Ihastus luki viestin illalla, mutta vastasi siihen vasta seuraavana aamuna
Olisiko tämmöisestä syytä vetää johtopäätökset, että ei ole kummemmin kiinnostusta?
Kommentit (21)
Jos ei olisi vastannut ollenkaan niin ehkä sitten. Jos unisena lukee viestin niin ehkä on parempikin vastata ajatuksella vasta seuraavana aamuna.
Minusta on. Jos itse olen ihastunut, vastaan heti! Tietty voihan sitä vielä kiinnostua, mutta tällä hetkellä henkilö ei ole samalla levelillä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi vastannut ollenkaan niin ehkä sitten. Jos unisena lukee viestin niin ehkä on parempikin vastata ajatuksella vasta seuraavana aamuna.
Mutta jos viesti tulee IHASTUKSELTA, niin aivothan piristyy plinggg! Ap ei ole miehen ihastus. Tai mies ei reagoi ihastukseensa innokkaasti.
Ihan varmasti ihastus halusi vastata aamulla, hyvin levänneenä ja ajatuksella.
Olisi kiva tietää, minkä ikäiset näitä vatvoo? Muutenkin tuntuu, että ihmiset kuvittelee muiden elävän kännykkä kädessä joka sekuntti ja regoimattomuudesta voidaan tulkita vaikka mitä.
Jos se että ei vastaa kertoo siitä ettei kiinnosta niin apn olisi pitänyt viestitellä koko yö läpeensä. Muuten se joka ei vastaa viestiin olisi se jota ei kiinnosta?
Jos on myöhä, saatan jaksaa lukea viestin mutta en enää vastata. Luulisi että järjelläkin voisi tämän verran tajuta.
Riippuu apn viestistä.
Jos ap toivotti hyvät yöt niin äkkiäkös tuohon olisi vastannut samoin. Jos ap kysyi vaikka suunnitelmia seuraaavalle viikonlopulle niin miksi vastata jotain äkkiä illalla kun asialla ei ole kiire?
Olin jo nukkumassa ja unohdin laittaa puhelimen äänettömällä. En oikeastaan nukuksissa edes lukenut viestiä.
Kun rakastuin mieheeni, vastasin hänen viesteihinsä aina ihan heti, samoin hän minun viesteihin. Jos luin hänen viestinsä keskellä yötä, niin vastasin siihen keskellä yötä.
Sillä on varmasti joku toinen, jonka kanssa se oli illalla sängyssä, kun ei vastannut. Not.
Juuri tällaisen kyyläyksen vuoksi otan lukukuittaukset pois käytöstä aina kun vain suinkin mahdollista.
Ei ole.