Luulen että mieheni on vähintään bi
Oli sellainen ihastus episodi muutama vuosi sitten hänellä mieheen. Hän ei tykkää seksistä kanssani ja erektio ei meinaa pysyä. Mitä teen?
Kommentit (23)
Itsekkin bi mutta en kyllä voisi mieheen ihastua. Ainoa mikä siinä kiinnostaa on ku*li ja se irstaus. Jos teillä on sängyssä samaa kaavaa toistavaa seksiä niin sekin vaikuttaa erektioon.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko puhuneet asiasta? Voi olla että kannattaa luottaa intuitioon. Toisaalta erektioon vaikuttavat monet asiat. Vai eikö hän koskaan ole oikein kiihottunut kanssasi?
Rankka tilanne sinulle, kannattaa varmaan hakeutua juttelemaan terapiaan. Yhdelle nuoruuden tuttavalle kävi niin että mies lopulta tunnusti olevansa homo ja tuttavan elämä meni vuosiksi ihan palasiksi. En tunne kovin paljon sympatiaa näitä kaapissa eläjiä kohtaaan.
Miksi et voisi tuntea empatiaa myös kaapissa elävää kohtaan? Ihminen hänkin on.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko puhuneet asiasta? Voi olla että kannattaa luottaa intuitioon. Toisaalta erektioon vaikuttavat monet asiat. Vai eikö hän koskaan ole oikein kiihottunut kanssasi?
Rankka tilanne sinulle, kannattaa varmaan hakeutua juttelemaan terapiaan. Yhdelle nuoruuden tuttavalle kävi niin että mies lopulta tunnusti olevansa homo ja tuttavan elämä meni vuosiksi ihan palasiksi. En tunne kovin paljon sympatiaa näitä kaapissa eläjiä kohtaaan.
Hän tietysti kiistää jyrkästi olevansa bi tai homo. Kuitenkin muistan sen ajan,kun hän oli ihastunut lapsemme harrastuskaverin isään. Sen vain näki. Olin katsomassa monesti silloin lapsemme pelejä ja hän käveli tämän miehen kanssa,naureskeli yms. Sitä kesti kaksi vuotta. Sitten se yhtäkkiä loppui. En tiedä miksi. Nyt heillä on viileän asialliset välit. Ajattelin,kun mieheni vanhemmat kuoli,että tulisi ns ulos kaapista vaan ei tullut. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
MIksi olet homon kanssa?
Aloittaja on bi-miehen kanssa. Ei homomiehen kanssa.
Seksuaalisuus ei ole mikään mustavalkoinen on-off. Me olemme kaikki jossain ääripäiden välissä. Lisäksi tilanne vaihtelee elämän mittaan. Itse miehenä olen seurustellut bi-naisen kanssa. Naiseni oli seurustellut myös toisen naisten kanssa. Meille se oli ihan ok, enkä kokenut olevani mitenkään riittämätön hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi olet homon kanssa?
Seksuaalisuus ei ole mikään mustavalkoinen on-off. Me olemme kaikki jossain ääripäiden välissä. Lisäksi tilanne vaihtelee elämän mittaan. Itse miehenä olen seurustellut bi-naisen kanssa. Naiseni oli seurustellut myös toisen naisten kanssa. Meille se oli ihan ok, enkä kokenut olevani mitenkään riittämätön hänelle.
Ei mua se haittaa,jos mieheni on bi. Mutta sen voisi myöntää eikä ole kiva jos ihastumisia/suhteita miehiin on meidän parisuhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voisi tuntea empatiaa myös kaapissa elävää kohtaan? Ihminen hänkin on.
Kyse tässä tapauksessa oli varmaan valehtelusta toiselle, joka oli jatkunut vuosia.
Heitän kysymyksen: Millä tavoin tämä tilanne eroaa siitä että heterosuhteessa nainen feikkaa seksuaalisesti aktiivista saadakseen lapsen ja parisuhteen, ja kun ne saa niin laittaa "kioskin kiinni"? Kummassakin tapauksessa jotakin oleellista seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvää "unohtuu" jättää kertomatta, joka voisi hyvinkin puolisoa kiinnostaa tulevaisuutta silmälläpitäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi olet homon kanssa?
