Millaisista köyhyyksistä nainen kärsii esim kuukautisköyhyyden lisäksi? Aloitan kampaamoköyhyys.
Kommentit (39)
Joo toi kampaamoköyhyys. Pitkään pidin lyhyttä tukkaa, mutta nyt annan sen kasvaa. Kävin heinäkuussa leikkauttamassa, sitä edellinen kerta oli lokakuussa. Nyt pitäisi ehkä mennä kohtapuoliin. Mulla on luonnonkihara hiuslaatu, ei ole paha näinkään. Yritän vain kerätä kärsivällisyyttä siihen, että tilaisin oppilaitoksesta ajan. Siis Omniasta, hinta 14€, mutta hermot menee, kun oppilaista jotkut tarkistuttavat jokaisen pätkäisyn opettajalla. Yhden tukan leikkaus 1,5 tuntia! Joskus taas saa ihan jo valmiin kampaajan, jolta homma hoituu alle puolessa tunnissa.
Oon eläkkeellä ja pissassa rahojen kanssa. Tekisi mieli hierontaan myös, mutta ei ole varaa mennä kunnon hierojalle. Täällä oppilaitoksessa annetaan sellaista kauneushierontaa, eli läpyttelyä iholle. Olen pyytänyt tuntuvampaa otetta, mutta eivät oppilaina saa alkaa rusikoida kuulemma ...
Elän nyt jo minimibudjetilla ja joudun todella suunnittelemaan ostoslistani. En käy kahvilla missään, saatika syömässä. Ainoa harrastus on kävely ulkona. Siitä ei joudu maksamaan toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä_pilu köyhyys
#aasialaisilla naisilla tiukimmat pilut
Tämä
kokeilin rakastuinPuristusliitos
En tiennyt rakkaushormooneista
Kerrasta uskoinMiten se voi olla niin tiukka
T. Pentti 63 v.
Vierailija kirjoitti:
Löysä_pilu köyhyys
Täällä Suomi neito bmi 21 ja antais heti Suomi herralla kun vaan kysyis.
T. Tiukka pillu, jos ei menny bmi lukemasta jakeluun
Gyneköyhyys. Ei ole varaa käydä gynellä.
Meikkiköyhyys. Laukkuköyhyys. Kenkäköyhyys. Bileköyhyys/Baariköyhyys. Ystäväköyhyys. Kahvilaköyhyys. Matkusteluköyhyys.
Vierailija kirjoitti:
Gyneköyhyys. Ei ole varaa käydä gynellä.
Eihän se maksa julkisella mitään?
Muuten tilanne ok. mutta timantti- ja kultakoruja voisi olla muutama kilo enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Joo toi kampaamoköyhyys. Pitkään pidin lyhyttä tukkaa, mutta nyt annan sen kasvaa. Kävin heinäkuussa leikkauttamassa, sitä edellinen kerta oli lokakuussa. Nyt pitäisi ehkä mennä kohtapuoliin. Mulla on luonnonkihara hiuslaatu, ei ole paha näinkään. Yritän vain kerätä kärsivällisyyttä siihen, että tilaisin oppilaitoksesta ajan. Siis Omniasta, hinta 14€, mutta hermot menee, kun oppilaista jotkut tarkistuttavat jokaisen pätkäisyn opettajalla. Yhden tukan leikkaus 1,5 tuntia! Joskus taas saa ihan jo valmiin kampaajan, jolta homma hoituu alle puolessa tunnissa.
Oon eläkkeellä ja pissassa rahojen kanssa. Tekisi mieli hierontaan myös, mutta ei ole varaa mennä kunnon hierojalle. Täällä oppilaitoksessa annetaan sellaista kauneushierontaa, eli läpyttelyä iholle. Olen pyytänyt tuntuvampaa otetta, mutta eivät oppilaina saa alkaa rusikoida kuulemma ...
Elän nyt jo minimibudjetilla ja joudun todella suunnittelemaan ostoslistani. En käy kahvilla missään, saatika syömässä. Ainoa harrastus on kävely ulkona. Siitä ei joudu maksamaan toistaiseksi.
Leikkaa ite, osaat taatusti. Fiskarsit käteen ja anna mennä rouskutellen latvat.
Nyt on kuun asento niin kolme päivää että kannattaa leikata. Siis leijonapäivät. Tsekkaa kuukalenteri.
Ne vahvistaa ja tukevoittaa tukkaa. Keskiajalle mars ja säästät ja henget on mukana. Monilla naisilla siks kuukautiset osuu täyden kuin aikaan...
Tukka kasvaa tukevasti kun leikkaat leijonapäivänä. Entisaikaan leikattiin puut, pensaat ja ukon turpakarvat silloin niin johan rehotti ilman lannoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Dildoköyhyys
Jooooo o kyl se oma käsi halvin on, eikä tule jännitystä vahinkoraskaudesta. Samalla voi haaveilla naapurin miehestä, jota ei ikinä voisi saada. Hän kun on niin yli mun tason.
Miesköyhyys. Tai noh, saishan noita kohnahousuja ja muita vetelehtijöitä, elättejä, mut en halua. Sen verran on itsetuntoa. Sorke. Vähintään työssäkäyvä tai opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Löysä_pilu köyhyys
Ja aasialaisilla miehillä pienimmät. Voit päätellä tästä jotakin.
Fillariköyhyys.pyytävät hirveitä hintoja jopa rikkinäisistä pyöristä. Ja ei niitä osaa korjatakaan.
Miehenhali-köyhyys. Kaipaisin ympärilleni vahvoja käsivarsia. Olisi kiva päästä viekkuun... huokaus.
Ikuinen vapaa-aikaköyhyys vaivaa. Olis kiva, kun voisi vaan olla aina lomalla ja jostain tulisi pätäkkää tilille. Eipä olisi vapaa-ajan ongelmia, että mitä tekis.
Kyrpäköyhyys. Mistä saisin tervettä ja kiinni komeassa & taitavassa miehessä????
Luksuslomaköyhyys. Siis joka ainoa vuosi joudun asumaan Hua Hinissä bungalowissa ja Rodoksella huoneistohotellissa eikä Levilläkään koskaan ole huoneessa omaa saunaa. Mies on vätys joka ei tee uraa. Hänen pitäisi ymmärtää että koska minä omistaudun taiteelleni, hänen pitää tienata kahden edestä.
Loistoristeilymaailmanympäri-köyhyys piinaa minua.