Olen puhelinmyyjä ja tienaan 6h työpäivillä 3000-3500€/kk. Kysy minulta mitä vaan.
Eli olen puhelinmyyjä, jolla on suhteelisen hyvä ansio. Vastailen alaa askarruttaviin kysymyksiin mielellään.
Kommentit (68)
Kerrohan sitten, miksi useat puhelinmyyjät aloittavat: "kun me nyt siellä teidän alueella tehdään..."? Mitä lisäarvoa se tuo sille, jolle ollaan tarjoamassa, että ollaan siellä "teidän alueella"? Rupeankin aina tämän kuullessani grillaamaan soittajaa ihan piruuttani, eikä kukaan ole oikein innokas enää jatkamaan myymistä. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset ostavat uuden liittymän puhelimessa vuonna 2022?
Sellaset ihmiset, jotka tietää, että sieltä saakaikista edullisimman tarjouksen. Plus myydään sitä muutakin , kun liittymiä. Paljon vaikka puhelimia ym. laitteita.
Kerran vaihdoin saman operaattorin liittymän edullisempaan, rajattomaan liittymään, vaikka en muuten puhelinmyynnistä piittaa. En halua tilata lehtiä tai PlusTV-kanavapaketteja puhelimitse. Tilaan ne netin kautta, jos koen tarpeelliseksi. Ihan en uskalla luottaa lehtimyyjien puheisiin ilmaisista kuukausista ja lahjoista, onko edes koko lehteä olemassakaan.
Liittymät operaattorilta vielä menettelee ja voi saada edullisemmin. Puhelinoperaattorien puhelinmyyjät lienee ihan ok vielä verrattuna näihin Buusterin yms. puhelinmyyjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkuperäinen julkaisija. Kommenttikenttään on vastattu useaan kertaa julkaisijana joten jätän tämäb viimeiseksi kommentikseni. Muutamia asioita tähän jotka voisivat selventää asioita. Hoidan itse pienyrityksiä, perheyrityksiä yms joten en itse soittele vanhuksille ja heille myy kaikkea turhaa. Olen kuutenkin samassa rakennuksesa yksityisille soittavien kanssa joten pöivityäun kuulen tarinoita näistä myynneistä.
Puhelinmyyntikeiktoa itsekkin suosittelen, mutta en tiedä kuinka toimia kun tämä ei toimi sillä en itse ole tälläisten tilanteitten kanssa ollut tekemisissä.
Lisäyksenä vielä, että jos haluatte nopeasti eroon puhelinmyyjästä sanokaa ett olette alaikäinen. Heille myyminen on sen verran laitonta että likaisinkin myyjä osaa lopettaa puhelun siihen paikkaan.
Minä sanoin varmaan 5-7 vuotta sitten olevani holhouksen alainen ja että minulla on edunvalvoja, joten en voi omalla luvalla tehdä kauppoja puhelimitse. Loppui siihen puhelut. Ja jos uudelleen jotain puhelua tulee, niin käytän tuota taktiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä myyt? Itse olen parin vuoden aikana blokannut satoja puhelinmyyjä numeroita. Viime vuonna laskin n. 4 kk ajalta blokkasin yli 40 numeroa. Senkus jatkavat soittelua.
Et ole puhelinmyyntikiellosta kuullut?
En ole tuon kirjoittaja muttei kiellosta ole apua, puhelin pirisee silti. Ihmettelen miten myyjä voi olla niin hölmö, että käyttää myyntiaikaa soittelemalla henkilöille jotka nimenomaan eivät sitä halua.
Miten joku voi vielä herran vuonna 2023 olla näin typerä? Numerot tulee listasta, eikä myyjät kommunikoi keskenään tai merkkaile mihinkään kenenkään ostohalukkuuksia. Oma vika, jos laittelee numeroaan kilpailuihin, ei ole laittanut puhelinmyynti_kieltoja_ yms.
Oletko Fortumin vai Elisan palveluksessa? Etsitkö asiakkaiksi pelkästään naispuolisia asiakkaita.
Persettä myymälläkin säästää itseään enemmän henkisesti ja fyysisesti. Voi jopa tienata paremmin verrattuna puhelinmyyntiin.
Paskaa hommaahan tua on ja aika kieron mielen vaatii että sitä mielellään tekee teet sitten rahan takia tai et niin paskaihminen olet jos tosta nautit.