Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
541/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät ryppyjä

Vierailija
542/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keinot on olleet kasvojumppa, runsas vedenjuonti, en koskaan mene meikit naamassa nukkumaan, kosteusvoide tai öljy aina puhdistuksen jälkeen ja aurinkosuojaa sisältävät päivävoiteet ja aurinkolasit kirkkaina päivinä.. Nämä käytössä siis teinivuosista asti.

Olen 51, ei ryppyjä eikä helttoja. Ikäni arvataan yleensä 35-45-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun keinot on olleet kasvojumppa, runsas vedenjuonti, en koskaan mene meikit naamassa nukkumaan, kosteusvoide tai öljy aina puhdistuksen jälkeen ja aurinkosuojaa sisältävät päivävoiteet ja aurinkolasit kirkkaina päivinä.. Nämä käytössä siis teinivuosista asti.

Mikään noista ei auta

Vierailija
544/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoidi

Vierailija
545/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

grab slab

Vierailija
546/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

Laitan kokeiluun

Vierailija
547/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

FADS

Vierailija
548/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile retinolia

Vierailija
549/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitoon kannattaa käytää rahaa ja aikaa

Vierailija
550/2032 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä stressiä ja nuku kaunesunia

Vierailija
551/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

Ei taida olla ihan perus ryppyjä

Vierailija
552/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei auta

Harjoittelitko kasvojoogaa säännöllisesti päivittäin vähintään puolen vuoden ajan?

Vierailija
553/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei auta

Harjoittelitko kasvojoogaa säännöllisesti päivittäin vähintään puolen vuoden ajan?

Kokeilin pari päivää ja kyllästyin

Vierailija
554/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei auta

Eihän sitä noin pitkään saa tehdä. Kohta naamasi vääntyy sellaiseen muotoon että ei palaudu koskaan.

Vierailija
555/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosililla lähtee

Vierailija
556/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spf 30

Vierailija
557/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa,hiero ihoa, nuku, juo vettä, ulkoile.

Vierailija
558/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TUPAKKAA!!!!

Vierailija
559/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko heltalla leuanalusta? Minulla on tuollainen ollut aina, vaikka ei ylipainoa. Ei siis liity välttämättä ikääntymiseen.

Vierailija
560/2032 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä verenkierto ja hapekas veri