Pari kysymystä OULUNKYLÄN kerrostaloista!!!
Ollaan etsimässä asuntoa sieltä ja olen miettinyt sellaista, että onko siellä juuri ollenkaan 70-luvun tai uudempia kerrostaloja vai onko melkein kaikki talot 50- tai 60-luvulta? Halutaan sellainen asunto, mihin ei missään tapauksessa ole tulossa ainakaan 10 vuoteen julkisivu- tai putkiremonttia ja noissa 50- ja 60-luvun taloissa on ainakin toi putkiremppa aika ajankohtainen. 70-luvun taloissa taas julkisivuremontti...
Ja toinen kysymys koskee hissejä. En muista parin kuukauden ajalta montaakaan asuntoa (etuovessa tai oikotiellä), missä olisi Oulunkylän kerrostalossa ollut HISSI. Onko niin, ettei edes noissa 60-luvun taloissa sellaista ole?
Olisin hyvin kiitollinen, jos joku Oulunkylän kerrostaloista tietävä osaisi vastata!
Kommentit (3)
Hissejä siellä ei ole. Ne vanhat talot on ihan huippuja!! Vieläkin on ikävä sinne. Muutosta on kulunut aikaa 12 vuotta.
Niinhän se taitaa olla, että suurin osa taloista on niin matalia, ettei niissä ole hissejä. Mua ei vaan kahden pienen lapsen kotiäitinä paljon huvittaisi rappuja ravata. Ja ois niin kätevää, jos sais rattaat hissillä kotiin.
mataliahan (3 krs) nämä talot täälläpäin vaikuttavat olevan. Ja mun käsityksen mukaan aiemmin ei kolmekerroksisiin rakennettu hissejä.