Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaitteko teineiltä ruokapöytätapoja? Muutenkin..

Vierailija
19.09.2022 |

14v muuten siisti jne tyttö on välinpitämätön ruokapöydässä. Ei koskaan ota haarukkaa käteensä vaikka kehotan, survoo pihviä suuhun ja haukkailee, hörppii lautasen reunalta jne. Kiireellä syö ja häippäsee. Lautasen vie koneeseen, minkä olen aina vaatinut lapsilta. Jos puhun ja kehotan, saattaa naureskella välinpitämöttömästi tai olla kuin ei kuulisi. Muutenkin tätä ivaa ja välinpitämättömyyttä tullut juuri minua kohtaan. Eikä enää välittäisi osallistua siivoukseen. Pyydän viemään roskat, lähtee ulos ja ne jää siihen.
Koulussa pärjää erinomaisesti yms ns kunnon tunnollinen tyttö.

Miten toimia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarukalla survoo suuta täyteen, puhuu ruoka suussa, kiire, nuolee lautasen mitä vaan. Kun huomautan virkistelee eikä ole kuulevinaan. Muissakin asioissa minua kohtaan tätä. Arvostelee ja ihan kuin halveksisi välillä. Ei ole aiemmin ollut. Pienemmät saa huonoa mallia.

Oliko tämä AP? Jos on niin tässähän on ristiriita. Aloituksessa lukee, ettei teini ota haarukkaa käteensä, ja tässä vastauksessa, että haarukalla tunkee ruokaa suuhunsa. Vai jaloillako se teini sitä haarukkaa käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi