Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siitä vaan hoitajat hakemaan sitten töitä 4:sti kuussa

Klap
20.09.2022 |

Työkkäriin...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin 3kk karenssi

Vierailija
2/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla karu herätys huomata, miten hyvällä palkalla on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden maakuntiin keikkalaiseksi.

Ihme vahingoniloa, kaikkea pahaa vaan sullekin?

Vierailija
4/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää keikkalaisjuttu on? Miksi keikkalaisena on parempaa?

Ohis

Vierailija
5/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama työtön hörhö näitä veivaa. Jutteleekin itsensä kanssa kun ei ole kavereita. 

Vierailija
6/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yliopistotutkinnolla ikinä saanut sellaista palkkaa kuin hoitajat ( siskoni saa terv.hoitajan päivätyöstä 2700e/kk)

Vierailija
7/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kyllä varastoon pääsee hommiin, työvuorot on melko samanlaiset kuin hoitoalalla, palkka taitaa olla lisien kanssa jopa suurempi, yölisäkin on lähes 5e/h (kaupan ala) ja vastuuta ei tässä pakettien potkimesessa ole lainkaan, eikä haasteita tai hankalia tilanteita.

Ja jos sairastuu tai on poissa niin ei väliä, ei tarvita sijaisia eikä mitään, täällä työntekijöitä riittää ja lomat saa pitää kun haluaa ja palkatontakin saa ja ylitöitäkin ja voi tehdä ensin ylitöitä ja sitten ottaa myöhemmin palkatonta vapaata ja jää rahallisesti voitolle.

Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Vantaalla, Sipoossa.

Vierailija
8/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

susta voi olla tosi iso homma hakea neljää työpaikkaa kuukaudessa,mutta ei se oikeesti ole

Vierailija
9/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat lampsivansa minkä tahansa alan vaativiin asiantuntijatöihin 4000-5000 e/kk bruttopalkalla, suuremmallakin. Todellisuua voi yllättää.

Vierailija
10/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boo2 kirjoitti:

Ensin 3kk karenssi

kun on ollut 3kk karenssissa esim tammi-helmi-maalis, niin huhtikuun korvaus käsitellään huhtikuun jälkeen toukokuussa ja tässä menee 3-4 viikkoa, eli käytännössä olet 5kk ilman, että senttiäkään tulee tilille, kaveri teki näin kun sai pimeen kesäduunin mutta tuo 5kk aika yllätti, kun se ei ollutkaan tuo paljon puhuttu 3kk

Vierailija
11/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boo2 kirjoitti:

Ensin 3kk karenssi

Ei tullut karenssia, kun luovuin oikeuksistani. 😊

Vierailija
12/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää edes lähde mihinkään työtaisteluihin. Olen jo kesällä irtisanoutunut ja teen vain keikkaa, pidän vapaata silloin kuin sitä tarvitsen. Nyt on minun vuoroni olla se vähemmän vastuun kantaja *vain keikkalainen* ja hoitaa tasan vain sen päivän hommat siltä päivältä ja thats it.

Ja jos menen yksikköön missä minulle aamulla lyödään läjäpäin tehtäviä ja vaikeahoitoisia potilaita älyttömällä aikataululla, en mene enää siihen yksikköön toista kertaa.

Oman mielenteveyden kannalta voin suositella kaikille. Näillä palkoilla ainakaan minua ei enää ikinä saa sitoutumaan mihinkään työhön.

Vierailija
13/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan aloittaja ja muut samanmieliset hakeutumaan alaa opiskelemaan ja töihin niihin hoitajien vapauttamiin paikkoihin ...

Mars Mars ...

Kumpa vaan ei karu todellisuus aiheuttais aloittajallekaan enempää mt -ongelmia kuin jo näyttää olevan ...

Vierailija
14/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat lampsivansa minkä tahansa alan vaativiin asiantuntijatöihin 4000-5000 e/kk bruttopalkalla, suuremmallakin. Todellisuua voi yllättää.

Ei luulla. Esim. 1800-2000e bruttopalkka on oikeen hyvä, kun työ päiväpainoitteista ja ei vastuuta muista ihmisistä tai ihmisten hoitamisesta. Noita duunejahan on mollissa ym pilvin pimein kun katsoin.

Hoitajat on kuitenkin tottuneet tekemään töitä, joten ei se ole mikään ongelma. Ihmettelen kyllä miten noinkin paljon on avoimia työpaikkoja, tuollaisia siis, mitä kuka tahansa työtön voi alkaa tekemään kun mitään lupia ja todistuksia ei lain mukaan vaadita. Taitaa suomalaiset olla laiskaa kansaa, kun mieluummin ollaan kotona kuin otetaan noista koppia.

