Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivää, mitä sinulle kuuluu?

Vierailija
21.09.2022 |

Minulle oikeastaan kuuluu hyvää.
Päivän työt tehty, makaronilaatikko uunissa, kissa kehrää vieressä. Tytär tulee kohta koulusta ja ruokailun jälkeen lähden käymään metsässä, jos vaikka löytäisin sieniä. Sitten onkin jo kahvin paikka ja saunan lämmitys. Kyllä arki voi olla onnellista ihan pienistä asioista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs hätä tässä valammiissa mualimassa. Näky kuusikon reunat olevan autoja parkissa tiuhaan. Varmaan herkkutatit pullahtanut sammaleesta. Käy kimppuun vaan.

Vierailija
2/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää olen humppaava Jeesus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella ihanalta päivältä ap!

Vierailija
4/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, en yleensä ole kateellinen, mutta nyt kadehdin sinua

Vierailija
5/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, en yleensä ole kateellinen, mutta nyt kadehdin sinua

Otahan sinäkin heti kun pystyt joku sinulle hyvä hetki!

Vierailija
6/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päivääpä päivää.

Vierailija
7/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ilta päivää,kohtahan on jo aluilta.Kiitos hyvä aloitus.

Vierailija
8/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin paljon sieniä mitä kerätä.

Vierailija
9/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä arkipäivältä, lisäisin listaasi vielä omani, eli tuumailu, mitä tehdä tästä ajasta eteenpäin.

Vierailija
10/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on tyhjä. Kaikki pakkaavat ja lähtevät mökille sotaa karkuun.

Vierailija
11/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun jotkut kykenee olemaan onnellisia ja tyytyväisiä niin tavallisista arkipäivän asioista.

Minä vielä harjoittelen tuota, joka toinen päivä onnistun ja joka toinen olen sitten kovin tyytymätön ja tuskastunut / huolestunut kun elämä ei ole ollut pitkään aikaan sellaista kun sen toivoisin, eikä ihan heti näy muuttuvankaan.

Vierailija
12/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä.

Vähän tylsää, kun ei ole työpaikkaa ja päivät toistaa itseään. 

En oikein saa mitään aikaiseksi vaikka olen päivät kotosalla. Vaikka mitä pitäisi tehdä, mutta passivisuus luo passiivisuutta.

Mutta on niin ihana auringonlasku, että katselen vain ulos alkavaa ruskaa ja juon teetä.

Vierailija
13/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa ja kiitos kysymästä. Just söin päivällistä. Tyttären koira tuli tuossa pari tuntia sitten mulle hoitoon. Oma koirani oli ihan innoissaan, kun kaveri tuli kylään. Kissavanhuskin tuli tervehtimään koiraa. Eli täällä on nyt sellanen "mummojengi", joista 3 on nelijalkaisia ja 1 on kaksijalkainen. Töiden jälkeen ehdin imuroida ja vähän siivoilla ennenkuin hoitokoira tuli. Loppuillan varmaan vaan katselen karvakorvat kainalossa telkkaria koirien iltalenkkiin asti. Nautin tästä kiireettömyydestä. 

Vierailija
14/14 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä.

Tiistaina tuli lähdettyä roadtripille vaimon kanssa ja kirjoittelen matkailuautossa Varkauden läheltä, venesatamasta.

Pienvenesatamat ovat hyviä yöpymispaikkoja kun autossa on kaikki tarpeellinen mukana.

Olen kevytjuopotellut muutamalla lonkerolla ja pienellä määrällä likööriä.

Ilta alkaa hämärtyä ja vaimon kanssa ollaan molemmat omilla koneilla tutkimassa tiedon valtaväylää.

Muija katselee jotain sarjaa ja minä palstailen ja välillä kohotan katseeni järvelle jossa ilta alkaa hämärtymään ja tekee maisemasta sanoinkuvaamattoman kauniin.

Huomenna kohti uutta kaupunkia, uusia kirpputoreja, uusia teitä, uusia maisemia..............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän