkanut johonkin tunteitani kun olen tullut kohdelluksi huonosti. Nyt myöhemmin en enää ole tuominnut tapaani purkaa asiaa läheiselle, vaikka ikävää että asianosainen on sen  kuullut. Nyt osaisin jo sanoa suoraan ihmiselle itselleen. JA olla tarkkana kenelle puhun mitäkin ja missä ja milloin. 

Vierailija
5/6 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut. Viimeksi kun näin niin annoin sieluni kyllyydestä takaisin ja huusin suoraa huutoa ettei hänen p.skiaisen tarvitse tulla enää ikinä silmiini. Tuli ovelleni. Lähti itkien. En kuunnellut mitä oli sanottavaa. Eikä enää kiinnosta. 

Vierailija
6/6 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse "jäänyt kiinni" selän takana puhumisesta.

Minun selkäni takana on puhuttu minusta asioita, joita en olisi halunnut kuulla. Siis se tapahtui konkreettisesti selkäni takana, sellaisella etäisyydellä, että kuulin joka sanan. En tiedä tajusiko puhuja, että kuulin. Mielenterveyteni saattaisi olla hiukan parempi, jos en olisi kuullut. En tiedä, pääsenkö koskaan siitä asiasta kokonaan yli. Ei se, että joku puhui pahaa selkäni takana, vaan se, kuka sanoi ja mitä.

Olen kuullut myös, kun meidän kylän ja naapurikylän mummot juorusivat äidistäni. En tosin kuullut koko keskustelua, koska joku mummoista tajusi että olen kuulomatkan etäisyydellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme