Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä on testi mihin z-sukupolvi tietää vastaukset?

Vierailija
19.09.2022 |

Osaatteko te nuoret vastata oikein lähes kaikkiin kysymyksiin? Oon 29v ja tämä testi sai itseni tuntemaan vanhaksi, sillä en tiennyt kuin neljään kohtaan vastausen. Mites muut itseänikin vanhemmat selviävät tästä testistä:

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009075466.html

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 oikein. Vain Twitch on tuttu kun sieltä itsekin kattelen juttuja. Loput viisi oikeeta vastausta oli arvauksia, ei mitään käryä lasten jutuista.

t:vanha datakääpä

Vierailija
22/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyl tod fosiileita 🤣🤣🤣🤣

Muista se, että säkin tuut myös fossiiliksi aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 arvaamalla, tuskin olisin omana aikanani tiennyt yhtään paremmin. Eihän noita nuoretkaan voi tietää, ellei katsele sarjoja, käytät sosiaalista mediaa, tunne julkkiksia, jne.

Vierailija
24/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on testi, JOHON z-sukupolvi tietää vastaukset.

Olen 42v, kouluaikanani meiltä edellytettiin läsnäolon lisäksi oppimista.

Vierailija
25/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 oikein, oon 55v. Pari arvausta poissulkumenetelmällä, lisäksi yks olis pitänyt tietää, tajusin heti kun olin vastannut.

Vierailija
26/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 oikein. Olen lapseton 56-vuotias enkä työskentele nuorten parissa. Saan korkeita pisteitä useimmista tietoja mittaavista testeistä koska olen äärimmäisen utelias ja luen jatkuvasti.

Vierailija
27/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on testi, JOHON z-sukupolvi tietää vastaukset.

Olen 42v, kouluaikanani meiltä edellytettiin läsnäolon lisäksi oppimista.

Onko noilla jokin ero? En ollut äidinkielen tunneilla oikein hereillä, enkä vieläkään ymmärrä mitään sijamuodoista tms. M40

Vierailija
28/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 oikein. Olen lapseton 56-vuotias enkä työskentele nuorten parissa. Saan korkeita pisteitä useimmista tietoja mittaavista testeistä koska olen äärimmäisen utelias ja luen jatkuvasti.

Luen minäkin, mutta miten voisin tietää jonkun random räppärin tai näyttelijän nimen.

Vierailija
29/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

11/14, 1 veikkaamalla oikein, muut suht helppoja.

N31

Vierailija
30/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13/14

Yksi meni väärin ja yhdestä toisestakaan kohdasta en ollut ihan varma, mutta väärien vastausten poissulkemistaktiikalla siitäkin selvisi. Kyllä noihin mielestäni pystyi aika helposti vastaamaan ihan vain yleisen tiedon perusteella, mihin medioissa ja somessa törmää. Ei tarvinnut olla mitenkään kohderyhmää tai sen syvällisemmin perillä noista ihmisistä tai ilmiöistä. Eikä mulla ole edes lapsia, että niiden takia seuraisin tuollaisia juttuja. (Kai mulle vain helposti tarttuu päähän kaikenlaista epäoleellista knoppitietoa sitä sun tätä lueskellessa.)

N44

Vierailija
31/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini sai viis oikein. Outoja kysymyksiä kuulemma.

Vierailija
32/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13/14

Yksi meni väärin ja yhdestä toisestakaan kohdasta en ollut ihan varma, mutta väärien vastausten poissulkemistaktiikalla siitäkin selvisi. Kyllä noihin mielestäni pystyi aika helposti vastaamaan ihan vain yleisen tiedon perusteella, mihin medioissa ja somessa törmää. Ei tarvinnut olla mitenkään kohderyhmää tai sen syvällisemmin perillä noista ihmisistä tai ilmiöistä. Eikä mulla ole edes lapsia, että niiden takia seuraisin tuollaisia juttuja. (Kai mulle vain helposti tarttuu päähän kaikenlaista epäoleellista knoppitietoa sitä sun tätä lueskellessa.)

N44

Sä tiedät sitten paremmin kuin osa nuorisosta joille nuo on suunnattuja. Hassua, että keski-ikäiset naiset ovat muita parempia.

Vierailija
33/33 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP.