LOIRI ei sitten saanut haluamiaan "hiljaisia hautajaisia"
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistotilaisuus näyttää olevan Säätytalolla.
Eli valtion edustustiloissa?
Juuri näin. Veronmaksajat pistetään maksamaan miljonäärin hautajaiset ja muistotilaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Paikalla oli paljon urheiluväkeä, mikä Veskun oma laji oli?
Olihan mies kaatuilun maailmanmestari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin asua on syytäkin hieman arvostella.
Se oli ihan liian arkinen.Ei mene aina nappiin hänenkään pukeutuminen, vaikka niin kehutaan.
Aika junttimaista mennä hautajaisiin noin.
Av. mammat olisikin mennyt riippurinnat esillä ja läskit sullottuna legginseihin😂
Me ollaankin av mammoja, ei pääministereitä. Tuon tason virassa olevalta voisi odottaa jo vähän paneutumista pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei asiaan liity sinänsä. Mutta kyllä Lenita oli vanhan näköinen, kun oli lähikuva. Oikein peljästysin!
Paula Koivuniemeä en ensin tunnistanut, ei ole ollut viime vuosina niin paljon julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ollut monta. Jalkapallo, käsipallo, vesipallo (ed kolme Suomen mestaruutta) jääkiekko, biljardi, golf, nyrkkeily. Riittääkö?
Olisi tuo jauho rouva voinut älytä pysyä poissa edes tästä tilaisuudesta
Erikoinen vieraslista. Toinen Loirin pojista jäi pois "työkiireiden" takia. Jari Tervo joka on toitottanut joka tuutissa olevansa Loirille "kuin veli" oli poissa tai jätetty kutsumatta. Loirin viimeisin naisystävä ei myöskään ollut paikalla.
Sampo oli oikein komea omassa tyylissään ja niin isänsä näköinen. 😍
Saattoipa tuokin olla Loirin toive, että saa tulla omalla tyylillä. Ukkoa ei näkynyt, ehkä oli sisällä eikä halunnut kuviin tai flunssan oireita. Varmasti oli hänellä omat syynsä, mitä pitää kunnioittaa.
Minä luin piispa Teemu Laajasalon puheen on kokonaisuudessaan Iltalehdessä. Muuten erinomainen, mutta minua häiritsi kohdat, jossa sanoo Vesa - Matti Loiri, kun sitten monissa paikoissa puhuu tuttavallisesti Vesku.
Tarkoitan, että olisi jättänyt sukunimen kokonaan pois ja maininnut vain Vesa- Matti.
Käykää itse lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vesipallo, biljardi, jalkapallo, nyrkkeily, käsipallo, golf ja jääkiekko.
Ei kait maikkari ollut siellä ilman lupaa, Loiri on tehnyt diilin ja rahat jää perikunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen asiaton pukeutuminen pääministeriltä.
Hautajaisiin ei osallistuta paljain säärin.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesipallo, biljardi, jalkapallo, nyrkkeily, käsipallo, golf ja jääkiekko.
Vesipallo oli uutinen, noista muista ehkä nyrkkeilystä ja biljardista oli joskus puhetta. Kuuluiko Vesku Zoomiin?
Vierailija kirjoitti:
Minä luin piispa Teemu Laajasalon puheen on kokonaisuudessaan Iltalehdessä. Muuten erinomainen, mutta minua häiritsi kohdat, jossa sanoo Vesa - Matti Loiri, kun sitten monissa paikoissa puhuu tuttavallisesti Vesku.
Tarkoitan, että olisi jättänyt sukunimen kokonaan pois ja maininnut vain Vesa- Matti.
Käykää itse lukemassa.
Laajasalo on pellepappi tai hipsteripappi tai mikä nyt onkaan, valittiin piispaksi ettei Stadin kaikki liberaalit eroa kirkosta, talousrikollinenkin, ei vakavasti otettava ns kirkon mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen asiaton pukeutuminen pääministeriltä.
Hautajaisiin ei osallistuta paljain säärin.
Ei mulla muuta.
Sande lähti vain piipahtamaan töiden välissä hautajaisissa. Oliko pakko osallistua?
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuo jauho rouva voinut älytä pysyä poissa edes tästä tilaisuudesta
Ei, hänen kuului edustaa yhdessä kulttuuriministerin kanssa.
Ainoa moka oli se, ettei pääministeri voinut pukeutua hautajaisiin juhlavammin, vaan näytti siltä kuin olisi suhannut kiireellä eduskuntatalosta suoraan kirkkoon eikä ehtinyt vaihtaa työvaatteita edustavampiin. Ehkä hänelle tuli tosiaan niin kiire?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri olisi voinut laittaa edes jakun ylleen, nyt ei ollut kyllä asukokonaisuutta ajateltu loppuun. Ei hautajaisiin mennä arkivaatteissa, vaikka olisi mustatkin vaatteet.
Katsoin samaa.
Jotenkin alaston ja tyhjä olo.
Ei mitään kuin laihaakin laihempi nainen.Törkeää vainajan halveksimista, kyllä. Eikä edes mitään kukkatervehdystä mukana. Olisi pysynyt poissa.
Eihän Haukiokaan tullut kukat käsissä , kyllä molemmilla oli avustajat jotka hoitavat tälläiset asiat.
Ihan normaali ja yleinen käytäntö, että kukkakauppa toimittaa muistokukat suoraan siunauspaikalle, esim. kappeliin.
Medialta nyt voikin odottaa korkeintaan apukoululaisten tasoista uutisointia ja toimintaa muutenkin.
Anteeksi apukoululaisille, teillä on oikeasti kykyjä mihin vaan 👍
EI, musta leninki on aina varma valinta, vrt. Haukio.