Lasu ilmoituksesta kyssäri
Jos teet lastensuojelu ilmoituksen mahd. huumeita käyttävästä äiti-ihmisestä, niin ottaako lasuväki yhteyttä tähän äitiin ja sopii sopivan ajankohdan milloin tulla käymään vai onko lasuväen visiitti äidille yllätys?
Olen viikonloppu iskä ja aina kun olen tekemisissä muksun äidin kanssa, niin saan vaikutelman, että jossain aineissa hän on. Enkä kyllä voi hänelle, etukäteen ilmoittaa tekeväni lasun, sillä hän kynsisi minulta silmät päästä. Hankala, ailahtelevainen nainen jonka kynnys väkivaltaan on matala.
Kelasin, että koko homma vesittyy, jos lasu väki ilmoittaa, että tulemme 3 vkon kuluttua tiistaina kylään klo 15.00. Siihen mennessä muksun äiti ehtii vetää itsensä ja kämppänsä, edes jotenkin kuosiin. Lisäksi muksulla on jotain outoja vekkejä ja jälkiä ihossaan, ja kun kysyn niistä, niin muksu painaa päänsä alas ja mutisee, ettei tiedä mistä ne on tullut.
Joten joku tässä nyt mättää.
Sossut ilmoittavat äidille kyllä etukäteen. Olisi eri asia, jos kyseessä olisi narkkari-isä. Olen pahoillani, mutta lapsesi taitaa olla jo menetetty; tulnee samanlainen narkki kuin äidistään. Valitan.