Ei mua se haittaa,jos mieheni on bi. Mutta sen voisi myöntää eikä ole kiva jos ihastumisia/suhteita miehiin on meidän parisuhteen aikana.
Ihastuksia ei oikein voi välttää. Niitä ei siis myöskään voi kieltää. Eri asia on miten niihin reagoi. Parisuhde on kuitenkin päätös. Avoimuus olisi hyvä tässäkin.
Ei kai kukaan täyshomo enää 2000-luvulla mene naimisiin naisen kanssa vain pitääkseen kulissit pystyssä. Ikisinkkuus on vähintään hyväksyttävää vaikkei uskaltaisikaan tulla kaapista.
No, ehkä pitäisi puhua miehen kanssa? Mitä muutakaan voit tehdä, jos olet onneton?
Toi juttu nyt vaikuttaa, että kaveri on enemmänkin homo kuin bi. Meillä on molemmat, vaimo ja minä oltu myös oman sukupuolen kanssa sängyssä, ennen yhdessä oloa ja yhdessä seurustelun alettua. Ei myönnetä olevamme kuin heteroita, kun ei ole ongelmia seksin kanssa yhdessä. Jos tulee eteen kivaa seuraa sukupuolesta riippumatta, pidetään yhdessä hauskaa! Bi:lle ja meille kaikki käy. Jos ei homma onnistu vastakkaisen sukupuolen kanssa, olet homo tai sitten voisi miehenä tarvita hiukan sinistä pilleriä vaikkapa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan täyshomo enää 2000-luvulla mene naimisiin naisen kanssa vain pitääkseen kulissit pystyssä. Ikisinkkuus on vähintään hyväksyttävää vaikkei uskaltaisikaan tulla kaapista.
Osa meistä on mennyt naimisiin jo ennen 2000-lukua. Ups!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tietysti kiistää jyrkästi olevansa bi tai homo. Kuitenkin muistan sen ajan,kun hän oli ihastunut lapsemme harrastuskaverin isään. Sen vain näki. Olin katsomassa monesti silloin lapsemme pelejä ja hän käveli tämän miehen kanssa,naureskeli yms. Sitä kesti kaksi vuotta. Sitten se yhtäkkiä loppui. En tiedä miksi. Nyt heillä on viileän asialliset välit. Ajattelin,kun mieheni vanhemmat kuoli,että tulisi ns ulos kaapista vaan ei tullut. En tiedä.
Bromance ei ole termistä huolimatta romanttista rakkautta tai eroottista kiinnostusta. Itsekin ole ruuhkavuosina varmasti lapsen harrastuskaverin isän kanssa kävellyt ja naureskellut, huumori auttaa jaksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivissa kristillisissä piireissä tätä vielä tapahtuu.
Hetbiho kirjoitti:
Toi juttu nyt vaikuttaa, että kaveri on enemmänkin homo kuin bi. Meillä on molemmat, vaimo ja minä oltu myös oman sukupuolen kanssa sängyssä, ennen yhdessä oloa ja yhdessä seurustelun alettua. Ei myönnetä olevamme kuin heteroita, kun ei ole ongelmia seksin kanssa yhdessä. Jos tulee eteen kivaa seuraa sukupuolesta riippumatta, pidetään yhdessä hauskaa! Bi:lle ja meille kaikki käy. Jos ei homma onnistu vastakkaisen sukupuolen kanssa, olet homo tai sitten voisi miehenä tarvita hiukan sinistä pilleriä vaikkapa.
Miksi te ette myönnä edes itsellenne olevanne biseksuaaleja, kun kerran myös se oma sukupuoli vetää puoleensa? Haluatte viimeiseen saakka uskotella olevanne heteroita, ja se ilmentää pelkästään mitä mieltä itse olette todellisesta suuntautumisestanne.
Minäkin olen bi ja vaimoni tietää sen. Ainut on että en tiedä kuinka tätä harrastaisin ettei vaimoni siitä suuttuisi.
Kerro vähän tarkemmin? Olisi mukava auttaa, jos ymmärtäisin paremmin tilanteen.
- Toinen bi-mies