transfobia ihmisten keskuudessa on kuvottavaa
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan. Vaikka olisi kuinka vanhanaikainen eikä ymmärrä, niin silti muita ihmisiä täytyisi kunnioittaa.
Kunnioitathan myös transikäisiä, kai olet myös minulle liittolainen? Jos et, olet fasisti! Olen transmurrosikäinen jonka assigned are at birth on 59, ja minulla on oikeus päästä murrosikäisten tyttöjen yökyläilyihin ja voimisteluryhmiin. Myös pukkariin ja saunaan kisamatkoilla!
Transmurrosikäiset ovat murrosikäisiä!!! Piste!!! Educate yourself, bigots!
Ooh, tajusin tämän luettuani, että olen aina ollut transfitnessgirl. Kannatan varsinkin yhteistä pukkaria ja saunaa.
Fasistit, älkää estelkö!!!
Ihan lämmittää sydäntä, että täällä on näin paljon tRaNSfOobIkOitA. Säilyy usko ihmiskuntaan, että ei nyt mitä vaan valtavirta höpöhöpöä voi suoltaa silleen että se menis läpi
Vierailija kirjoitti:
On vain naaras ja uros, loput ovat vain ja ainoastaan korvien välissä.
On vain jing ja jang, plus ja miinus. Ei mitään välimuotoja.
Se pyyhe vain tippui... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan. Vaikka olisi kuinka vanhanaikainen eikä ymmärrä, niin silti muita ihmisiä täytyisi kunnioittaa.
Kunnioitathan myös transikäisiä, kai olet myös minulle liittolainen? Jos et, olet fasisti! Olen transmurrosikäinen jonka assigned are at birth on 59, ja minulla on oikeus päästä murrosikäisten tyttöjen yökyläilyihin ja voimisteluryhmiin. Myös pukkariin ja saunaan kisamatkoilla!
Transmurrosikäiset ovat murrosikäisiä!!! Piste!!! Educate yourself, bigots!
Ooh, tajusin tämän luettuani, että olen aina ollut transfitnessgirl. Kannatan varsinkin yhteistä pukkaria ja saunaa.
Fasistit, älkää estelkö!!!
Onneksi olkoon
FASISTIT BACK OFF!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisivat edes kunnon vaatteet päälle eikä jotain barbibimbohörhelösotkua.
legginsit ja tunika?
Vaikka ne. Se ainakin todistaisi paremmin, että tuntee itsensä oikeasti naiseksi, eikä ole vaan esteettisistä syistä olevinaan trans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla niistä on vain fetissi naiseuteen, siksi ei käy normaalit vaatteet vaan pitää olla mahdollisimman naisia halventava, naiseuden irvikuva.
vain suomessa feministit ovat tehneet naiseudesta halventavaa. ei tarvitse mennä kuin esim viroon, niin naiset ovat kauniita ja naisellisia ja ylpeitä siitä. suomessa tatuoidut, lävistetyt siilitukkafeministit pukeutuvat legginseihin ja kaikella tavalla yrittävät olla mahdollisimman rumia
Oletko vähän diudiu? Naiseus on jotain ihan muuta kuin rytkyt ja meikit, Herran pieksut sentään tule tälle vuosikymmenelle.
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalin marxilaisen feminismin luomaa ja kiihittamaa vastakkainasettelua. Miehet ja naiset vastakkain, etniset ryhmät vastakkain, seksuaaliset ryhmät vastakkain. Kyse on vallankumouksesta, joka ei synny ilman vastakkainasettelua.
Pieni korjaus: intersektionaalinen feminismi ei ole marxilaista ajattelua tai hyväksy historiallista materialismia tai luokka-analyysia, vaan on jenkkiläistä liberaalihöttöä vailla minkäänlaista todellista teoriapohjaa. Sen sijaan ns. radikaalifeminismi ajaa käsitystä naisten sorron ymmärtämistä nimen omaan biologis-materialistisena vallankäyttönä (eli naisten ruumiisiin ja mm. naisten tekemää työtä kohtaan suunnattuna sukupuolittuneena vallankäyttönä).
Tvstä tuttu markkus. Pukeutuu pieneen harsohameeseen, että pepa vilkkuu.
