mies ja äiti valittavat lapsen vanhoista vaatteista minulle
Olen itse omilla rahoillani hankkinut lapselle vaatteita. Nyt saan joka kerta kuulla äidilläni sekä mieheltä kotoa olenko pistänyt ne jo myyntiin. Heillä on aivan tolkuton kiire että saan pistettyä vaatteet myyntiin!
Nytkin olin laittanut toriin myyntiin ja sain kuulla että eihän niitä kukaan sieltä osta! Miksi et tee näin ja näin!
Olen todellakin sanaton, että minun omat omilla ostamani vaatteet ja toisilla on hirveä kiire paatostaa minulle kuinka ja missä ja miten minun pitää niitä myydä!
He eivät ole käyttääneet pennosiakaan lapsen vaatteisiin ja silti kyselevät jatkuvasti minulta, että joko on laitettu myyntiin!
Mitä tässä voisi vastata, että ole hyvä hoida sinä sitten se kirpputorirumba ja hinnoittelu ja tule tappion kautta kotiin jos minä en kerta saa yhtä pipoa laittaa torimyyntiin!
Siuinähän on hirveä työ lajittelussakin mitkä koot samaan ja minunko tähän nyt pitäis käyttää kallisarvoista aikaani sen lisäksi että olen niihin rahallisesti panostanut ja nyt käyttää työaikaani kirpputorimeininkiin?
Ei tule tapahtumaan, tässä elämässä. He voivat tulla ihan vapaasti ja alkaa lajitella niitä ja etisä ja varata kirpputoripöydän jos ne vaatteet heitä niin kismittävät. Vaatteet eivät edes ole samassa talossa kuin missä asumma, joten eivät edes vie tilaa keltään.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No niin, mutta kun he näkevät ne myynnissä tuolla market placella?
Se näyttää jotenkin heille automaattisesti, mitä olen laittanut myyntiin.
Poistat ne kavereistasi ja laitat estoon?
Rajatonta kontrollihaluista porukkaa, jolla pienet ympyrät, kun kohkataan jostain vanhoista vaatteista ja niiden myynneistä. Sanot, että myyt mitä myyt, jos myyt, ja se ei heille kuulu. Pitäkööt huolta omista asioistaan ja tavaroistaan. Ja sitten et puhu asiasta enempää. Toki voit alkaa heitä itseään kovistella jostain Tori.fi-myynneistä ja painostaa myymään tavaroitaan, heristelemään ja paheksumaan eli käännät huomion ja kontrollin heihin itseensä.