Paljon Kotimaista kevytmaidon hinta on tällä hetkellä S-Marketissa?
K-Supermarketissa Pirkka kevytmaito on 84 senttiä. Mietin, että kummasta kannattaa ostaa. 🤔
Kommentit (13)
Täältä se kannattaa kysellä. Ei kannata katsoa S-kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Opettele kysymyspartikkelien käyttö. Ei ole vaikeaa ja tekstisi ei näytä enää koulupudokkaan kirjoittamalta.
Ja tää oli sitten vastaus mun kysymykseen? 😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin katsoinkin Foodie-sovelluksesta. Nyt kun sitä ei enää ole, on vähän vaikea tietää hinnat etukäteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
0,95 ainakin mun lähikaupassa.
Kiitos, ainakin yksi järkevä vastaaja. 👍 Ap
Voihan täältä kysellä vaikka mitä. Se on sitten eri asia uskooko niihin vastauksiin. Täällähän on paljon feikkejä juttuja, mutta onneksi sentään yle.fi, hs.fi,is.fi ja il.fi, niissä ei ole mitään satuja. Mitä siitäkin tulisi jos ihminen olisi täysin sen varassa mitä kuulee muilta ihmisiltä ja mediaan ei voisi luottaa ollenkaan.
K marketissa täällä 0,89€, lidlissä 0,85€ ja S marketissa 0,95€
Paljonko kello on nyt? Onks kellään tietoo? Onks mun kello yhtä paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin katsoinkin Foodie-sovelluksesta. Nyt kun sitä ei enää ole, on vähän vaikea tietää hinnat etukäteen. Ap
Foodie on vaihtunut s-kaupat-sovellukseksi, josta voi edelleen tilata noudolla tai kotiinkuljetuksella - tai sitten vain katsoa, mitä mikäkin maksaa.
Ajattelin itsekin hoitaa ostokset tilaamalla, niin voi oikeasti arvioida sitä niiden hintaa paljon tarkemmin kuin kaupassa, jossa luulee tehneensä 100 euron ostokset ja menikin 200e.
Viimeksi oli 0,85 mutta varmasti ovat jo nostaneet , näin käy aina viimeisen käynnin jälkeen että on noussut .
Opettele kysymyspartikkelien käyttö. Ei ole vaikeaa ja tekstisi ei näytä enää koulupudokkaan kirjoittamalta.