Mukavan tuntuinen kaveri. Pukeutumista on vaikeaa ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Kun fobiasta kärsivä henkilö altistuu kammoamalleen kohteelle, hän saa lähes aina välittömän ahdistusreaktion tai paniikkikohtauksen, tai hän voi pyörtyä. Lapsella pelkoreaktio voi ilmetä itkuna, raivokohtauksena, jähmettymisenä tai tarrautumisena.
Tuon otin ihan nopsasti wikipediasta. En kyllä tunnista noita tunteita, kun ajattelen transihmisiä. Eli voitaisiinko jättää fobia-sanan käyttö niihin yhteyksiin, joihin se oikeasti sopii?
No ei se ihan tervettä ole että tehtailee joka päivä transvastaisia kirjoituksia vauvikselle. Tällainen systematiikka - että joka päivä on paljon aikaa aiheelle - kertoo kyllä mielestäni jonkinlaisesta fobiasta.
Mnä vatsaan omasta sukupuolestani ja seksuaalisuudestani, en toisten. Muiden sukupuoli ei minua huoleta. Antaa kaikkien olla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että me kyllä annetaan toisten olla. Mistä mä voisin tietää mikä sä kuvittelet olevas, ja miksi sen minua pitäisi edes kiinnostaa?
Mutta ei, sä tunget sitä mun naamalle ja ulíset kun puhun siitä enkä hänestä. Sori mutta sä olet "se"
Tämä, niin tämä! Mua ei kiinnosta, mutta jauhat samaa paskaa koko ajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla niistä on vain fetissi naiseuteen, siksi ei käy normaalit vaatteet vaan pitää olla mahdollisimman naisia halventava, naiseuden irvikuva.
vain suomessa feministit ovat tehneet naiseudesta halventavaa. ei tarvitse mennä kuin esim viroon, niin naiset ovat kauniita ja naisellisia ja ylpeitä siitä. suomessa tatuoidut, lävistetyt siilitukkafeministit pukeutuvat legginseihin ja kaikella tavalla yrittävät olla mahdollisimman rumia
Eipä niiden tarvitse yrittää.
Miksi tran s ut eivät voi antaa normaalien ihmisten olla? Vaan jatkuvasti sitä omaa olemusta ja olemistaan tuputtaa muiden eteen. Koko elämä on pyörii vain oman navan ympärillä tr a n s aiheissa. Jotkut kirjoittavat kirjankin aiheesta.
Tr ans su ku p u o l i s u u s on mielenterveydenhäiriö.
Transnainen ja transmies ja homot ovat mielentänsä sairaita ja tarvisevat pikaisesti hoitoa
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalin marxilaisen feminismin luomaa ja kiihittamaa vastakkainasettelua. Miehet ja naiset vastakkain, etniset ryhmät vastakkain, seksuaaliset ryhmät vastakkain. Kyse on vallankumouksesta, joka ei synny ilman vastakkainasettelua.
Minusta näissä pyrkimyksissä on aina ollut ristiriita. Halutaan kaikkien olevan tasa-arvoisia, mutta itse lokeroidaan yksilöitä entistä tarkempiin ryhmiin. Samalla vähemmistöjen halutaan voivan määrittää säännöt, eli he ovatkin tärkeämpiä kuin muut.
Ei ole ok että miehet tekeytyy naisiksi ja tulee munansa kanssa naisten tiloihin saati urheilussa samaan kastiin. Transuilu on joko fetissi pervoilua tai päässä heittää, pahasti. Fobia on väärä termi. Enemminkin paheksunta.
Olkoot vaan.
En vain halua osallistua tuon pelleilyn maksamiseen.
Tämän muuttumisleikin kustantaminen verovaroista pitää loppua!
Miksette itse anna toisten olla?! Jos trans ei kiinnosta kumppanina seksi- tai seurustelumielessä, niin kyseesä ei ole transfobia. Jokainen saa haluta ihan sitä, mitä itse haluaa. Ja leikkaamattomilla miehillä ei ole mitään oikeutta tulla naisten tiloihin larppaamaan naista.
legginsit ja tunika?