Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen puhelinmyyjä ja tienaan 6h työpäivillä 3000-3500€/kk. Kysy minulta mitä vaan.

Vierailija
19.09.2022 |

Eli olen puhelinmyyjä, jolla on suhteelisen hyvä ansio. Vastailen alaa askarruttaviin kysymyksiin mielellään.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon valehtelet?

Soitatko aina uudelleen ja uudelleen, vaikka on monta kertaa kielletty soittamasta?

Vierailija
42/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako, kun vittuilen puhelinmyyjille avoimesti kun ne pellet soittaa? Varmaan olen sullekin niin tehnyt. Menisivät oikeisiin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät - yksi elämän suurimmista vitsauksista.

Vierailija
44/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet?

Vierailija
45/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pakkomyyt lehtitilauksia dementikoille?

Vierailija
46/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä myyt? Itse olen parin vuoden aikana blokannut satoja puhelinmyyjä numeroita. Viime vuonna laskin n. 4 kk ajalta blokkasin yli 40 numeroa. Senkus jatkavat soittelua.

Et ole puhelinmyyntikiellosta kuullut?

Ei puhelinmainonnan kielto riitä alkuunkaan. Pitää lisäksi olla salainen numero. Sitten eivät soittele.

Digi- ja väestötietovirastoon sekä Traficomille tehdyt tietojenluovutuskiellot ovat tehokkaita, sen lisäksi vielä puhelin-Robinson tmv.  ja sitten pitää vain lakata laittamasta puhelinnumeroaan kaiken maailman kysely- ja arvontalanketteihin, luo vain siihen käyttöön ns. huuhaa-sähköpostin.

Vierailija
47/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pakkomyyt lehtitilauksia dementikoille?

Miksi et ole opetellut myös lukemaan, kun kerran kirjoittaa osaat?

Ap ei myy lehtiä.

Vierailija
48/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myyt? Sehän tässä on ainoa kiinnostava tekijä

Vierailija
49/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat asiakashankkijat / buukkarit tienaa reilusti yli 3000 € kuussa. Mutta siinä duunissa pärjää 1 sadasta...onnex mieheni on tuo 1 .

Vierailija
50/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän soita tänne enää koskaan?

Vierailija
51/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhelinmyyjä, enkä ole koskaan tilannut puhelinmyyjältä mitään.

Vierailija
52/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet siitä, kun lyön sinulle luurin korvaan jo ennen kuin pääset vauhtiin?

Vierailija
53/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, olet varmasti poikkeuksellisen hyvä puhumaan. Itse tienasin puhelinmyyjänä surkeasti enkä todellakaan jaksanut sitä hommaa kuukautta pidempään. Luulisi, että noilla manipulointikyvyillä ois käyttöä tuottoisammissakin hommissa, esim. sijoitus"neuvojana". 

Vierailija
54/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä myyt? Itse olen parin vuoden aikana blokannut satoja puhelinmyyjä numeroita. Viime vuonna laskin n. 4 kk ajalta blokkasin yli 40 numeroa. Senkus jatkavat soittelua.

En ole tuon kirjoittaja muttei kiellosta ole apua, puhelin pirisee silti. Ihmettelen miten myyjä voi olla niin hölmö, että käyttää myyntiaikaa soittelemalla henkilöille jotka nimenomaan eivät sitä halua.

Mulla ei pirise koskaan. Olen DVV:n sivujen kautta itse kirjautumalla käynyt napsauttamassa kiellon päälle eikä mulle soiteta ikinä. 

Vierailija
55/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuon kirjoittaja muttei kiellosta ole apua, puhelin pirisee silti. Ihmettelen miten myyjä voi olla niin hölmö, että käyttää myyntiaikaa soittelemalla henkilöille jotka nimenomaan eivät sitä halua.

Sen verran sivusta huutelen, että yksittäinen myyjä ei näe sitä yhtään mistään, jos numerosi on tietokannassa, jota ne soittelevat läpi. Ja jos se löytyy sieltä, kieltosi ei ole asianmukainen. Se ei ole vielä suoramarkkinointikielto, jos olet aikaisemmin karjunut myyjälle puhelimessa, että sinulle ei saa soittaa. DVV:n kautta tehty kielto on tehokas. En ole koskaan saanut yhtäkään myyntipuhelua.  

Vierailija
56/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon valehtelet?

Soitatko aina uudelleen ja uudelleen, vaikka on monta kertaa kielletty soittamasta?

Puhelinmyyjät ovat sietämättömiä: "no eikös ny kumminkin pistetä neidille tämmönen tulemaan, saapi kynän kaupan päälle...". Katkaisen puhelun välittömästi, kun joku aloittaakaan myyntipuhettaan.

Vierailija
57/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkuperäinen julkaisija. Kommenttikenttään on vastattu useaan kertaa julkaisijana joten jätän tämäb viimeiseksi kommentikseni. Muutamia asioita tähän jotka voisivat selventää asioita. Hoidan itse pienyrityksiä, perheyrityksiä yms joten en itse soittele vanhuksille ja heille myy kaikkea turhaa. Olen kuutenkin samassa rakennuksesa yksityisille soittavien kanssa joten pöivityäun kuulen tarinoita näistä myynneistä.

Puhelinmyyntikeiktoa itsekkin suosittelen, mutta en tiedä kuinka toimia kun tämä ei toimi sillä en itse ole tälläisten tilanteitten kanssa ollut tekemisissä.

Lisäyksenä vielä, että jos haluatte nopeasti eroon puhelinmyyjästä sanokaa ett olette alaikäinen. Heille myyminen on sen verran laitonta että likaisinkin myyjä osaa lopettaa puhelun siihen paikkaan.

Hyvä vinkki 87-vuotiaalle harmaapantterille.

Vierailija
58/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Ruotsin parhaana myyjänä vakuutusalalla tienasin vieläkin enempi.Ihan 2 viikkoa tein ja olin välillä  extraamassa laivalla , jotta verotus ei mennyt liian korkeaksi.

Vierailija
59/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele ollenkaan palkkatasoasi. Olet varmaan niitä puhelinmyyjä, jotka soittavat, ja kun asiakas vastaa, et puhu mitään, vaan katkaiset puhelun. Todennäköisesti palkkaasi vaikuttaa soitettujen puheluiden määrä... Kunpa työnantajaan tietäisi, miten hoidat työsi.

Meinaat että jossain maksetaan puheluiden määrästä? Kaupoista maksetaan ja puheaikaa voidaan seurata kun pohjana on tuntipalkka.

Vierailija
60/68 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene oikeisiin töihin.