Tässä on testi mihin z-sukupolvi tietää vastaukset?
Osaatteko te nuoret vastata oikein lähes kaikkiin kysymyksiin? Oon 29v ja tämä testi sai itseni tuntemaan vanhaksi, sillä en tiennyt kuin neljään kohtaan vastausen. Mites muut itseänikin vanhemmat selviävät tästä testistä:
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
5 oikein, lottosin, yhtään en tiennyt, noita susseja yritin päätellä, olen näköjään sukupolvea X
Mä pystyin päättelemään muutamaan oikean vastauksen ja pari meni itselläni ihan veikaten.
Minkä ikäinen olet?
Ap
3 oikein. Yhtään en tiennyt. Nuo on ihan lasten juttuja. Olen 37.
Sain 5 oikein, olen 42v.
Lapseni sai myös saman tuloksen ja ikää 13v.
En tiedä edes keitä ovat Z-sukupolven ihmiset. Tuskin kuitenkaan niitä roistoja jotka mellastavat Ukrainassa.
Pyöreä nolla. MItään hajuakaan vastauksista, mutta onhan minulla ikääkin kohta 50.
Vierailija kirjoitti:
Sain 5 oikein, olen 42v.
Lapseni sai myös saman tuloksen ja ikää 13v.
Eli testin voi kyseenalaistaa, kun nuoretkaan eivät tiedä leikiten vastauksia.
Ap
Sain 7 oikein,olen 55 vuotias. Aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain 5 oikein, olen 42v.
Lapseni sai myös saman tuloksen ja ikää 13v.Eli testin voi kyseenalaistaa, kun nuoretkaan eivät tiedä leikiten vastauksia.
Ap
No mulla poika ja sanoi, että ihme tyyppejä, vaikka koneella/tubessa viettääkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä edes keitä ovat Z-sukupolven ihmiset. Tuskin kuitenkaan niitä roistoja jotka mellastavat Ukrainassa.
1996 ja 2015 vuosien välillä syntyneet ovat z-sukupolvea.
5 oikein joista kaksi arvasin. Oon myös 29-vuotias.
7/14 oikein joista 2 tiesin, loput päättelyitä ja arvauksia. Tiesin että Billie Eilishin veljen nimi on Finneas ja että pääkalloemoji tarkoittaa nauruun kuolemista. Olen 34-vuotias.
4 tiesin ja sain oikein, 2 arvasin oikein ja loput arvaukset meni väärin.
Ikä 32.
11 oikein ja olen 42 vuotias, työskentelen nuorten parissa, pitää yrittää olla ajan hermolla -_-
Vierailija kirjoitti:
12/14, olen 36 v.
Ihan arvaten vai tietoa?
32v ja ainoastaan 3 meni väärin. Fitti, Sex Education ja Viivi ja Venla.
13/14, kaikki oikein menneet tietoa (väärin arvasin Eilishin veljen nimen). Olen 24-vuotias.
5 oikein, lottosin, yhtään en tiennyt, noita susseja yritin päätellä, olen näköjään sukupolvea X