Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivu ja niskasiilit helpottavat minulla hilseilevän, ärtyvän atooppisen päänahan kutinaa. Huomaan kuitenkin että ihmisillä on ennakkoluuloja

Vierailija
21.09.2022 |

Surullista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, miten ne ilmenee? Mulla on siis kanssa, enkä oo huomannut mitään. Olen kohta 40-vuotias nainen. 

Vierailija
2/8 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, miten ne ilmenee? Mulla on siis kanssa, enkä oo huomannut mitään. Olen kohta 40-vuotias nainen. 

Vartija seurannut kaupassa, tultu pummimaan tupakkaa ja syytetty valehtelijaksi kun kerroin etten polta, kysytty onko kaikilla lapsillani sama isä, migreeniä epäilty krapulaksi... 

A.p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartija seurannut kaupassa, tultu pummimaan tupakkaa ja syytetty valehtelijaksi kun kerroin etten polta, kysytty onko kaikilla lapsillani sama isä, migreeniä epäilty krapulaksi... 

A.p

Aa, mä en oo huomannut mitään tollasta. Asiakkaatkin (olen konsultti it-firmassa) on ihan "normaaleja" mua kohtaan  ts. kukaan ei suhtaudu oudosti, eikä mun ulkonäkö ole ikinä ollut pomollekaan ongelma. Ehkä mun ympärillä sitten roikkuu ulkonäöstä huolimatta sellanen keskiluokkaisen&-ikäisen nörtin aura? 

Vierailija
4/8 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irokeesi on ilmava.

Vierailija
5/8 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan kesähelteellä kaikki pois, olen valkoinen mies. Saan syyttäviä katseita naisilta. Kerran eräs vanhahko nainen käveli kaljun mustan miehen kanssa vastaan ja katsoi minua naama rutussa. Huvitti miten musta mies sai olla kalju mutta minä en.

Olen huomannut ennakkoluuloja...

Vierailija
6/8 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajan kesähelteellä kaikki pois, olen valkoinen mies. Saan syyttäviä katseita naisilta. Kerran eräs vanhahko nainen käveli kaljun mustan miehen kanssa vastaan ja katsoi minua naama rutussa. Huvitti miten musta mies sai olla kalju mutta minä en.

Ehkä sä kuvittelet? Mulla on useita kaljuja kavereita, eikä kukaan niitä tuijota.

Vierailija
7/8 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, sulla on kyllä pahoja noi ajatusvääristymät oikeesti.

Vierailija
8/8 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei vaan voi miellyttää ja jotkut ovat täysin ennakkoluulojensa vietävissä. Sellaista se vaan on, mitäpä moista murehtimaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi