♥SUURPERHEKUUMEILIJAT♥ viikko 44
Kommentit (46)
missäs olet Leanna? Tulehan nyt kertomaan mitä sinne Sissille kuuluu?
Nuorimmaisten huoneen siivous käynnissä. Sain tarpeekseni siellä vallitsevasta kaaoksesta ja nyt on aloitettu suursiivo. Ohjelmassa on lelujen plokkausta, järjestelyä jne. Totesin että on aika siivota joitakin leluja pois käytöstä ja muutenkin vähän uusia järjestystä huoneessa. Lattian kuivumista odottelen parhaillaan.
Mä tilasin itselleni ihan vain mielenkiinnosta noita ovistestejä. Eilen jo tulivat joten tosi nopeaa palvelua (torstaina tilasin). Aamulla sitten kokeilin ensimmäisen liuskan ja hiukan meni pieleen, mutta huomenna sitten viisaampana. Haluan nyt selvittää onko mulla ovis tosiaan silloin kun itse sen kuvittelen olevan. Nyt on kp12/28-30.
Eipä tässä muuta, jatkan siivousta.
Medison
Ja kiitos kaikille onnitteluista!
Kyllä siltä tuntuukin, että onnea tässä tarvitaan. Ei nimittäin millään voi vielä edes uskoa, että plussaa testi näytti. Oireita on aika vähänlaisesti. Vähän väsyä ja illalla palelua. Eilen illalla makasin fleecehuovan alla sohvalla ja katselin telkkaria. Mutta muistakin ne " kunnon" olot on alkaneet vasta rv 6+, eli sitä odotellessa. Saas nähdä, koska esikko alkaa epäillä jotakin, hänellä yleensä aika hyvät tuntosarvet :)
Ai niin, se l.a. olisi sitten jossain heinäkuun puolenvälin paikkeilla. Laskin tekaylla eilen, kun se ottaa myös kierron pituuden huomioon, ja sain 13.7. Kolmonen meillä syntynyt 14.7. :) Ja kaksi muutakin kesän lasta löytyy, joten aikamoinen synttärisuma olisi kesällä meillä.
Jep, siivousta olisi ohjelmassa täälläkin tälle päivälle ja vähän tenttiin lukua. Vanhempi pojista lähti äskettäin elämänsä ensimmäiselle jääkiekko pelireissulle ja oli niin jännittynyt, että. Mies ja esikko ovat parturissa ja minä täällä koneella roikkumassa. Joku joskus kysyi, että missä muualla on rekisteröityneenä käyttäjänä. Minä en ole missään muualla kuin täällä. Ei yksinkertaisesti aika riitä.
Oletteko muuten muut käyttäneet tuota huuto.nettiä minkä verran? Itse olen vasta viimeaikoina katsastellut paikkaa tarkemmin ja huomasin vain, että tooosi paljon ihmiset myyvät ihan uutta tavaraa. Helppoa ostaa, mutta myyjän täytyy nähdä postittamisen vaiva.
Mutta nyt lähden viskaamaan sänkyvaatteita pihalle, kun vielä sää sallii. Mukavaa päivää kaikille!
M+4+? (ei vain uskalla merkata mitään vielä :/ )
Minä en oo tänään siivonnut yhtään. Laiskistuttaa. Ihan toimettomana en oo ollut...koko aamupäivä ulkoiltiin ja oltiin anoppilassa vieraisilla...paistettiin ulkona nuotiolla makkaraa ja hiihdeltiin lasten kanssa. Vähän aika sitten tultiin kotio ja oottelen iltaa kun mennään saunaan. Siinähän taas tämäkin lauantai menee...
Oon niin ärsyyntynyt ja pettynyt kun mies alkaa pistää kapuloita rattaisiin vauvahankinnoissa. Kuopus ollut uhmakas pari päivää, niin kai se mies sitä aattelee, että muksut ois vanhempia kun vauva tulee, mutta mua ottaa niin päähän toi huopaaminen ja soutaminen ees taas. Voi kökkö. Toivottavasti muilla paremmat fiilikset.
Tänään olenkin ahkeroinut monen viikon edestä. Pesin kaikki kesävatteet pois ja laitoin talvitamineet järjestykseen ja muutenkin olen siivoillut koko pitkän päivän.
Pitkältä tämä päivä tuntuukin kun olen aamulla herännyt jo viideltä joka johtuu siitä että nukahdettiin kuopusten kanssa eilen iltakahdeksalta! Noh ainakin sain univelat kuitattua!!
Tänään on ollut outo olo, huippaa, kuvottaa ja päätä särkee ja veskissä olen rampannut kyttäämässä josko täti suvaitsee sapua, mahaa juilii siihen malliin että matkalla varmaan tänne jo on !!
Ruoka on kohta valmiina, sitten syödään ja lähden tekemään pätkä-illan 18-22 ja sen päälle saunaan ja nukkumaan !!
Mukavaa lauantai-iltaa teille kaikille !!
Isotikru
Ihan ekaksi Mistille onnittelut raskaudesta!!
Ja kukahan se oli, jonka mies alkanut pistää kapuloita rattaisiin: tuttua on täälläkin. Meilläkään ei mies näytä tietävän mitä haluaa. Välillä ehdoton ei, välillä sitten puhuu enemmän ja vähemmän asiasta, laskeskelee kuukausia, koska syntyisi jne!! Ja toimii vastaavasti, välillä ehkäistään ja välillä ei. Eli aikas jänskää on tämä elämä täälläpäin. Tätiä odottelen saapuvaksi huomenna tai alkuviikolla, sillä ajoitukset ovat tainneet olla aika väärät...
Viime torstaina meillä koettiin kauhunhetkiä. Kuopus 2v. kiipesi sisarusten kerrossänkyyn ylös ja tuli sieltä pää edellä alas. Pahemmalta onneksi vältyttiin, iso kuhmu, verta nenästä ja silmä mustana riitti. Aivotärähdyksen varalta heräiltiin pitkin yötä ja vielä päiväkodissa tietysti seurailtiin eilinen. Kyllä pisti miettimään, että vieläkö muka OIKEASTI haluaa lisää lapsia, kun nämäkin täytyisi kyetä pitämään ehjänä ja hengissä...Ihan kauheaa.
Kuinkas Leannan Sissi? Kuulumisia odotellaan, toivottavasti kaikki on hyvin.
Mutta ruuanlaitto kutsuu taas. Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Suviruusu
niitä on tässä odoteltu perjantaista alkaen,,toivottavasti kaikki on ok ??
Laitoin just ruuan uuniin ja odottelen töihin lähtöä.. kyllä on aikamoista kelloon kyttäämistä nämäkin pätkä-illat !
Tänään onkin ollut laiskottelupäivä, en ole jaksanut tarttua oikein kiinni mistään mutta sainhan eilen paljon tehtyä, monen viikon edestä!!
Tosin sitä tavallista pyykkäämistä ja ruuan laittoa olen tehnyt ja olis ollut kiva värkätä jotain pieniä joululahjojakin servettitekniikalla mutta tykötarpeista on pula. pitänee ens viikolla täyttää taas varastoja !!
Nyt lähden ulkoilemaan tuon koiruuden kanssa ennenkuin ihan tylsistyn tänne sisälle !
Palailen työillan jälkeen ainakin lueskelemaan uudet jutut !!
Isotikru
On kovasti odotettu ultrakuulumisia. Toivottavasti kaikki on tosiaan ok! Tulehan nyt ihmeessä päästämään meidät jännityksestä.
Olen koko viikonlopun siivoillut ja kyläillyt. Nyt en kerkiä sen enempää, katsotaan huomenna. Sauna odottaa....
Medison
Voi kun mua on " huudeltu" !!!!Nolottaa etten muistanut ilmottaa nettipimentoani...
Ultrassa kaikki hyvin.Vauva on vilkas,kaikki tarvittava näkyi ja löytyi.
Sukupuoli saatiin selville,itse oikeastaan huomasin ja ymmärsin sen kuva ruudulta,vain tarkistin kysymällä kätilöltä.Mutta en nyt tässä sitä paljasta kun mut on täällä tunnistettu ja en halua tiedon leviävän tätä kautta...
Leanna+5 ja sissi rv 20+
jospa nyt muutaman rivin jopa naputtelisi.
Mä olen ja ruvennut miettimään tuota lapsiluku juttua oikein vakavasti. Siis pakkohan se kait on jossain vaiheessa tulla sekin olo että nyt tämä on tässä. Järjellä olen ajatellut että jos sen kuudennen saisimme niin olisi sitten viimeinen, mutta sitten aina välillä tuolla takaraivossa välähtää ajatus että jos sitten siihen perään vielä yhden tekisi lyhyellä ikäerolla. Toisaalta välillä tulee sellainen olo että olisi kiva jos noita säilytettäviä tavaroita ja vaatteita jne pikkuhiljaa sitten alkaisi katsoa poispäin, mutta sitten taas tulee ajatus että jos meille kuiteskin vielä senkin jälkeen pieni tulee. On aikast vaikeaa miettiä näitä, mutta ehkäpä tähän päteekin parhaiten se että täytyy mennä yksi kerrallaan ja katsoa miltä tuntuu.
Olen muutenkin miettinyt että josko mun pitäisi tämä kierto nyt pitää pientä paussia. Meillä on tulossa työporukalla pikkujouluristeily ja haluaisin mielelläni olla siellä ihan viihteellä, ja jos tästä kierrosta nyt tärppäisi niin en millään haluaisi heti jäädä raskaudesta kiinni. Täytyypi katsoa malttaisko sitä kuukauden odottaa:)
Ja kummeista oli galluppia. Tähän asti on kummit keksitty ihan helpolla, ja mahdolliselle kuudennellekin on yksi ystäväpariskunta mietittynä. Meillä on esikoisella kaksi kummia (pariskunta) ja kaikilla muilla on kolme taikka neljä (kaksi pariskuntaa taikka pariskunta ja yksinäinen ystävä). Meillä on kummallakin vain yksi sisarus ja heidät on tietty jo käytetty heti ekalla ja tokalla lapsella, mutta onneksi tuo ystäväpiiri on laaja joten kummeja on hyvin löytynyt.
Tylsä ilma. Tosi kylmä enkä mäkään tuosta talvesta niin hirveesti innostu. Pari kuukautta lunta ja pakkasta olisi ihan riittävä, kaikki sen yli menevä on hrr hrr hrr. Ei auta, täytyy kaivaa lämpimiä vaatteita esiin ja mennä sukkahousu ostoksille:)
Medison
Hei kaikille suurperheellisille! Sivusta olen jo pidemmän aikaa seurannut teidän kirjottelua, ja päätin pikkuhiljaa hivuttautua joukkoon hurjaan, sillä kovista yrityksistäni huolimatta en ole saanut vauvakuumettani nujerrettua. Eli olen 37-vuotias neljän lapsen äiti, lapset ovat t-97, t-00, p-02, p-05. Nelosen jälkeen olin jo vannonut, että se oli varmasti viimeinen, koliikkivauva kun oli ja muutoinkin kovin äiti riippuvainen. Viikko takaperin vihdoin saatiin tuo jatkuva tissin nassutuskin poikki, joten tässähän meinaa tulla tekemisen puute...
Mutta ei taida olla järjen asioita nämä vauvapuuhat, joten täältäpä taas itseni löydän...
Olen siis 37 ja mieheni 42, olemme molemmat taideammateissa, kotoisin Uudeltamaalta jne..
Kärsimättömänä odottelen kuukautisten alkamista imetyksen loputtua, jotta pääsisi yrittämään sitä viidettä ja viimeistä...
mä kirjoitin jo pitkän tarinan, sit näppäimistöstä loppui patterit ja kun sain vaihdettua, koko viesti katos taivaantuuliin.
Noh lyhyesti vielä, mun viikonloppu meni katastrofaalisen vatsataudin kourissa. Pääsi yllättämään ihan todella. Sit olin vielä muksujen kansa keskenään kun mies meni töihin.. Mä pelkäsin että kuolen ja sit pelkäsin etten kuolekaan..
Welcome monalisa näiden upeiden naisten pariin. (Sorry jos joukossa on joku mieskin.)
Nimittäin mun mies ei kestä yhtään viirua kuumetta, puhumattakaan sit vauvakuumeesta.. Sillä särkee joka paikkaa, paleltaa niin, että hampaat lyö luokkua ja makaa kuolemaa tehden peiton alla ja pyytää palveluksia.. sit kun mitataan ne huikeat lukemat mua naurattaa niin, että pissat meinaa tulla housuun: 37.1 .. ja oikeasti se on saanu siitä 3 päivää sairaslomaakin kun ei pysy tolpillaan. Kyllä miesten kelpaa.
Medisonin simpat sai siis kloorimyrkytyksen, jää muuten uimahallikäynnit minulta nyt väliin. Kyllä ne varmaan yhdet pikkujoulut kestäis ;) Pikkuhiprakassa, tonttulakit silmillä, soihdut sammuksissa hiihtelevät munasolun luukuille koputtelemaan. Siellä hihittelevät ja tuuppivat toisiaan ja fiksuin onnistuu jymäyttämään neiti Valikoivan.
(.) 28/28-xx ja tänään testailin ovistikulla kun on näet vinoutunut huumorintaju enkä ottanu opikseni viime kuussa. Sain muuten tulokseksi tasavahvat viivat.
Silloin kp 16 tienoilla sain vahvan O:n ja se viiva sit katosi välillä tullakseen tänään esiin. Hyppäänkö peittoihin vai ostanko raskaustestin? Mä olen aina tienny olevani vähän outo mut nyt just en kestä, että mun paras ystäväni, mun jumalainen, raskausarpinen, yrkkätaudin kuivettama rusinatissikroppa pettää mut ja pelleilee mun kustannuksella. Itse tätsyä odotan tulevaksi Oilin perusteella ylihuomenna..
ja mitähän kivaa ens kuussa..
Mulla oli tänään lyhyempi duunipäivä joten kotiin ja koneella tietysti heti notkumassa !!! eipä silti ehdin mä tuossa jo isukin kanssa " päikkäritkin " ottaa että nou hätä vaikka koko illan tässä istuskelisinkin.
Mona Lisa ( sori jos meni nikki väärin) tervetuloa hurahtaneiden joukkoon kuumeileman, tämä on hyvä jengi joka täällä palstalla pyörii. osa enemmän ja osa vähemmän aktiivisesti mutta kuitenkin : )
Aamulla oli aivan ihana kirpeä syysaamu kun oli koiruuden kanssa lenkillä mutta kun duuniin ennätin niin johan alkoi sataa taivaan täydeltä ja sitä onkin sitten koko päivän piisannut !!
Tänään ei ole illaksi suunniteltua ohjelmaa mutta eiköhän sitä saa aikansa pyykätessä ja ruokaa laittaessa kulumaan ja telkusta ajattelin vikan jakson Käenpesääkin katsoa !!
Mietin jo, että pistäydynkö kaupasta hakemassa lankaa, ( seitsemän veljeksen colour-lankaa maastonvihreän sävyistä)että saan esikoiselle villasukkia alkaa neulomaan mutta ei oikein innostais tuonne kaatosateeseen lähteminen..
Esikoinen on ollutkin tämän päivän kotona ja isukki käytti aamulla häntä lekurissa kun on pitkittynyt syysflunssa rintaan pistoineen ja yskineen, mutta labrat olivat ok ja diagnoosi että viruksen aiheuttamaa.
Odotellaan että paranee, kait se juhannukseksi jo helpottaa ?? nm jo nyt kaikenmaailman pöpöihin kyllästynyt äitykkä
Nyt taidan lopettaa kun ei mulla ole edes oikeaa asiaa teille, kunhan vaan aikani kuluksi " höpötän "
Illanjatkoja !!
Isotikru
Taas on saatu viikko käyntiin. Kyllä se olikin taas inhaa, loman jälkeen. Mulla on maanantaisin ihan kummallinen lukujärjestys: opetusta klo 14-17. Mutta koska eskarilainen on vietävä 9.00 eskarille, niin kellohan soitti jo seitsemältä. Ja että mua väsytti. Illalla ei meinannut uni tulla sitten millään ja aamulla sitten olis nukuttanut senkin edestä :/ Mä olen niin illanvirkku, aamun torkku, kun ihminen vaan olla voi. Onneksi meillä lapsetkin on aamulla nukkuvaa sorttia, ettei tarvi nahkavekkarin herätyksiin nousta ihan epäinhimillisiin aikoihin.
Monalisalle teretulemast :) Kyllä tänne mahtuu. Ja Neppikselle: ei kai kukaan mies uskaltais täällä meidän joukossa hillua ;)
Neppiksellähän on muutenkin jännät paikat! Jokohan nyt se heinäkuun plussa olis tulossa? Onko sulla muita oireita kuin tuo ovis plussa? Teillä ei vissiin ole tarvittu edes niitä hiprakassa uivia simppoja, jos nyt on jo tärppi käynyt ;)
Kummeista. Meillä alkaa myös olla jo kohta kummipula. Ihan oikein tosissaan joudutaan kyllä asiaa miettimään, jos meille viides tulee. Sisarukset on jo käytetty ja parhaat ystävätkin. Kun ei ihan ketä tahansa kadunmiestä haluttaisi sellaiseen kunniatehtävään pyytää. Mutta ehkä se on sitten sen ajan murhe....
ON: Tätiä odottelen. Kyllä se tulee, vaikka niin toivoisin sen poissa pysyvän. Kahtena aamuyönä olen nyt herännyt pissalle ja ne näpyt nassukasta puuttuu vieläkin, mutta toisaalta, jos en vaikka ovuloinutkaan ollenkaan, niin ei varmaan ole niitä pms-oiretakaan kauheesti? No, kattellaan.
Nyt täytyy mennä. Hyvät illan jatkot kaikille!
Misti ja nelikko
..alkaa olla jo riippuvuussuhde tähän hommaan.. ;)
Misti:
Ei mulla kyllä ole mitään oireita, kurkku on kipeä ja se kamala vatsatautihan kaatoi mut viikonloppuna punkkaan.. Ja se kyllä olis kaikkien lakien ja järjenkin vastaista, että joku kestosimppa olis pysyny hengissä.. just tässä kuussa luovuin toivosta kun ei edes ukon kans ehdi saman peiton alle ;) ei mitään toivoa kyllä.
Missäs kaikki muut leidit ovat? maanantaimasennusta?
En paljon koneella ole kerennyt olemaan, muutakin puuhaa välillä. Ikkunan pesut jäi huolestuttavaan vaiheeseen, näin kylmällä en ala availemaan. Jospa se vielä hiukan lämpeis jonakin päivänä.
Meillä on kummeista todellinen pula, jos viides saadaan. Mulla kun on yksi sisar ja miehellä ei sisaruksia ollenkaan. Tuttavapiiristä ollaan siis kummeja kyselty, eikä sellaisia pariskuntia oikein ole enää. Ei silti yksittäisiäkään. Naapurissa olis oikein mukava pariskunta, joiden kanssa ollaan paljon tekemisissäkin, mut heillä on monta kummilasta. Hiukan täytyy ajatella sitäkin, ettei kummiudesta saa tulla rasite. Meillä tosin ei olla mitenkään yltiöpäisiin kummien lahjoihin totuttukaan, kun tarkoitus ei ole, että kummit toimis runsauden sarvena. Itsekään kummeina emme pysty rahaa paljoakaan käyttämään.
Huomenna pitää leipoa kakkosen viikonloppuna olevia synttäreitä varten. Tippaakaan ei kiinnosta leipomishommat, mut tehtävä se on. Pojan kutsujen ohjelma on kans auki, olisko kellään hyviä vinkkejä 9v-synttäreille, joille tulee muutama poika?
tää mein kone kettuilee mulla ja joudun sitä kohta monottaan jos ei ala uskoon... En toki käytä tätä samaa metodia lastenkasvatuksessa, nää koneet välillä ottaa NIIN kuuppaan!!!! no se siitä.
Mä oonkin täällä odotellu menkkoja koko päivän kun ne on tupannu oleen niin tarkat nyt pillereitten aikana että niistä olis voinu tarkistaa ajankin, mut nyt EI NÄY EI KUULU!!! kuumeisessa päässäni tietysti kuvittelen ties mitä, mut melkoinen sissi tulee jos pilleritkään ei oo pidätelly... no en nyt kuitenkaan usko että niin olis käyny, tää on nyt vaan joku luonnon oikku!
Tervetuloa uudet kirjoittelijat mukaan, itsekin vasta aloitin tässä upeassa seurassa, missä kukaan ei pidä tyhmänä jos kerrot haluavasi lisää lapsia!
Jotain galluppia oli tuossa viimeviikon pinossa noista syntymä viikoista mulla näin:
1. rv 41+4
2. rv 41+5
3. rv 40+4 käynnistettiin raskaudiabeteksen takia.
Kummeista, meille tulis neljännen lapsen kohdalla jo tuo ongelma kun kaikki meidän sisarukset on jo käytössä... ehkä joku kaveri pariskunta vois käydä.
Äidilleni tässä erehdyin kertomaan että kuumetta taas pukkaa ni hyvä ettei se pyörtyny.... :( tuumas siihen että älkää nyt enää, eikö näissäkin ole jo tarpeeksi :( ihan kun hän joutusis niitä hoitamaan.... inhottavaa kuulla tuollasta omalta äidiltä.
Tyhmänä viel kyselen että mistä tuo täti nimitys on tullut? ymmärsin kyl sen tarkottavan menkkoja mut kuitenkin....
S
Heipat pitkästä aikaa!!
Joka päivä olen taas käynyt lueskelemassa, mutta kirjoittelut on jääneet väliin.
Sairasteltu on tosiaan, meidänkin perheessä, aivan riittävästi. Viime torstain ja perjantain olin taas kuopuksen kanssa kotona, kun oli jälleen kerran kuumeessa ja flunssassa. Vieläkin on kotona sitten mummin kanssa ainakin huomisen...Saas nähdä, jatkanko itse sitten siitä, mihin poika jää; olo on aikas flunssainen.
Tosi hankalaa, kun saa koko ajan stressata siitä, kuka hoitaa sairaita lapsia kotona. Välillä tosiaan on jo käynyt mielessä, että pitäisi kai lopettaa taas koko työnteko! Johan tässä on oltu töissä melkein kolme kuukautta!
Meilläkin olisi kummiongelma, jos vielä tarvittaisiin. Tädit ja sedät on jo tehokkaasti valjastettu hommiin, kaipa menisi sitten ystävien puolelle enemmän.
Näillä näkymin tosin uusia kummeja ei vielä tarvitsekaan etsiä, meillä rakas ukkokulta taas alkoi soutaa ja huovata tämän vauvaprojektin kanssa. " Ei nyt ole paras aika sille" , " eikös nyt voitaisi keskittyä näihin, mitä on jo?" jne...Ottaa jo vähän päähän; ensin ei ja sitten joo ja sitten ei: rasittavaa!!
Mutta marmatus sikseen. Taitaa olla aika painua pehkuihin, että jaksaa taas aamulla töihin.
Plussatuulia kaikille (lupaavaltahan täällä taisi parilla kuulostaakin)!
Suviruusu
Eilen en ehtinytkään koneelle. Pitää ottaa vahinko kiinni ja taas turista kuulumisia.
Mies sanoi viikonlopulla, että kuinka sä jaksat kytätä tuota vauvalehden sivua aamusta iltaan???? Höh!
Vastasin, että siellä liikkuu samanlaisia mammoja ajatuksineen kun minä, eikä siellä tarvii tosiaan hävetä sanoessaan, että on vauvakuume vaikka muksuja jo useita...
Mies siihen naurahti hymy suupielessä ja siirtyi itse taas tutkimaan autokauppa sivuja ja huuteli, että tuu kattomaan tätä autoo, tänne mahtus niin ja niin paljon...Hah!
Liekö tuo autokuume sitten miehen vauvakuumetta...tiedä häntä, mutta minulle se on merkki siitä, että mies on hyväksynyt ajatuksen uudesta vauvasta ja alkaa isomman auton ostoa miettiä.
Sederiinalle tsemppi terkut.
Voisin hyvin kuvitella oman äiteni ja anopin sanovan myös minulle jossain vaiheessa, että älkää enempää tehkö...onhan teillä jo kolme hoidettavana. Todellakaan ei kuulu muille vaikka haluaisin kymmenen lasta. ( ÖH...Neljä riittää.)
Kun aikaisemmin oli puhetta siitä, mistä tietää, että onko lapsiluku täynnä niin minä ainakin olin kolmosen syntymän jälkeen varma, että tässä ne nyt on ja vannoinkin asian...toisin kävi...neljäs haaveena niin kovasti, että kuvittelen itselleni välillä olemattomia raskausoireita...SEKOAMASSA ilmeisesti. Hah! Mutta luulen kyllä lapsilukumme tulevan täyteen haaveissa olevan nelosen jälkeen.
Tänään onkin vapaapäivä töistä kun kuopus on niin nuhanen ja yskänen...tuo astma aina pahenee flunssan yhteydessä, joten en viitsinyt häntä tarhaan viedä. Nyt aamukahveelle.
Täällä Pirkanmaalla tulee lunta ihan kuin talvella konsanaan! Toisaalta ihanaa ja toisaalta ikävää. Ihanaa siksi, että heti tuntuu jouluisemmalta ja ikävää siksi, että jos tää talvi jo nyt alkaa, niin kylläpä siitä tulee pitkä. Minä en ole niitä kaikkein innokkaimpia talvi-ihmisiä, vaan kevät ja kesä on enemmänkin mun vyodenaikojani.
Neppis, miltä näyttää?
(.) poskia kuumottaa ja välillä vilunväreitä. Silti olo ihan sellainen, että kohta ne alkaa. Tänään tasan 2 viikkoa siitä ovistestin plussasta, mutta vasta kp 24, kun yleensä kierto 26 päivää. On tää taas :)
Jep, tällä nousee jo pino muillekin kirjotettavaksi. Antakaahan kuulua itsestänne :)
M + 4
.. ja mun uuteen testiin ei tullu edes kontrolliviivaa.. että nyt sitten passas testailut ;) En senttiäkään uhraa enää!
Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille
T.Neppis pakastuneena