Vierailija
15/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei! Sen yhden viime viikkoisen ketjun aikana selvisi, että hoitsut on niin korkeasti koulutettuja, että ne voi ihan vaan mennä ihan mihin tahansa kiinnostavaan duuniin, jossa luonnollisesti maksetaan myös paljon kevyemmästä työstä paljon enemmän, kuin se lisineen oikeesti varsin korkea liksa.

Sitä ennen voi loikoilla kuukausia, koska MOL tekee poikkeuksen juuri hoitsujen kanssa. Miksikö? No kun niin se vaan. Tämän työttömyyden aikana saa keikkailla niin paljon kuin haluaa, työhönosoituksia ei tule, eivätkä mitkään työttömän velvollisuudet koska heitä. Ihan vaan koska.

Se, että Suomessa on jo yli 200 000 työtöntä, ei vaikuta hoitsuihin. Eikä yksikään työnantaja epäröi palkata ehdottoman ensisijaisesti juuri sitä kiukuttelevaa nillittävää, joka erosi kun alkoi vähän ärsyttää kun ei saa parin vuoden koulutuksella lääkärilevelin palkkaa. Eliittiprospekteja kun ovat.

Vierailija
16/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luulla. Esim. 1800-2000e bruttopalkka on oikeen hyvä, kun työ päiväpainoitteista ja ei vastuuta muista ihmisistä tai ihmisten hoitamisesta. Noita duunejahan on mollissa ym pilvin pimein kun katsoin.

Hoitajat on kuitenkin tottuneet tekemään töitä, joten ei se ole mikään ongelma. Ihmettelen kyllä miten noinkin paljon on avoimia työpaikkoja, tuollaisia siis, mitä kuka tahansa työtön voi alkaa tekemään kun mitään lupia ja todistuksia ei lain mukaan vaadita. Taitaa suomalaiset olla laiskaa kansaa, kun mieluummin ollaan kotona kuin otetaan noista koppia.

Idiootti/jonne/idioottijonnehan se siinä. 

Kun sä tuut työikäiseksi, ja yrität päästä vaikka varastoreiskaksi, homma tyssää kun selviää ettei sulla ole koulutusta eikä kokemusta. Tai jos meet laittoman huonolla palkalla, voi onnistua.

Vierailija
17/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla karu herätys huomata, miten hyvällä palkalla on ollut.

Miksi fyysistä työtä tekevillä ei koskaan saisi olla oikeutta hyvään palkkaan? Miksi se on vain turhille virkamiehille oikeutettua?

Vierailija
18/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää edes lähde mihinkään työtaisteluihin. Olen jo kesällä irtisanoutunut ja teen vain keikkaa, pidän vapaata silloin kuin sitä tarvitsen. Nyt on minun vuoroni olla se vähemmän vastuun kantaja *vain keikkalainen* ja hoitaa tasan vain sen päivän hommat siltä päivältä ja thats it.

Ja jos menen yksikköön missä minulle aamulla lyödään läjäpäin tehtäviä ja vaikeahoitoisia potilaita älyttömällä aikataululla, en mene enää siihen yksikköön toista kertaa.

Oman mielenteveyden kannalta voin suositella kaikille. Näillä palkoilla ainakaan minua ei enää ikinä saa sitoutumaan mihinkään työhön.

Eikö sitten kaikkien kannata olla vain keikkalaisia? Mene sinä naapurikuntaan keikalle, niin minä tulen sieltä sinun kuntaasi keikalle.

Vierailija
19/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boo2 kirjoitti:

Ensin 3kk karenssi

kun on ollut 3kk karenssissa esim tammi-helmi-maalis, niin huhtikuun korvaus käsitellään huhtikuun jälkeen toukokuussa ja tässä menee 3-4 viikkoa, eli käytännössä olet 5kk ilman, että senttiäkään tulee tilille, kaveri teki näin kun sai pimeen kesäduunin mutta tuo 5kk aika yllätti, kun se ei ollutkaan tuo paljon puhuttu 3kk

Ei ole enää 3 kk karenssia uudessa aktiivimallissa vaan puolet tästä. Silti se on pitkä aika ainakin sille, joka joutuu rahavaikeuksiin.

Vierailija
20/42 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpänii kirjoitti:

En ole yliopistotutkinnolla ikinä saanut sellaista palkkaa kuin hoitajat ( siskoni saa terv.hoitajan päivätyöstä 2700e/kk)

Oho, mikä ala? Itse saan ihan kauppispohjalla tuota assistenttina. Mukava ma-pe työ klo 8-16.