Oletteko te ollut vielä aikuisiällä ihastuneita johonkin julkkikseen?
Itse lähentelen neljääkymmentä ja enää ei puutu kuin juliste seinältä niin fiilis on kuin 15-vuotiaalla. En olisi ikinä uskonut itsestäni!
Kommentit (47)
Joo, olin ihan todella ihastunut yhteen suomalaiseen räppäriin.. 33-vuotiaana. 2-vuotta haaveilin. Nyt ehkä järjissäni :D
Emmanuel Macron jos kävelisi kadulla vastaan, niin varmaan lentäisin selälleni.
Lauri Tilkasta katselen myös mielikseni.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia elämä eikä nostaa ihmisiä jalustalle joka ei välttämättä ole kantava.
Tämä on minun elämää. Tuskin sinun on paljon ihmeellisempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia elämä eikä nostaa ihmisiä jalustalle joka ei välttämättä ole kantava.
Höpöjä. Julkkisihastukset ovat siksi parhaita, että saa vain haaveilla ilman mitään pelkoa siitä, että ihastukselle tarvitsisi tehdä mitään. Ei kukaan järjissään oleva oikeasti kuvittele sitä julkkista itselleen saavansa, vaikka kyllähän se pilvilinnojen rakentelu on ihanaa!
Näin juuri! Täysin harmitonta ja saa itselle vähän perhosia vatsanpohjaan. Tämän takia julkkisihastukset on minusta ihan parhaita. Miksi sitä ei saisi aikuinen ihminenkin välillä vähän haihatella, ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa. Kyseessä ei ole kuitenkaan mikään työkaveri, jonka näkee joka päivä töissä vaan lähes fiktiivinen hahmo, harva kuitenkaan tuntee julkkisihastustaan millaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa keihin julkkiksiin
Tosi monikin kuten Hugh Grant, Cillian Murphy, Lee Pace, Hugh Laurie, Alec Baldwin mutta nämä ovat sellaisia hymyilyttäviä ihastuksia jotka menee ja tulee jos sattuu näkemään elokuvan tai seuraa jotain sarjaa. Ainoa näyttelijä joka saa minut syttymään vaikka Voldemortina on Ralph Fiennes. Hänet muistan vielä seuraavanakin aamuna;)
Hän on hottis. Isäni ikäinen mies mutta en olisi ikinä uskonut katsovani James Bondeja vapaaehtoisesti;) Mallory
Kyllä olen. Mikko Koivuun ja Mikko von Hertzeniin
Olen edelleen ihastunut, ellen peräti rakastunut aviopuolisooni. Joitakin ammatteja ei pysty harjoittamaan olematta julkisuudessa. Kuten taidetta.